En nu zie ik hem spontaan achteruitlopenquote:
20:31quote:
Goedenavondquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:44 schreef Melting het volgende:
Over rampen gesproken.... ben de laatste week filmpjes aan het kijken van de vuurwerkramp in Enschede op 13 mei 2000. Man, wat een ellende, en wat een explosies waren dat.
En het lijkt dat er wat dingen in de doofpot zijn gegaan.
Eens... je moet toch ergens weer een keer iets gaan verruimen. Het virus helemaal stoppen, gaat nu toch niet lukken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp de ongerustheid van sommigen hier op zich wel, maar we moeten denk ik ook wat relativeren en inzien dat een voortdurende 1,5 meter samenleving simpelweg onmogelijk is...
Ik zeg daarmee niet dat je nu meteen in de rij bij de IKEA moet gaan staan, maar van 67 per 100.000 in het ziekenhuis opgenomen personen in de regio Amsterdam sla ik niet stijl achterover. Wat ik gisteren al zei, risico loop je altijd en waar je dat kan vermijden, moet je dat zeker niet nalaten...
Ik draai privé wel best veel, minimaal een uur of 2 per dag.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
En nu zie ik hem spontaan achteruitlopen
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
En nu zie ik hem spontaan achteruitlopen
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
En ik snap niet waarom er nu een proef met verpleeghuizen is terwijl andere groepen zonder proef weer meer mogen. Als ik kijk naar mijn vader, die zit in zijn laatste levensfase en er zijn er meer met hem, dan is niet mogen komen of toch niet nog even samen zijn misschien wel erger dan dat hij zou komen te overlijden aan corona. Ik snap ook dat we te maken met andere bewoners (waarvoor wel hetzelfde geldt) en verzorgsters, maar ik denk dat er misschien wel meer mogelijk is dan dat ze nu doen.
Welkom Diaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Ik woonde destijds op 500 meter hemelsbreed van de ontploffing af... het huis was zwaar beschadigd en we mochten het huis een week niet betreden. Alleen onder begeleiding van de ME. We hadden een kleine 100.000 gulden schade. En een paar weken later gingen we trouwens. Heel bizar was dat.
Ik heb eigenlijk geen enkel klagen over de gemeente en hoe ze gehandeld hebben.
[..]
Eens... je moet toch ergens weer een keer iets gaan verruimen. Het virus helemaal stoppen, gaat nu toch niet lukken.
En ik snap niet waarom er nu een proef met verpleeghuizen is terwijl andere groepen zonder proef weer meer mogen. Als ik kijk naar mijn vader, die zit in zijn laatste levensfase en er zijn er meer met hem, dan is niet mogen komen of toch niet nog even samen zijn misschien wel erger dan dat hij zou komen te overlijden aan corona. Ik snap ook dat we te maken met andere bewoners (waarvoor wel hetzelfde geldt) en verzorgsters, maar ik denk dat er misschien wel meer mogelijk is dan dat ze nu doen.
Volgens mij heb ik het eerder van je gehoord, maar dat zal schrikken geweest zijn...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Ik woonde destijds op 500 meter hemelsbreed van de ontploffing af... het huis was zwaar beschadigd en we mochten het huis een week niet betreden. Alleen onder begeleiding van de ME. We hadden een kleine 100.000 gulden schade. En een paar weken later gingen we trouwens. Heel bizar was dat.
Ik heb eigenlijk geen enkel klagen over de gemeente en hoe ze gehandeld hebben.
Leg het maar uit, heel lastig...quote:Eens... je moet toch ergens weer een keer iets gaan verruimen. Het virus helemaal stoppen, gaat nu toch niet lukken.
Vooral voor mensen die in de laatste levensfase zitten, zou het wat mij betreft mogelijk moeten zijn om bezoek te ontvangen. Dat is ook wel te regelen zonder groot gevaar voor andere bewoners of verplegenden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Eens... je moet toch ergens weer een keer iets gaan verruimen. Het virus helemaal stoppen, gaat nu toch niet lukken.
Je bedoelt destijds? Ik heb geen idee of dat gebeurd is. Niemand in mijn omgeving in ieder geval. De wijk is er nu wel een stuk beter op geworden... dat was anders niet op deze manier gebeurd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Diaan.
Je zal daar maar net een huis gekocht hebben in het rampgebied, en het over een maand opgeleverd krijgen.![]()
Mijn vader heeft geen idee. Ik ga elke week even langs en mag dan door een microfoon achter glas met hem "praten" . Hij wil soms wel een hand geven o.i.d. maar dat kan natuurlijk niet. Mijn moeder heeft het er heel moeilijk mee, ze gaat om de dag naar mijn vader. Ik hoop vooral ook voor haar dat ze binnenkort weer echt naar mijn vader toe kan. Al is het er maar 1.quote:Hoe is je vader eronder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |