Nou die baby van de Nutrilon is ook heul niet schattigquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Altijd beter dan die reclame over schimmelnagels
Ah ja, vrouwen horen achter de kassa inderdaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar kwam ik nieteens bij in de buurt
Er heerst een heel strak regime bij de Mac. Je hebt 1 doel en daar blijf je bij.
Ondanks de lucht toch wel 1 van mijn leukere bijbaantjes
Zelfs ik zie nu een grijpgrage baby onderin beeldquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Bedankt voor de Nutrilon-reclame @:sunshine1982
Tis daar danquote:Op woensdag 11 november 2020 00:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Voor innovatie ga je maar naar de Mac in Hong Kong.
YiLong.quote:
McHond?quote:Op woensdag 11 november 2020 00:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mcdonalds nextquote:Op woensdag 11 november 2020 00:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
2 X gedaan. Wanneer win je iets?quote:Op donderdag 26 november 2020 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen kadokalender dit jaar maar spelletjes waarmee je prijzen kunt winnen...
Ik heb geen idee maar het kan pas vanaf 1 december dus denk dat je iets anders hebt gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:51 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
2 X gedaan. Wanneer win je iets?
Als je kan lezen, had je dat geweten.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:51 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
2 X gedaan. Wanneer win je iets?
Ik opende hem vanuit een advertentie, daar stond niet bij wat er nu staat "Speel je alvast warm". Niet zo hatelijk jaquote:
Dan had je het wel gelezen nadat je het spelletje gespeeld had. Daar stond het namelijk wel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:23 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Ik opende hem vanuit een advertentie, daar stond niet bij wat er nu staat "Speel je alvast warm". Niet zo hatelijk ja
In elkaar geknutseld door een stagiaire. Galaxy S7 ( ook niet de nieuwste) en kom op 25quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die app is zo traag dat er slechts 35 Big Macs verschenen, zo kan ik nooit 100 Big Macs wegrammen binnen de tijdOkay, ik heb niet de meeste flashy telefoon, maar gewoon een Nokia met de laatste versie van Android.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |