abonnement Unibet Coolblue
pi_196600242
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 18:08 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Tja, ik heb het verhaal van een derde. Ik lees hier ook wel eens over een McRib, maar die heb ik hier nog nooit gezien.
Die komt nooit meer terug; iedereen wil het en daarom is het het handigste product om nooit meer in te zetten. Het houdt mensen geïnteresseerd in je merk.

Sowieso gaat dat een flinke tegenvaller worden: in mijn herinnering was het simpelweg een broodje mexicano met een saus erop. Je moet er maar van houden.
pi_196600393
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Die komt nooit meer terug; iedereen wil het en daarom is het het handigste product om nooit meer in te zetten. Het houdt mensen geïnteresseerd in je merk.

Sowieso gaat dat een flinke tegenvaller worden: in mijn herinnering was het simpelweg een broodje mexicano met een saus erop. Je moet er maar van houden.
Ik was afgelopen zomer in Duitsland met een gezelschap en we gingen naar de McDonalds. Inderdaad, de McRib is letterlijk een mexicano ondergedompeld in warme barbecuesaus in een broodje met uitjes. Je kan hoogstens stellen dat de bbq-saus een eigen unieke recept is (ik ben nog geen bbq-saus tegengekomen die net als die van de McDonalds smaakt) maar verder is het ook niet echt bijzonder. Kan je thuis ook maken.

Verder klopt je marketingverhaal en ik heb ook het vermoeden dat dat het is. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 07-12-2020 15:43:57 ]
  maandag 7 december 2020 @ 15:45:54 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196600492
Een McRib is echt geen Mexicano.

@Mexicanobakker zeg er eens iets van
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 7 december 2020 @ 15:57:39 #254
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196600757
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Die komt nooit meer terug; iedereen wil het en daarom is het het handigste product om nooit meer in te zetten. Het houdt mensen geïnteresseerd in je merk.

Sowieso gaat dat een flinke tegenvaller worden: in mijn herinnering was het simpelweg een broodje mexicano met een saus erop. Je moet er maar van houden.
Nou niet helemaal waar. Koop eens bbq-saus bij de supermarkt en zet er eens een keer Amerikaanse bbq-saus naast die je op internet koopt. Wereld van verschil.

Het trieste is dat je in de Duitse supermarkt bbq-saus van Knorr (je leest het goed) kunt kopen die een stuk smaakvoller is dan die Remia- en Calvemeuk. Maar niet te koop is in Nederland.
Praat over de hel en je komt er.
pi_196601945
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 15:57 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Nou niet helemaal waar. Koop eens bbq-saus bij de supermarkt en zet er eens een keer Amerikaanse bbq-saus naast die je op internet koopt. Wereld van verschil.

Het trieste is dat je in de Duitse supermarkt bbq-saus van Knorr (je leest het goed) kunt kopen die een stuk smaakvoller is dan die Remia- en Calvemeuk. Maar niet te koop is in Nederland.
Nou ben ik geen fan van überhaupt welke BBQ saus dan ook, dus helaas zul je mij er niet mee om krijgen ;)

Maar goed, het is en blijft dan nog steeds een broodje Mexicano met een saus erbij. De naam McRib doet mij wel iets anders vermoeden, als ik het niet ooit in een ver verleden hier in NL geproefd had.
pi_196601972
quote:
19s.gif Op maandag 7 december 2020 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een McRib is echt geen Mexicano.

@:mexicanobakker zeg er eens iets van
Maar ook zeker geen echte rib.
pi_196601979
Maar jullie favoriet is er toch weer? The mctasty..
  maandag 7 december 2020 @ 17:51:17 #258
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196603011
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 17:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nou ben ik geen fan van überhaupt welke BBQ saus dan ook, dus helaas zul je mij er niet mee om krijgen ;)

Maar goed, het is en blijft dan nog steeds een broodje Mexicano met een saus erbij. De naam McRib doet mij wel iets anders vermoeden, als ik het niet ooit in een ver verleden hier in NL geproefd had.
Nou, met mayonaise is het exact hetzelfde hoor.
We hebben een probleem hier in Nederland. En dat probleem heet Unilever.
Praat over de hel en je komt er.
pi_196755351
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 17:08 schreef potjecreme het volgende:
Maar jullie favoriet is er toch weer? The mctasty..
Met die vertiefte saus is de Big Tasty helemaal niet terug, het huidige ding is een misbaksel.
  dinsdag 15 december 2020 @ 23:06:21 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196756262
De app bij jullie ook kapot?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196756607
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 23:06 schreef Leandra het volgende:
De app bij jullie ook kapot?
Sinds de x-mas games vaker ja. Herstarten van app of telefoon lost het op....
pi_196765886
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 22:23 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Met die vertiefte saus is de Big Tasty helemaal niet terug, het huidige ding is een misbaksel.
In Duitsland is de tasty nog prima.

In NL is het verkleint en saus is veranderd, gewoon een tasty niets bigs aan.
pi_196767330
Coupons zijn weer helemaal weg, net als in de eerste lockdown :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 17 december 2020 @ 13:45:16 #264
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_196783764
gelukkig hebben ze de dubbele quarterpounder nog _O_
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_196786738
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:11 schreef xminator het volgende:
In NL is het verkleint en saus is veranderd, gewoon een tasty niets bigs aan.
Niks tasty aan :')
  donderdag 17 december 2020 @ 20:14:23 #266
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_196791573
Veggie McKroket ook alweer verdwenen. :{
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_196796089
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Die komt nooit meer terug; iedereen wil het en daarom is het het handigste product om nooit meer in te zetten. Het houdt mensen geïnteresseerd in je merk.

Sowieso gaat dat een flinke tegenvaller worden: in mijn herinnering was het simpelweg een broodje mexicano met een saus erop. Je moet er maar van houden.
Heb m in duitsland gegeten ooit, vind m lijken op dat frikandel broodje bij de burgerking, niet te vreten.
pi_196852577
'Vroeger' kon je nog praten over uitspattingen van Mc Donalds als de Griekse weken of - als ik het goed heb - de Indonesische weken met resp. de Greek Mac en de Mc Bali met een kokosshake, lekkere burgers, eens wat anders. Nu komt dit topic wat betreft Nederland al jaren niet verder als de Quarter Pounder is nu dubbel en de Big Tasty heeft een stukje spek extra, woohooo!!!!

F'ing Triest ;) Nederland is voor veel landen en de rest van de wereld het voorbeeld hoe hun toekomst er uit gaat zien ben ik bang. Bland, eenheidsworst.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_196855444
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef kawotski het volgende:
'Vroeger' kon je nog praten over uitspattingen van Mc Donalds als de Griekse weken of - als ik het goed heb - de Indonesische weken met resp. de Greek Mac en de Mc Bali met een kokosshake, lekkere burgers, eens wat anders. Nu komt dit topic wat betreft Nederland al jaren niet verder als de Quarter Pounder is nu dubbel en de Big Tasty heeft een stukje spek extra, woohooo!!!!

F'ing Triest ;) Nederland is voor veel landen en de rest van de wereld het voorbeeld hoe hun toekomst er uit gaat zien ben ik bang. Bland, eenheidsworst.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wie gaat er nou naar McD voor de innovatie? :')

Naar McD ga je voor de standaard meuk...
pi_196855647
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Die komt nooit meer terug; iedereen wil het en daarom is het het handigste product om nooit meer in te zetten. Het houdt mensen geïnteresseerd in je merk.

Sowieso gaat dat een flinke tegenvaller worden: in mijn herinnering was het simpelweg een broodje mexicano met een saus erop. Je moet er maar van houden.
Klopt, ik heb hem eens in Duitsland besteld vanwege alle verhalen maar vond hem echt tegen vallen. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_196884694
@Mutsaers__78 , ja je gaat naar de mac voor standaard spul, maar niet in het buitenland kennelijk. De verschraling is vooral in Nederland van toepassing. Zie je ook steeds meer bij de supermarkt. Steeds meer eigen merk wat niet te vreten is. En dat zie je terug o.a. bij de mac, Nederlanders maakt het niet uit.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_196884967
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 16:49 schreef kawotski het volgende:
@:Mutsaers__78 , ja je gaat naar de mac voor standaard spul, maar niet in het buitenland kennelijk. De verschraling is vooral in Nederland van toepassing. Zie je ook steeds meer bij de supermarkt. Steeds meer eigen merk wat niet te vreten is. En dat zie je terug o.a. bij de mac, Nederlanders maakt het niet uit.
Nederland stikt van de snackbars. Het buitenland niet. Voor diversiteit van eten ga je eerder naar die tenten toe en niet naar de McD.

Daarnaast is de gemiddelde McD een geoliede machine: alles in de keuken is ingericht op de standaardmeuk. Een kleine wijziging gooit dat al helemaal overhoop.
pi_196924262
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef kawotski het volgende:
'Vroeger' kon je nog praten over uitspattingen van Mc Donalds als de Griekse weken of - als ik het goed heb - de Indonesische weken met resp. de Greek Mac en de Mc Bali met een kokosshake, lekkere burgers, eens wat anders. Nu komt dit topic wat betreft Nederland al jaren niet verder als de Quarter Pounder is nu dubbel en de Big Tasty heeft een stukje spek extra, woohooo!!!!

F'ing Triest ;) Nederland is voor veel landen en de rest van de wereld het voorbeeld hoe hun toekomst er uit gaat zien ben ik bang. Bland, eenheidsworst.
Tja waarom investeren in nieuwe producten die duur zijn als het huidige assortiment ook genoeg op blijft leveren.

Gok dat ze pas gaan innoveren en investeren als het allemaal wat minder gaat, want dan wil je juist weer mensen aantrekken.
pi_197004402
In de nieuwe Mac reclame op tv geven ze aan dat de quarter pounder en de big tasty nu vers bereid wordt. Dat betekent dat ze die burgers niet meer 10 minuten bewaren in een warmhoud kast?
  dinsdag 29 december 2020 @ 14:07:35 #275
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197056344
is de mc open om 12uur 's nachts de 31ste?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')