netjesquote:Op maandag 11 mei 2020 13:59 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dit weer zo een weet je eigenlijk al onderzoek. Maar als het mensen de risico's duidelijk maakt alleen maar goed. Verder van het niveau onderzoeken zoals de poepbacterie in borrelnootjes of dat de ijsblokjes bij de McDonalds meer bacteriën bevatten dat in het water van een toilet aldaar kan worden gevonden.
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De vraag is wel of het dan nog iemand kan infecteren
quote:Op maandag 11 mei 2020 14:56 schreef valentijn101 het volgende:
Hadden ze niet gewoon naar “Contamination” van Mythbusters kunnen kijken? Die hebben dat jaren geleden al gedaan. (En ook nog een aflevering over “Sneezing” hoever je alles raakt) en dat is meer als 1,5 meter
Dat heet mazzel en pech over het algemeen.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:23 schreef -Ferb- het volgende:
Dan vraag ik me echt af hoe andere personen corona hebben gekregen, want ik hou me dus niet altijd netjes aan de voorschriften, maar toch heb ik na al die maanden nog steeds geen corona opgelopen. 🤷🏻♀
Het punt daarmee is om aan risicobeoordeling te doen. Niet om het virus volledig uit te bannen, dat lukt toch niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
En dan denkt dat in NL het genoeg is om 1.5meter afstand te houden
Open deur nummer 2!quote:Op maandag 11 mei 2020 15:56 schreef cempexo het volgende:
Een virus kan zichzelf niet verspreiden...de mens zelf kan dat wel.
samen met 95% van de bevolking die het ook nog gaan krijgenquote:Op maandag 11 mei 2020 16:23 schreef -Ferb- het volgende:
Dan vraag ik me echt af hoe andere personen corona hebben gekregen, want ik hou me dus niet altijd netjes aan de voorschriften, maar toch heb ik na al die maanden nog steeds geen corona opgelopen. 🤷🏻♀
Dat heet schilderenquote:Op maandag 11 mei 2020 17:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
dit heeft weinig met virusverspreiding te maken, meer met verf verspreiding.
Volgens mij is toch ook niet zo dat je gelijk corona krijgt als je in aanraking komt met het virus ? Anders hadden we wel iets meer gevallen gehad gok ik.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
dit heeft weinig met virusverspreiding te maken, meer met verf verspreiding.
Volgens mij zijn er in heel Nederland geen lopende buffets en massale groepen meer waar iedereen alles aanraakt niet?quote:Op maandag 11 mei 2020 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
En dan denkt dat in NL het genoeg is om 1.5meter afstand te houden
In de verkeerde plekken geweest.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:23 schreef -Ferb- het volgende:
Het idee is natuurlijk dat het zogenaamd gaat om iemand die in zijn hand niest en dat vervolgens niet wast.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:35 schreef AlwaysConnected het volgende:
Niet testen met corona
Dit is verf en een echt virus is echt geen verf
Of hij heeft het al gehad maar weinig van gemerkt.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:57 schreef michaelmoore het volgende:
samen met 95% van de bevolking die het ook nog gaan krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |