Ik heb om 18.40-45 een afspraak.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ga morgen een afspraak bij de kapper maken.
Vandaag nog geen zin in. (Dramaandag)
Zo lang zijn mijn afspraken bij je moeder ook.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb om 18.40-45 een afspraak.
Daar ben ik zeer blij mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zei je al jaquote:Op maandag 11 mei 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb om 18.40-45 een afspraak.
Daar ben ik zeer blij mee!
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo lang zijn mijn afspraken bij je moeder ook.Uh, oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zo lang zijn mijn afspraken bij je moeder ook.Eh ja, juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik ook (woensdag)quote:Op maandag 11 mei 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had al een afspraak staan. (donderdag)
Stijlloos zijn is een keuze.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er zelf maar de tondeuse over gehaald. Het kon echt niet meer.
ik wacht nog wel even, denk tot eind volgende weekquote:Op maandag 11 mei 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo lang zijn mijn afspraken bij je moeder ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Promotie gemaakt?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:22 schreef Caland het volgende:
Ik heb zaterdag ongeveer 6 kuub aan stenen zitten sjouwen en ik ben nu dus én verbrand én heel mijn lichaam zit op slot. Puur wanbeleid
Geen genot.
@KingRoland en ik raden JoJo's Bizarre Adventure aan.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Jojo Rabbit gezien, hier volgt mijn recensie:
7/10.
Jammer, dit heeft @El-Stinho verzonnen en ik vond hem wel leuk.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:22 schreef DonRaja het volgende:
@:GGMM dramaandag wordt blijkbaar niet gewaardeerd als grap. Voor sommige users staat dit zelfs gelijk aan het woord ludiek.
Met bovenstaande is de TR uit het vorige topic afgevinkt. @:lenny_leonard
Stijn heeft dit niet verzonnen. En laat hem hier buiten. Walgelijk dit.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, dit heeft @:el-stinho verzonnen en ik vond hem wel leuk.
Vindt hij kNACworst als woordspeling op NAC Breda wél leuk?
Heb je al boze Ziggo klanten aan de lijn gehad? Ziggo gooit de prijzen weer omhoog.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zal een Siebel ticket aanmaken voor @Lenny_Leonard om dit af te stemmen.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, dit heeft @:el-stinho verzonnen en ik vond hem wel leuk.
Vindt hij kNACworst als woordspeling op NAC Breda wél leuk?
Over verf gesproken, ik moet mijn kozijnen gaan schilderen.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
De grappen van @:onlogisch komen nog niet echt uit de verf vandaag.
DAT HEEFT HIJ WEL DEGELIJKquote:Op maandag 11 mei 2020 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stijn heeft dit niet verzonnen. En laat hem hier buiten. Walgelijk dit.
En nee, ook knacworst is niet leuk.
Dank voor de afhandeling van de TR.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:22 schreef DonRaja het volgende:
@:GGMM dramaandag wordt blijkbaar niet gewaardeerd als grap. Voor sommige users staat dit zelfs gelijk aan het woord ludiek.
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:22 schreef DonRaja het volgende:
Als dit waar is zeg ik per direct mijn abo op!quote:Op maandag 11 mei 2020 13:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je al boze Ziggo klanten aan de lijn gehad? Ziggo gooit de prijzen weer omhoog.
Ik moet dat binnenkort ook doenquote:Op maandag 11 mei 2020 13:22 schreef Caland het volgende:
Ik heb zaterdag ongeveer 6 kuub aan stenen zitten sjouwen en ik ben nu dus én verbrand én heel mijn lichaam zit op slot. Puur wanbeleid
Geen genot.
Ik had de eerste (en laatste) DRAMANOLEVquote:Op maandag 11 mei 2020 13:25 schreef GGMM het volgende:
De allereerste post met het woord 'dramaandag' ooit in VBL:
[ afbeelding ]
Wat heb je nu te zeggen lenny???
Leuk voor je?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had de eerste (en laatste) DRAMANOLEV
2012, toen noemde ik hem nog mannekequote:Op maandag 11 mei 2020 13:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had de eerste (en laatste) DRAMANOLEV
Oh ja, en dan heeft hij het bedacht?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga meestal naar iemand thuis toe dus lekker rustig.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wacht nog wel even, denk tot eind volgende week
Hij heeft dat op VBL bedacht ja!quote:Op maandag 11 mei 2020 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, en dan heeft hij het bedacht?
Zoeken op Google naar "dramaandag"
Ongeveer 5.930 resultaten (0,37 seconden)
5930 keer een TR gezet.
Hij heeft het hier geïntroduceerd danquote:Op maandag 11 mei 2020 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
5930 keer een TR gezet.
Kolere...quote:Op maandag 11 mei 2020 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
5930 keer een TR gezet.
mycroft gaat maar tot 2012quote:Op maandag 11 mei 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft het hier geïntroduceerd dan
Jezus Lenny doe even niet zo moeilijk.
Ergens in het land was er een kappertje bezig in zijn schuur. Die was er bij gesnitched door de buurt.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar iemand thuis toe dus lekker rustig.
Dankzij jou is het gecachedquote:Op maandag 11 mei 2020 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
5930 keer een TR gezet.
Bedankt, dit heeft 4 weken geleden op feesboek gestaan.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ergens in het land was er een kappertje bezig in zijn schuur. Die was er bij gesnitched door de buurt.
Fucking snitches.
@:Doublepain
Snitches get stitches (met een schaar)quote:Op maandag 11 mei 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ergens in het land was er een kappertje bezig in zijn schuur. Die was er bij gesnitched door de buurt.
Fucking snitches.
@:Doublepain
Dom varken.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat niemand dat zou weten.
Wat is je queryquote:Op maandag 11 mei 2020 13:29 schreef GGMM het volgende:
Hier overigens
Ongeveer 27.000 resultaten (0,29 seconden)
Lenny zijn Google is kapot
TILBURGEDquote:Op maandag 11 mei 2020 13:29 schreef GGMM het volgende:
Hier overigens
Ongeveer 27.000 resultaten (0,29 seconden)
Lenny zijn Google is kapot
Ja. Welke prijzen?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je al boze Ziggo klanten aan de lijn gehad? Ziggo gooit de prijzen weer omhoog.
Les in Google? Is dat voor dezelfde personen die les krijgen in ademen of knipperen met je ogen?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb jij nooit scriptie les gehad in google????!?
Les in googlequote:Op maandag 11 mei 2020 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb jij nooit scriptie les gehad in google????!?
Nee voor leraren als je bronnen zoekt ofzoquote:Op maandag 11 mei 2020 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Les in Google? Is dat voor dezelfde personen die les krijgen in ademen of knipperen met je ogen?
quote:Op maandag 5 december 2005 18:20 schreef tuindwerg het volgende:
Hallo Hools!
Pfff, wat een drama vandaag. Het eerste uur expres verslapen, toen er 2 uur over gedaan om in Groningen te komen. Fijn hoor, de NS kan er natuurlijk weinig aan doen dat er aanrijding is tussen Assen en Groningen... maar om dan een paar honderd man in de regen te laten wachten op die 2 bussen die er per uur tussen Assen en Groningen rijden vond ik niet fijn.
Dus heb ik maar de bus naar Winschoten gepakt (alles beter dan de regen he), en ben ik via Gieten naar Groningen gegaan.
Uiteindelijk was m'n college precies afgelopen toen ik in Groningen was.![]()
Vanmiddag had ik weer college, van 13 tot 14 en van 13 tot 15 uur. Ja, tegelijk dus. Plannen kunnen ze in Groningen ook al niet.![]()
Natuurlijk regende het ook nog de hele dag...![]()
Dramaandag dus!
Het ging mij om dat je weer een Engels woord gebruikt.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee voor leraren als je bronnen zoekt ofzo
https://ahrefs.com/blog/google-advanced-search-operators/
Heb je daar ook al moeite mee ja?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het ging mij om dat je weer een Engels woord gebruikt.
Dat heeft Bi dan mooi voor elkaar met Zar!quote:Op maandag 11 mei 2020 13:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Terwijl hun de onwetende zijn
B I F U C K I N G Z A R
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat heeft Bi dan mooi voor elkaar met Zar!
Doe dit maar niet meer makker.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 11 mei 2020 13:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nog 18 dagenquote:Op maandag 11 mei 2020 13:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4027 dagen, 14 uur geleden.
jaquote:Op maandag 11 mei 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De halving staat toch ieder moment te gebeuren?
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat is dit? Dacht dat wij vrienden waren.
Kan goed zijn dat hij toen nog bij de Edah werkte..quote:
En had hij toen die mod gewiptquote:Op maandag 11 mei 2020 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat hij toen nog bij de Edah werkte..
Beetje gay ditquote:Op maandag 11 mei 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Steek mijn oprechte interesse in je hobby voortaan ook maar in je reet.
Misschien dat ze toen nog mod was. Maar zij is sowieso Forum Admin geweest. Met haar had ik mijn gesprek om zelf mod te worden...quote:
Haha was natuurlijk troll. Hij had het juist ontzettend vaak daarover!quote:Op maandag 11 mei 2020 13:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien dat ze toen nog mod was. Maar zij is sowieso Forum Admin geweest. Met haar had ik mijn gesprek om zelf mod te worden...
Een gesprek ja?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien dat ze toen nog mod was. Maar zij is sowieso Forum Admin geweest. Met haar had ik mijn gesprek om zelf mod te worden...
Ja. ik heb het wel over 2006. En het "gesprek" ging toen via MSN messenger... Kan natuurlijk zijn dat het anno nu heel anders gaat....quote:
Dat dacht ik ook ja, gezien @onlogisch mod is.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze nemen toch gewoon elke lul die wil aan?
Iemand maakt mijn land belachelijktwitter:7thPending twitterde op maandag 11-05-2020 om 13:51:29@Double_Pain @TheRemco98 @illovewinterrr @Memphis Stfu u dumb stupid Saudi cunt 😂 reageer retweet
@Solotovski doet ook crystal meth.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu hebben we een een paar personen die het hele forum doen.
Namelijk @:solotovski en @:picommp
Ik moest nu naaktfoto's sturen.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ik heb het wel over 2006. En het "gesprek" ging toen via MSN messenger... Kan natuurlijk zijn dat het anno nu heel anders gaat....
En amaranthaquote:Op maandag 11 mei 2020 13:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Solotovski doet ook crystal meth.
Nee, gaat nog steeds via MSNquote:Op maandag 11 mei 2020 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ik heb het wel over 2006. En het "gesprek" ging toen via MSN messenger... Kan natuurlijk zijn dat het anno nu heel anders gaat....
Like gegevenquote:Op maandag 11 mei 2020 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Iemand maakt mijn land belachelijktwitter:7thPending twitterde op maandag 11-05-2020 om 13:51:29@:Double_Pain @:TheRemco98 @:illovewinterrr @:Memphis Stfu u dumb stupid Saudi cunt 😂 reageer retweet
Walgelijk
Reactie gegevenquote:Op maandag 11 mei 2020 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Iemand maakt mijn land belachelijktwitter:7thPending twitterde op maandag 11-05-2020 om 13:51:29@:Double_Pain @:TheRemco98 @:illovewinterrr @:Memphis Stfu u dumb stupid Saudi cunt 😂 reageer retweet
Walgelijk
Walgelijk die incrowdquote:Op maandag 11 mei 2020 14:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat weet alleen een select gezelschap hier.
dankquote:Op maandag 11 mei 2020 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)-euro-per-maand.html
Afgehandeld.
Waarom ik nietquote:Op maandag 11 mei 2020 14:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat weet alleen een select gezelschap hier.
Moeten ze maar thuis zijn inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Er kwam net DHL voor de deur of ik pakketjes voor de buren wilde overnemen, heb geweigerd
Wel handig voor de buren van Drizzt.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moeten ze maar thuis zijn inderdaad.
quote:Op maandag 11 mei 2020 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die backstabbed mij gewoon, lekkere apple collega zeg
Oh, wist ik niet eens.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)-euro-per-maand.html
Afgehandeld.
Fuck bitches get moneyquote:Op maandag 11 mei 2020 13:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu hebben we een een paar personen die het hele forum doen.
Namelijk @:solotovski en @:picommp
Done.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
Willen jullie even reageren op mijn post allen!
VBL / Voetbalshirts #70 WK shirtjes (met Nederland)
Wel Nike, beter dan Umbro.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
Die mocro was wel boosquote:Op maandag 11 mei 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moeten ze maar thuis zijn inderdaad.
Gereageerd en bij deze afgehandeldquote:Op maandag 11 mei 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
Dus je heet geen Co?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:08 schreef Coco. het volgende:
@:tjacka volgens mij weet niemand mijn naam hier @:Lavenderr wel.
Ik vind jou wel een Henkquote:Op maandag 11 mei 2020 14:08 schreef Coco. het volgende:
HenkGodtwitter:jurbinvhooff twitterde op maandag 11-05-2020 om 09:00:30Lekker, Henk! https://t.co/90WiWTTe0d reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat hier niet tussen. Wel bijnaquote:Op maandag 11 mei 2020 14:11 schreef GGMM het volgende:
C-jay
Caalan
Caeden
Caelan
Caelen
Caelin
Cai
Caiden
Cailan
Cailen
Caillen
Caine
Caino
Caleb
Caleum
Calvin
Camden
Cameron
Camiel
Camillo
Can
Cansu
Caper
Carl
Carlijn
Carlito
Carlo
Carlos
Carsten
Cas
Casey
Cash
Casje
Caspar
Casper
Caspian
Casprer
Cass
Cassiano
Castiël
Cato
Cavan
Cayden
Cayetano
Cayhan
Caylen
Caz
Ceaylan
Ceder
Céderique
Cedric
Ceejay
Cees
Celian
Celine
Celio
Cem
Cenzo
Cesur
Ceylan
Ceylian
Chace
Chadley
Chaim
Charif
Charles
Charley
Charli
Charlie
Charlize
Charly
Chase
Chaviv
Chay
Chaz
Ché
Chelso
Chenayro
Chenoa
Chento
Chersio
Chevaino
Chévan
Chevano
Cheyan
Chiel
Chistiaan
Chivairo
Chivano
Chloé
Chris
Christaan
Christaiaan
Christhian
Christiaan
Christian
Christiano
Christijn
Christjan
Christon
Christoph
Christophe
Christopher
Chuck
Chun
Chytano
Cian
Ciaran
Cihan
Cinar
Cirino
Ciro
Cisco
CJ
Claas
Clark
Claudio
Clay
Clayton
Clemens
Cloud
Clyde
Codey
Cody
Coen
Coenraad
Colin
Colinn
Collin
Conner
Connor
Conor
Conrad
Constantijn
Constantin
Cooper
Cor
Corben
Corin
Corné
Corneel
Cornelis
Cornelius
Coskun
Costijn
Crevan
Crijn
Cris
Cristian
Cristiano
Cruz
Curtis
Cyan
Cyano
Cyaro
Cylian
Cyriel
Cyrill
Cyrus
Cyvaino
Heb je weer aandacht nodig domme debielquote:Op maandag 11 mei 2020 14:11 schreef GGMM het volgende:
C-jay
Caalan
Caeden
Caelan
Caelen
Caelin
Cai
Caiden
Cailan
Cailen
Caillen
Caine
Caino
Caleb
Caleum
Calvin
Camden
Cameron
Camiel
Camillo
Can
Cansu
Caper
Carl
Carlijn
Carlito
Carlo
Carlos
Carsten
Cas
Casey
Cash
Casje
Caspar
Casper
Caspian
Casprer
Cass
Cassiano
Castiël
Cato
Cavan
Cayden
Cayetano
Cayhan
Caylen
Caz
Ceaylan
Ceder
Céderique
Cedric
Ceejay
Cees
Celian
Celine
Celio
Cem
Cenzo
Cesur
Ceylan
Ceylian
Chace
Chadley
Chaim
Charif
Charles
Charley
Charli
Charlie
Charlize
Charly
Chase
Chaviv
Chay
Chaz
Ché
Chelso
Chenayro
Chenoa
Chento
Chersio
Chevaino
Chévan
Chevano
Cheyan
Chiel
Chistiaan
Chivairo
Chivano
Chloé
Chris
Christaan
Christaiaan
Christhian
Christiaan
Christian
Christiano
Christijn
Christjan
Christon
Christoph
Christophe
Christopher
Chuck
Chun
Chytano
Cian
Ciaran
Cihan
Cinar
Cirino
Ciro
Cisco
CJ
Claas
Clark
Claudio
Clay
Clayton
Clemens
Cloud
Clyde
Codey
Cody
Coen
Coenraad
Colin
Colinn
Collin
Conner
Connor
Conor
Conrad
Constantijn
Constantin
Cooper
Cor
Corben
Corin
Corné
Corneel
Cornelis
Cornelius
Coskun
Costijn
Crevan
Crijn
Cris
Cristian
Cristiano
Cruz
Curtis
Cyan
Cyano
Cyaro
Cylian
Cyriel
Cyrill
Cyrus
Cyvaino
Je zou hier toch niet meer posten?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je weer aandacht nodig domme debiel
Met welke letter begint dat?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
Oh en ik weet de voornaam van Scrummie ook bedenk ik me net
honden?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik ken de voornamen van zo'n 40/45 fokkers
Je weet die van mij ookquote:Op maandag 11 mei 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
Oh en ik weet de voornaam van Scrummie ook bedenk ik me net
Bedankt maat.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat laat ik verder aan hem over om bekend te maken, ik speel niet met mensen hun privé
Niet geklikt.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Voor wie het gemist heeft.
De Van Gaal Lijn genot.
Niet gemistquote:Op maandag 11 mei 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
De Van Gaal Lijn genot.
Ga ik na mijn werk op klikken, dankquote:Op maandag 11 mei 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
De Van Gaal Lijn genot.
Precies op tijd voor de halving van BTC!quote:Op maandag 11 mei 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
Bericht binnen van mijn voorlopige belastingaanslag boys.
Dat wordt deze week gestort.
[ afbeelding ]
Niet vuistdiep in Vechain zittenquote:Op maandag 11 mei 2020 14:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Precies op tijd voor de halving van BTC!
Iedereen om mij heen heeft of al bericht van de Belastingdienst gekregen of heeft al geld terug gekregen behalve ik.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt!quote:Op maandag 11 mei 2020 14:08 schreef Coco. het volgende:
Dan verdien je te weinig.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:28 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Iedereen om mij heen heeft of al bericht van de Belastingdienst gekregen of heeft al geld terug gekregen behalve ik.
Wat is deze
Al een week binnen lolquote:Op maandag 11 mei 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Denk het niet, ik ken zelfs uitkeringstrekkers die hun geld al terug hebben gekregenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 14:31 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ken zelfs uitkeringstrekkers die hun geld al terug hebben gekregen
kaolo belastingdienst
moet de aangifte nog doenquote:Op maandag 11 mei 2020 14:28 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Iedereen om mij heen heeft of al bericht van de Belastingdienst gekregen of heeft al geld terug gekregen behalve ik.
Wat is deze
quote:Op maandag 11 mei 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet vuistdiep in Vechain zitten
Zie deze skkl @:Wereldgozer
[ afbeelding ]
@Drizzt_DoUrden is er, hij zou hier wat over kunnen zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:31 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ken zelfs uitkeringstrekkers die hun geld al terug hebben gekregen
kaolo belastingdienst
Geniet er van maatquote:
Hier precies hetzelfde, is ook alleen maar naar de spaarrekening gegaan, al ga ik wellicht iets kleins voor mezelf kopen, dat doe ik echt bijna nooit.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Geniet er van maat
Ik zeik om het zeiken, heeft eigenlijk geen haast. Dat geld zou toch naar mijn spaarrekening gaan lol
Een lamp?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, is ook alleen maar naar de spaarrekening gegaan, al ga ik wellicht iets kleins voor mezelf kopen, dat doe ik echt bijna nooit.
Ik heb er een shisha mee gehaald, de rest geen idee nog, toch geen kanjer te doenquote:Op maandag 11 mei 2020 14:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Geniet er van maat
Ik zeik om het zeiken, heeft eigenlijk geen haast. Dat geld zou toch naar mijn spaarrekening gaan lol
Ik heb geen spaarrekening.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, is ook alleen maar naar de spaarrekening gegaan, al ga ik wellicht iets kleins voor mezelf kopen, dat doe ik echt bijna nooit.
Ik wel, daar werk ik namelijk hard voor.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je gaat wat condooms halen?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
TR gezet.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:53 schreef GGMM het volgende:
@:Drizzt komt met de beste bedoelingen het topic in, maar krijgt toch een sneer van @:onlogisch te verwerken.
Uitkeringstrekkers met een spaarrekening. Dit land gaat kapot.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |