Ben je nog in gesprek geweest met je baas over het thuiswerken?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Bij ons ook zo zodat er 75% bezetting is en er afstand gehouden kan worden.
Want als opzich die hoeveelheid niets doet, dan maakt het ook niet echt uit als het ware.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ja viral load is ook nog een vraagteken. Vooral ook buiten bv of op kantoor.
Oei.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:42 schreef Qarrad het volgende:
Japans experiment laat zien hoe snel een virus als Corona in een setting van een restaurant om zich heengrijpt.
Wij werken allemaal verplicht thuis, en "de cijfers" zijn net zo goed als toen we op kantoor werkten (waarbij overigens 50% thuiswerken ook toegestaan was). Dus nee, bij ons maakt het geen verschil. Wel wat miepende collega's uiteraard - maar niet de leidinggevenden in ons geval.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha ook weer zoiets. Ik heb collega's die nooit thuiswerkten en nu geregeld hebben dat ze ook na deze crisis twee dagen per week vanuit huis gaan werken omdat ze productiever zijn dan ooit. Dus nee, dat merken we niet allemaal.
Ja, had mijn leidinggevende gebeld die dag. Aangegeven dat ik voorlopig nog thuis wil werken en het vond getuige van een gebrek aan empathie en respect dat hij zonder overleg mij zomaar 3 dagen op het rooster zet.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ben je nog in gesprek geweest met je baas over het thuiswerken?
Ah, dat is best een goede uitkomst.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja, had mijn leidinggevende gebeld die dag. Aangegeven dat ik voorlopig nog thuis wil werken en het vond getuige van een gebrek aan empathie en respect dat hij zonder overleg mij zomaar 3 dagen op het rooster zet.
Hij gaf me gelijk hierin en had zijn excuses aangeboden hiervoor met uitleg dat hij dacht dat het veilig genoeg was. En dat het goed is dat het voorlopig zo blijft dus.
Hij doet wel kouder tegen mij in de mail correspondentie nu, maar dat geeft niet.
Raar idee, stel dat viral load wel een rol speelt en immuniteit bewezen is kan je ook in kleine concentraties virus toedienen bij gezonde mensen om zo versneld herd immunity te bewerkstelligen en men meer vrijheid heeft.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want als opzich die hoeveelheid niets doet, dan maakt het ook niet echt uit als het ware.
En idd, buffetten zijn sowieso uitgesloten de komende tijd.
Dat het op een cruiseschip gebeurd is logisch en valt weinig echt aan te veranderen met die hoeveelheden (en destijds wat meer ontwetendheid er nog over lijkt me zo)
Ja opzich wel. Ik ben in ieder geval blij dat hij redelijk reageerde en niet negatief want anders hadden we om niks een probleem gehad.quote:
Heeft hij die zogenaamde quote van Churchill nog aangehaald?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:06 schreef Craptacular het volgende:
Gister heeft volgevreten cabaretier tijl beckand zich totaal belachelijk gemaakt door een huilpleidooi te houden over de cultuur sectorHij deed echt alsof die sector de backbone van de samenleving is.
Absoluut niet
Iedereen is nu voor eigen parochie aan het preken, laatst Froger ook al die al aardig er van terug is gekomen. Moet zeggen dat ik bijvoorbeeld voetbal absoluut niet mis. Nee, altijd diezelfde RTL 'sterren' was ik al zat en dat gehuil van diezelfde dus ook.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:06 schreef Craptacular het volgende:
Gister heeft volgevreten cabaretier tijl beckand zich totaal belachelijk gemaakt door een huilpleidooi te houden over de cultuur sectorHij deed echt alsof die sector de backbone van de samenleving is.
Absoluut niet
Als ik het zo lees, klinkt het erg artificieel gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:20 schreef Zwansen het volgende:
Is dit al voorbij gekomen? En zijn we angstig als we dit lezen of negeren we dit vooralsnog?
https://www.washingtonpos(...)tacks-body-symptoms/
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen. Ook niet incognito. Wat staat er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |