Ik vind hem ook een vies lipje hebbenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij kijkt standaard alsof hij probeert te achterhalen wie er een windje heeft gelaten.
Ik vind 'm wel aantrekkelijk though.
Je kan ook gewoon kijken, zoals met de rest van de boodschappen. Het bederft ook niet snel, dus voorraadfles is geen probleem.quote:
Ja en die gast had dat gewoon in China op een beurs gekocht zonder certificatenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:34 schreef Mansjester het volgende:
Sinds ze 8 ton ofzo in die verwarming posters investeerde kan ik nooit meer voorspellen of ze gaan investeren in een onderneming.
Serieus? Linkje?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja en die gast had dat gewoon in China op een beurs gekocht zonder certificaten
Deal is nooit doorgegaan.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja en die gast had dat gewoon in China op een beurs gekocht zonder certificaten
Deal is nooit doorgegaan.
Oquote:Op zondag 24 mei 2020 21:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
PeridonGod vertelde dat vanochtend bij WNL op Zondag.
Daar had Michel het vanochtend in WNL nog over. Was opgepikt op een beurs in China en zat geen enkele goedkeuring opquote:Op zondag 24 mei 2020 21:34 schreef Mansjester het volgende:
Sinds ze 8 ton ofzo in die verwarming posters investeerde kan ik nooit meer voorspellen of ze gaan investeren in een onderneming.
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:34 schreef Mansjester het volgende:
Wat een idioten.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar had Michel het vanochtend in WNL nog over. Was opgepikt op een beurs in China en zat geen enkele goedkeuring opdus dat is niet doorgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |