Ja wel chill 👌🏻quote:Op zondag 10 mei 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, redelijk saai. En jouw weekend?
Liep er gisterenavond weer 1 in de keuken. Lastig te vermijden in deze tijd, tuindeur staat open en er zit geen muis proof hor voorquote:Op zondag 10 mei 2020 11:26 schreef Karzai het volgende:
ik neem morgen muizenvallen en gifdoosjes mee voor moeders, er renden er twee vanochtend de keuken in vertelde ze.Het gat is bij mij toch dicht
En volgens mij hebben we best een muizenplaag want ik hoor iedereen over muizen.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Liep er gisterenavond weer 1 in de keuken. Lastig te vermijden in deze tijd, tuindeur staat open en er zit geen muis proof hor voor
Gezellig 😁quote:Op zondag 10 mei 2020 11:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kom zometeen wel ff langs in de koffiebar
Insecten is ook erg, lang geleden dat ik zo vaak autoruiten moest schoonmaken als gisterenquote:Op zondag 10 mei 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En volgens mij hebben we best een muizenplaag want ik hoor iedereen over muizen.
Lekker blowtje in een hangmat zou ik vandaag niet afslaanquote:
Dat is wel positief. De laatste jaren viel me echt op hoe weinig doden je van je voorruit moest schrobbenquote:Op zondag 10 mei 2020 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Insecten is ook erg, lang geleden dat ik zo vaak autoruiten moest schoonmaken als gisteren
quote:Op zondag 10 mei 2020 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker blowtje op een hangmat zou ik vandaag niet afslaan
Als je buiten loopt valt aantal muggen, bromvliegen, wespen en bijen best op vind ik vergeleken bij vorig jaar. Ook vogels lijken er meer. Wellicht door minder menselijke activiteiten?quote:Op zondag 10 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel positief. De laatste jaren viel me echt op hoe weinig doden je van je voorruit moest schrobben
Zou heel goed kunnen. In de stad zie ik ook meer vogels.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je buiten loopt valt aantal muggen, bromvliegen, wespen en bijen best op vind ik vergeleken bij vorig jaar. Ook vogels lijken er meer. Wellicht door minder menselijke activiteiten?
Haha ik wil wel keertje jointje roken met je haha maar doe je dat in het echt ook nog?quote:Op zondag 10 mei 2020 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker blowtje in een hangmat zou ik vandaag niet afslaan
Wel gedaan maar irl al lang geleden (jaar of 15quote:Op zondag 10 mei 2020 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik wil wel keertje jointje roken met je haha maar doe je dat in het echt ook nog?
Oeh goed plan welquote:Op zondag 10 mei 2020 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ik zo even naar het strand fiets.
Ja morgen pas echt koud, wil vandaag ook wel naar buitenquote:Op zondag 10 mei 2020 11:51 schreef Karzai het volgende:
ook maar even een rondje lopen zo, tis nog best lekker weer
Nope, gisteren genoeg aandacht besteed aan m'n moeder, 1 dagje eerderquote:Op zondag 10 mei 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie al AL JULLIE MOEDERS gebeld vandaag?
Heb een berichtje gestuurd.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet altijd kakken als ik net de deur uit ben.quote:Op zondag 10 mei 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn vader zei vroeger altijd dat een avondwandelingetje goed was voor de Verdauung (aka spijsvertering, het Duits heeft voor heel veel dingen mooiere woorden dan wij). Heb daar nooit zo veel van gedacht maar nu ik dar dus een aantal weken doe valt het me wel op jaMoet telkens enorm kakken als ik maar een half uurtje weg geweest ben
Meestal doe ik zelfs allebei tegenwoordigquote:Op zondag 10 mei 2020 12:08 schreef Koen66 het volgende:
Ben er nog steeds niet uit wat nu het beste is, velen zeggen ook een ochtend wandeling voor je ontbijt
Nee, ga er zo heen om cadeau af te gevenquote:Op zondag 10 mei 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
TMIquote:Op zondag 10 mei 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn vader zei vroeger altijd dat een avondwandelingetje goed was voor de Verdauung (aka spijsvertering, het Duits heeft voor heel veel dingen mooiere woorden dan wij). Heb daar nooit zo veel van gedacht maar nu ik dar dus een aantal weken doe valt het me wel op jaMoet telkens enorm kakken als ik maar een half uurtje weg geweest ben
Wat krijgt ze?quote:Op zondag 10 mei 2020 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ga er zo heen om cadeau af te geven
Een struikmargriet. Zo speciaal is het dus niet eens, maar het kostte behoorlijk wat moeite om er 1 te bamachtigen...quote:
Als je 2x per dag een half uur loopt dan moet 8000 toch makkelijk te doen zijn?quote:Op zondag 10 mei 2020 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal doe ik zelfs allebei tegenwoordigMaar dan nog haal ik de 8000 stappen niet.
En trouwens, daar is het vandaag een beetje te laat voor. Om met @:Molo te spreken "Tsja dat is wel hééél echt HÉÉÉL erg laat hč!"
Ik zet hele rare stapjes ofzo, maar kom ook zelden aan de 8000. Vorig jaar naar het strand geweest, vriendin had 11 km gelopen, ik 8. Zelfde telefoon.quote:Op zondag 10 mei 2020 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je 2x per dag een half uur loopt dan moet 8000 toch makkelijk te doen zijn?
Ik heb dit moeten googelenquote:Op zondag 10 mei 2020 12:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een struikmargriet. Zo speciaal is het dus niet eens, maar het kosste behoorlijk wat moeite om er 1 te bamachtigen...
In een tas aan mijn hand. En deels ook gedragen door vriendquote:Op zondag 10 mei 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dit moeten googelen
Maar ziet er tof uitHeb je vijf kilometer gelopen met die plant op je rug?
Johnnie is wel een walker zeker?quote:Op zondag 10 mei 2020 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In een tas aan mijn hand. En deels ook gedragen door vriend
Klopt wel denk ik. Ik heb m'n darmen die al dagen (vrijwel) niets meer deden een keer langzaamaan weer op gang gekregen door o.a. te gaan fietsen.quote:Op zondag 10 mei 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Vaders zeggen slimme dingen somsquote:Op zondag 10 mei 2020 12:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt wel denk ik. Ik heb m'n darmen die al dagen (vrijwel) niets meer deden een keer langzaamaan weer op gang gekregen door o.a. te gaan fietsen.
Wat?quote:Op zondag 10 mei 2020 13:24 schreef Karzai het volgende:
De hairy bikers inspireren mij om vandaag een curry te gaan maken
Oooh oke hahaquote:Op zondag 10 mei 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel gedaan maar irl al lang geleden (jaar of 15)
Omdat het zo lekker sopt.quote:
Las het netquote:Op zondag 10 mei 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
was grote brand hier om de hoek. geloof iemand omgekomen. in een studenten flat
ja en net were langsgereden. Kruispunt en toegangswegen zijn nog afgezet. Begreep dat ze er eerst niet bij konden dus zal wel veel schade zijn. Maar behalve dat kapotte raam zie je buiten nietsquote:Op zondag 10 mei 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat zag je tijdens je scooterrondje?
Zal binnen wel een grote puinhoop zijn. Roetschade is een bitch.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en net were langsgereden. Kruispunt en toegangswegen zijn nog afgezet. Begreep dat ze er eerst niet bij konden dus zal wel veel schade zijn. Maar behalve dat kapotte raam zie je buiten niets
Zo werkt een stappenteller niet heaquote:Op zondag 10 mei 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat zag je tijdens je scooterrondje?
Mijn zieke geest heeft allerlei dwangmatigs met cijfertjesquote:Op zondag 10 mei 2020 13:43 schreef Karzai het volgende:
Stappen tellen, ik snap dat niet. Ik loop voor mijn plezier
Niet dat ik zonodig een aantal stappen moet zetten
Goede motivator toch.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn zieke geest heeft allerlei dwangmatigs met cijfertjes
maak je ook grafiekjes van of doet je telefoon dat alquote:Op zondag 10 mei 2020 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn zieke geest heeft allerlei dwangmatigs met cijfertjes
Ja volgens mij alles ten zuiden van het havenhoofd. Waar de normale Hagenezen heen gaan zeg maar.quote:
Eh, mooie reminder hoeveel ik stilzit als ik niet oppas vooral.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:43 schreef Karzai het volgende:
Dat is een fijn strandquote:Op zondag 10 mei 2020 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja volgens mij alles ten zuiden van het havenhoofd. Waar de normale Hagenezen heen gaan zeg maar.
Nee dat doet mijn telefoon al.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
maak je ook grafiekjes van of doet je telefoon dat al
Vandaar dat het zo rustig was huehuehuequote:Op zondag 10 mei 2020 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ja volgens mij alles ten zuiden van het havenhoofd. Waar de normale Hagenezen heen gaan zeg maar.
Wassenaarse slag ben ik ook wel eens geweest.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een fijn strandWassenaarse Slag vind ik ook heel tof, maar dat is wat verder weg voor jou
Als ik aan zee zou wonen zou ik proberen elke dag even te zwemmen. Proberen, want ik weet niet of ik het trek als het echt koud isquote:Op zondag 10 mei 2020 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Was nog best fris op het strand en totaal niet druk. Zag een vrouw in badpak wat een held als die gezwommen heeft, ik kwam niet verder dan pootjebaden.
Jup, dat is inderdaad fijnquote:Op zondag 10 mei 2020 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wassenaarse slag ben ik ook wel eens geweest.Vind het vooral fijn dat het niet compleet vol staat met strandtenten en er meer dan genoeg ruimte is voor iedereen en je dus niet hutje mutje hoeft te liggen in de zomer.
plus dat je dat na een week ook wel gezien hebt tenzij je niks te doen hebt als bijv werk of school.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik aan zee zou wonen zou ik proberen elke dag even te zwemmen. Proberen, want ik weet niet of ik het trek als het echt koud is
Punten sparen voor leuke kortingen en cashback op (gedeeltelijke) zorgverzekering op het einde van het jaar (Hoewel ik er dat nu al uitheb)quote:Op zondag 10 mei 2020 13:43 schreef Karzai het volgende:
Die oud-voetballer? of iemand anders??quote:Op zondag 10 mei 2020 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
En de strandbeesten van Theo Janssen wonen op het zuiderstrand.
Ja als ik er eens voor betaald zou kunnen krijgen dan lip ik wel meer jaquote:Op zondag 10 mei 2020 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Punten sparen voor leuke kortingen en cashback op (gedeeltelijke) zorgverzekering op het einde van het jaar (Hoewel ik er dat nu al uitheb)
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 10 mei 2020 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Punten sparen voor leuke kortingen en cashback op (gedeeltelijke) zorgverzekering op het einde van het jaar (Hoewel ik er dat nu al uitheb)
Ja als je het elke dag doet dan is er ook weinig temperatuurverschil per dag he? Als je echt aan het strand woont zeg maar en je snel in je warme huis weer om kan kleden is het wellicht goed te doen.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik aan zee zou wonen zou ik proberen elke dag even te zwemmen. Proberen, want ik weet niet of ik het trek als het echt koud is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |