quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Alleen mensen onder de 50 kilo mogen naar buiten
Dat zou een goede zijn voor Amerika.quote:
Naja, bij wijze van.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je niet naar buiten mag nu
Precies, gewoon risicogroepen ontraden de horeca te bezoeken. Snap niet wat daar mis mee is.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:30 schreef matthijst het volgende:
Nee christenhond, gewoon een advies. Als vetkleppen willen bieren lekker laten doen.
Zorgkosten omlaag per 2021
Natuurlijk zijn die er, maar die weten wel beter dan doodleuk naar de kroeg te gaan totdat de storm is gaan liggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:33 schreef matthijst het volgende:
Kwetsbare jongeren, zijn er vast maar check de statistieken even.
Dat gaat niet werken, ouderen zijn behoorlijk eigenwijs volk en dan komt Van den Brenk op de stoep om je aan te pakken.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, gewoon risicogroepen ontraden de horeca te bezoeken. Snap niet wat daar mis mee is.
Dan is het hun eigen schuld als ze ziek worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:35 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, ouderen zijn behoorlijk eigenwijs volk en dan komt Van den Brenk op de stoep om je aan te pakken.
Al dat geld gaat naar de randstadquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:35 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
en groningen gaat failliet zonder gas
Tja, dan lost dat probleem zich vanzelf wel op.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:35 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, ouderen zijn behoorlijk eigenwijs volk en dan komt Van den Brenk op de stoep om je aan te pakken.
Neu, maar vrij ben je ook niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Anderhalve meter houden is niet binnen opgesloten zitten.
Op naar de Blauwe Engel!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al dat geld gaat naar de randstad![]()
Nederland gaat failliet zonder Groningen
Ja lekker makkelijk, zie je heel veel politici doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:35 schreef Szura het volgende:
Segers trekt het alleen maar in het absurde door de uitspraak van 1 losgeslagen columnist over ‘dor hout’ te verheffen naar een breed gevoel in de samenleving. Zwak.
Gewoon pompenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al dat geld gaat naar de randstad![]()
Nederland gaat failliet zonder Groningen
Goeiequote:
Ja, maar dat kun je niet verkopen als kabinet, zij worden daar echt verantwoordelijk voor gehouden, dus iedereen of niemand zou het beste zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan is het hun eigen schuld als ze ziek worden.
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik vond die scene van From Dusk Till Dawn met al die vampieren eng
Wilde eigenlijk the Irishman, maar die is te langquote:
Dat is wel wat anders, maar die heb ik ook nog niet gezien. Rambo wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk the Irishman, maar die is te lang
Die was inderdaad wel heel erg matigquote:
oooooooooooh genoootquote:Op zondag 10 mei 2020 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Van Gaal te gast vanavond. Topshow met Jeroen Pauw.
@:caland
@:zipportal
@:el-stinho
@:ggmm
@:jancees
@:doublepain
@:wereldgozer
@:tarado
Oooooh lowieeeee jij man met veel gezichten!!!!
Genot as ik hier loop ja deurrrr de stroaten. Genot as ik de grachten weer ken zien. Genot as ik weer liwaddes ken proatte. Ik loop een bitsje deur de stad. Waar ik mien eerste liefde had. Dat is de stad waar ik wil woane.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
oooooooooooh genooot
als ik loop ja door de straten
Jij mag bij hoge bomen staanquote:Op zondag 10 mei 2020 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Van Gaal te gast vanavond. Topshow met Jeroen Pauw.
@:caland
@:zipportal
@:el-stinho
@:ggmm
@:jancees
@:doublepain
@:wereldgozer
@:tarado
Oooooh lowieeeee jij man met veel gezichten!!!!
Niet een autobiografie, valt me van hem tegenquote:Vanavond Op1
Viroloog Anne Wensing praat bij Op1 over de versoepeling van de coronamaatregelen, maar ook over volle treinen en parken. Houden Nederlanders zich nog wel aan de adviezen van de overheid?
Het is moederdag vandaag en dus dook directeur Eppo van Nispen in het archief van zijn Beeld en Geluid, op zoek naar bijzondere moederdagfragmenten.
Fractievoorzitter van de VVD Klaas Dijkhoff mist het betaalde voetbal, maar vindt dat de bal pas weer kan gaan rollen als de KNVB met een goed plan komt om het voetbal ook in de toekomst financieel gezond te houden.
En wie daar zeker over mee kan praten is natuurlijk toptrainer Louis van Gaal, maar we gaan het vooral met hem hebben over zijn nieuwe biografie.
Is een tv aanzetten al niet meer genoeg?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij moet meeposten vanavond anders ben je echt af. Én Pauw én Lowie
Mobieltje erbij beetje afzeiken hoppaquote:Op zondag 10 mei 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is een tv aanzetten al niet meer genoeg?
De partij die het beste met de crisis om kan gaan, ja dat gaat gebeurenquote:Op zondag 10 mei 2020 22:23 schreef OProg het volgende:
Gaan Virologen zich nu ook al uit moeten spreken over sociologische kwesties? Wat is nu het volgende, dat ze ook stemadvies gaan moeten geven?
Eens, oplichtersquote:Op zondag 10 mei 2020 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
30 dagen proefslapen. Beetje zaak doet 90.
Lijkt mij welquote:Op zondag 10 mei 2020 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Durft Louis ook haantje en aap op de rots Jeroen Pauw aan te pakken?
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
in Pyongyang zijn de nachtclubs gewoon open
je hippietijd?quote:Op zondag 10 mei 2020 22:30 schreef svann het volgende:
[..]
Om het kado van besmetting te geven.
Waar doet me dat aan denken?
Ik kan me niet eens heugen dat ik hem eerder had gezien tot deze maand.quote:
En een sportschooltjequote:Op zondag 10 mei 2020 22:32 schreef Bluedisplay het volgende:
Dijkhoff kan ook wel een kappertje gebruiken
Dijkhoff met krulletje.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:32 schreef Bluedisplay het volgende:
Dijkhoff kan ook wel een kappertje gebruiken
Heerlijkquote:Op zondag 10 mei 2020 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Louis weet het weer naar zichzelf te draaien jaaaa
Dat er weer lucht is op de IC's, hebben we te danken aan Louisquote:Op zondag 10 mei 2020 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
Louis lost de coronacrisis vanavond even op
Mijn DM staat open.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop ook dat er meer online gaat gebeuren
Zou haar wel volschieten alsnogquote:Op zondag 10 mei 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
Wat een ongelofelijk dom wicht is die Fidan
Ze is zelfs vervelend als ze lacht
Ik weet niet of het nog te handhaven was.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Mensen vrijheid geven en ze dan de schuld geven. Denk eens na.
Prima uiterlijk verder heel dom. Niet gek dat ze kinderen met fascistisch columnistje wierd duk heeft.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
Wat een ongelofelijk dom wicht is die Fidan
Ze is zelfs vervelend als ze lacht
NOOIT MEER VOETBALquote:
NOOIT MEER VOETBALquote:
Boomersquote:Op zondag 10 mei 2020 22:38 schreef Mansjester het volgende:
Ik deed vandaag met mn arm de deur bij mn oma open. Vraagt ze wat voor last ik van mn hand heb.
Die ouderen hebben echt geen idee hé
Eens.twitter:Dexter_nr twitterde op zondag 10-05-2020 om 22:38:22#op1 Fidan, na 9 minuten conclusie: onkunden, kinderlijk en nog steeds kapotte lange opbouw naar de vraag! reageer retweet
Idd dat ze je binnen lietquote:Op zondag 10 mei 2020 22:38 schreef Mansjester het volgende:
Ik deed vandaag met mn arm de deur bij mn oma open. Vraagt ze wat voor last ik van mn hand heb.
Die ouderen hebben echt geen idee hé
We zijn wel een heel erg anti-autoritair volkje.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:37 schreef BlackNero het volgende:
Ik weet niet of het nog te handhaven was.
Genotquote:Op zondag 10 mei 2020 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jeroen met Welmoed de verkiezingstalkshow doen?
Hij gaat praten over zijn biografiequote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
Alleen JaapGOD en Louis kunnen dit land redden
En Ellie Lust.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
Alleen JaapGOD en Louis kunnen dit land redden
Nederlanders zijn gezagsgetrouwer dan wie ook, bij wijze van spreken. In landen als België en Italië zijn strenge regels en handhaving nodig, in Nederland en Zweden veel minder.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:41 schreef svann het volgende:
[..]
We zijn wel een heel erg anti-autoritair volkje.
In alle andere europese landen zijn ze een stuk gezagsgetrouwervrezender.
Misschien moet Willem het even zeggen ipv Ruttequote:Op zondag 10 mei 2020 22:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gezagsgetrouwer dan wie ook, bij wijze van spreken. In landrn als België en Italië zijn strenge regels en handhaving nodig, in Nederland en Zweden veel minder.
Inderdaad wat een gejankquote:Op zondag 10 mei 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Dan ga je niet met je kinderen naar het terras
Lijkt mij sowieso kut, ook zonder coronaquote:Op zondag 10 mei 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Dan ga je niet met je kinderen naar het terras
naar de Efteling met die zooi!quote:Op zondag 10 mei 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
Kinderen op het terras zijn sowieso tyfusvervelend.
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:45 schreef NoCigar het volgende:
Nederlanders zijn gezagsgetrouwer dan wie ook, bij wijze van spreken. In landrn als België en Italië zijn strenge regels en handhaving nodig, in Nederland en Zweden veel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |