Fijn he.quote:
ga niet weg karzaiquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:05 schreef Karzai het volgende:
ja ben zo ook weg hoor geen geouwehoer aan mijn kop ook niet op een forum
Dat vind ik fijn , kan gewoon weglopen hier als het me niet bevalt
Als hij dat even nodig heeft, moet hij gewoon doen wat hem het beste lijkt..quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
straks toch echt hoor hoe leuk je ook bent![]()
![]()
Ik ben met die foto bezig ja. Heb er al 1 tje af. Maar had nog een ander idee ermee..quote:
wat heb je op?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net een heerlijk maaltje opnu ff uitzakken en straks een eind lopen. En pas daarna aan het bier. En dan net als gisteren tot 2300 een beetje fietsen tellen
hier wel, op straat niet.quote:
Salade van paprika en olijven met halloumi en balsamico dressing. En 3 kipshaslickjes en nog wat gegrilde halloumi.quote:
Begin van de Mient jij tokkie kamoeerder jij!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar is dat?![]()
![]()
Hier worden zo op de camping onze carpaccio, sateh en schnitzel bezorgd. Heer-lijk
Achterlijke kutmensenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)pwinkel-Maat-was-vol
Maar echt hoorquote:
Kun je toch het grof vuil bellen?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef Karzai het volgende:
maar niet iedereen heeft een busje en een aanhanger om al die troep weg te brengen
nog interesse in in een koelkast voor je nieuwe huis, merk candy, vijf jaar oud met drie koelvakkenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar echt hoor. Daarom vind ik deze actie ook zo mooi. En zij maar doen alsof ze van niks wist, ja hoor
.
Ja, afstand houden waar mogelijk. Al is anderhalve meter een beetje onpraktisch.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedacht me vandaag dat er best dingetjes aan deze tijd zijn die ik ga missen als alles weer normaal is.
hier komen ze een keer in de week langs, maar mensen zetten gewoon elke dag wat neer. Staat wel een boete op.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je toch het grof vuil bellen?
Nee sorry, zit er al eentje in dus ik heb er zelf al een overquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog interesse in in een koelkast voor je nieuwe huis, merk candy, vijf jaar oud met drie koelvakken
Dacht zelf meer aan het saamhorigheidsgevoel.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, afstand houden waar mogelijk. Al is anderhalve meter een beetje onpraktisch.
Gewoon voor dag en dauw bij de kringloop dumpenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee sorry, zit er al eentje in dus ik heb er zelf al een over.
O nee. Daar heb ik niet zo'n last van.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht zelf meer aan het saamhorigheidsgevoel.
Kan ik wel echt van genieten. En het lijkt ook of veel mensen meer oog voor hun omgeving hebben, dat vind ik ook mooi.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee. Daar heb ik niet zo'n last van.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee. Daar heb ik niet zo'n last van.
Ik merk het ook niet. Maar jij hebt daar meer oog voor, vermoed ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja zal wel de enige zijn dan denk ik.
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja zal wel de enige zijn dan denk ik.
Nee voel je dat niet op straat? Ik heel sterk juist, iedereen zit in dezelfde beetje ongemakkelijke positie dat schept een band. Ook bijv in de supermarkt dat je aan mensen vraagt waar ze heen moeten en in het volgende pad weer. Of toen de hele supermarkt compleet leeg was verkocht enzo, al die huizen met een beer voor hun raam, de hartjes overal maar bovenal dus dat mensen net wat minder gehaast zijn en wat vriendelijker naar elkaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk het ook niet. Maar jij hebt daar meer oog voor, vermoed ik.
Oh gelukkig en ja neemt al een beetje af en dat vind ik jammer.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoorMaar het is nu al minder als in het begin
Ik denk dat jij dat ziet omdat je dat zelf zo voelt. Ik heb dat minder. Ik zie ook heel veel mensen die met niks en niemand rekening houdenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee voel je dat niet op straat? Ik heel sterk juist, iedereen zit in dezelfde beetje ongemakkelijke positie dat schept een band. Ook bijv in de supermarkt dat je aan mensen vraagt waar ze heen moeten en in het volgende pad weer. Of toen de hele supermarkt compleet leeg was verkocht enzo, al die huizen met een beer voor hun raam, de hartjes overal maar bovenal dus dat mensen net wat minder gehaast zijn en wat vriendelijker naar elkaar.
O dat.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee voel je dat niet op straat? Ik heel sterk juist, iedereen zit in dezelfde beetje ongemakkelijke positie dat schept een band. Ook bijv in de supermarkt dat je aan mensen vraagt waar ze heen moeten en in het volgende pad weer. Of toen de hele supermarkt compleet leeg was verkocht enzo, al die huizen met een beer voor hun raam, de hartjes overal maar bovenal dus dat mensen net wat minder gehaast zijn en wat vriendelijker naar elkaar.
Kan ook best goed zo zijn, lang leve mijn roze bril.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat ziet omdat je dat zelf zo voelt. Ik heb dat minder. Ik zie ook heel veel mensen die met niks en niemand rekening houden
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ook best goed zo zijn, lang leve mijn roze bril.Lach normaal ook altijd veel naar mensen maar normaal kreeg ik het veel minder terug.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor jezelf en een kindje uit Afrika.
Lol dat zegt Fles ook altijd maar merk ik van mezelf niet zo goed.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat bedoel ik. Jij maakt ook veel gemakkelijker contact met mensen. Dat is een gave hoor
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Zoekt plaatje van volle python
Ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedacht me vandaag dat er best dingetjes aan deze tijd zijn die ik ga missen als alles weer normaal is.
Ik lees het altijd terug in jouw reisverslagen. Hoe jij dan omgaat met zo’n Georgische taxichauffeurquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat zegt Fles ook altijd maar merk ik van mezelf niet zo goed.
Ooh ja waren lekker. 😁 Was alleen helaas te snel op.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bladerdeegdingen met een knakworstje
Had je een huis vol...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooh ja waren lekker. 😁 Was alleen helaas te snel op.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees het altijd terug in jouw reisverslagen. Hoe jij dan omgaat met zo’n Georgische taxichauffeurEn het mooie aan jou is dat je het ook echt meent. Een vriendin van mij knoopt ook met alles en iedereen praatjes aan, maar die meent er geen pest van. Die heeft een keer in de trein een uur zitten beppen met een mevrouw uit Enschede. En toen dat mens uitstapte, zei ze tegen ons: “Wat een irritant wijf.”
Voordeel is ook dat ze makkelijk en snel te maken zijn. Maak ze ook wel eens met de kinderen op het werk.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooh ja waren lekker. 😁 Was alleen helaas te snel op.
Ja, ik zou dat niet kunnen, wat zij deed. Als ik mensen niet mag, is dat helaas overduidelijk aan mij af te lezen. En als ik mensen wel mag is mijn interesse altijd oprecht.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry dat ik er om moet lachen want eigenlijk is dat natuurlijk best erg maar je omschrijft het grappig. Ja ik meen het wel echt want in bijna alle mensen zie ik wel mooie dingen. Maar vind zelf vooral spontane ontmoetingen leuk, ben dan weer niet zo goed in vriendschappen onderhouden. Mensen leren kennen vind ik leuker.
Lukt het in het buitenland ook niet zo goed of gaat het daar beter? Ik merk dat ik er tijdens het reizen nog meer open voor sta, misschien omdat ik me dan sowieso al vrijer voel ofzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zou dat niet kunnen, wat zij deed. Als ik mensen niet mag, is dat helaas overduidelijk aan mij af te lezen. En als ik mensen wel mag is mijn interesse altijd oprecht.
Spontane ontmoetingen vind ik ook tof, maar ik stel mij er minder voor open. Heb heel vaak dat ik best een praatje zou willen aanknopen, maar er te verlegen voor ben
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
Liesje lijkt mij wel een spontaan makkelijk wijf ja
In het echt heb ik selectief mutismequote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Maar dat ben je zelf ook volgens mij. Iig op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ziet mijn brein weer genoeg inspiratie voor een tekening..
Dus even opslaan en vanavond of morgen aan de slag..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
[..]Die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
[..]Jij mag niet in de buurt van mijn stenen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk gedaan weer Bos.
Gewoon lekker Liesje blijven spelenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat zegt Fles ook altijd maar merk ik van mezelf niet zo goed.
Uhuhquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ja zie je die spoiler, zo had ik het ook al een beetje ingeschat.
[..]
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Heb ik al veel te lang niet meer gemaakt, misschien binnenkort maar weer eens makenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bladerdeegdingen met een knakworstje
Jaaaa kindjes makenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik al veel te lang niet meer gemaakt, misschien binnenkort maar weer eens maken
Heerlijk! Volkswijken.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik dus weer. Volkswijkje aangeboord deze keerwel 5 of 6 tuintjes gepasseerd waar een groepje bier zat te drinken in de zon. En overal even een praatje maken lalala
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk! Volkswijken.Hier zitten de buren alweer vanaf 12 uur vanmiddag op de stoep. Maar de kinderen gaan maandag nog niet naar school want teveel risico.
de rust overal, dat ga ik missenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
Nee nooit van gehoordquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk jij Lego masters eigenlijk? Programma wat jij denk ik leuk zal vinden.
Is nu op RTL4 alleen nu is er even reclame, daarna de ontknoping van deze aflevering. Zijn teams die echt de meest grootste dingen van lego moeten bouwen. Vandaag moesten ze een enorme brug bouwen en ze zijn nu aan het testen hoe sterk ze zijn, net allemaal getest op 4 kilo en ze hielden het allemaal, zo gaan ze met grote gewichten testen. Denk echt dat jij het een tof programma zou vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |