Fijn he.quote:
ga niet weg karzaiquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:05 schreef Karzai het volgende:
ja ben zo ook weg hoor geen geouwehoer aan mijn kop ook niet op een forum
Dat vind ik fijn , kan gewoon weglopen hier als het me niet bevalt
Als hij dat even nodig heeft, moet hij gewoon doen wat hem het beste lijkt..quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
straks toch echt hoor hoe leuk je ook bent![]()
![]()
Ik ben met die foto bezig ja. Heb er al 1 tje af. Maar had nog een ander idee ermee..quote:
wat heb je op?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net een heerlijk maaltje opnu ff uitzakken en straks een eind lopen. En pas daarna aan het bier. En dan net als gisteren tot 2300 een beetje fietsen tellen
hier wel, op straat niet.quote:
Salade van paprika en olijven met halloumi en balsamico dressing. En 3 kipshaslickjes en nog wat gegrilde halloumi.quote:
Begin van de Mient jij tokkie kamoeerder jij!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar is dat?![]()
![]()
Hier worden zo op de camping onze carpaccio, sateh en schnitzel bezorgd. Heer-lijk
Achterlijke kutmensenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)pwinkel-Maat-was-vol
Maar echt hoorquote:
Kun je toch het grof vuil bellen?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef Karzai het volgende:
maar niet iedereen heeft een busje en een aanhanger om al die troep weg te brengen
nog interesse in in een koelkast voor je nieuwe huis, merk candy, vijf jaar oud met drie koelvakkenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar echt hoor. Daarom vind ik deze actie ook zo mooi. En zij maar doen alsof ze van niks wist, ja hoor
.
Ja, afstand houden waar mogelijk. Al is anderhalve meter een beetje onpraktisch.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedacht me vandaag dat er best dingetjes aan deze tijd zijn die ik ga missen als alles weer normaal is.
hier komen ze een keer in de week langs, maar mensen zetten gewoon elke dag wat neer. Staat wel een boete op.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je toch het grof vuil bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |