SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
@ToT
Dan zal het misschien wel aan mij liggen. Haha!
Ben niet zo vrolijk wakker geworden vandaag. Mom is ziek en ik kan niet naar haar toe.![]()
Nee dan is het goedquote:
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Aha vandaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:31 schreef Amee het volgende:
@:stokj
Ik slaap meestal vroeg en ben ook al vroeg uitgeslapen. Slaap meestal wel 8 uur.
Beterschap en sterkte trouwens!![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha vandaar.
Beterschap en sterkte trouwens!
Hoe is het met jou?![]()
Jezus Christus alsof ik mijn ouders ken ik ben een wees :squote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat meer over jezelf? Wie is je vader, wie is je moeder?Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik heb een zwak voor wezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:36 schreef RTR het volgende:
[..]
Jezus Christus alsof ik mijn ouders ken ik ben een wees :s
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2020 11:37:36 ]![]()
Waarom denk je dat ik liegquote:
Dit wordt te ingewikkeld hoorquote:
Ik stel voor dat we eerst neuken en dan verder praten
Zo is dat inderdaad.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:43 schreef Amee het volgende:
[..]
Beter stabiel dan labiel, moet je maar denken![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:30 schreef Amee het volgende:
@:ToT
Dan zal het misschien wel aan mij liggen. Haha!
Ben niet zo vrolijk wakker geworden vandaag. Mom is ziek en ik kan niet naar haar toe.Oei, dat is rot! Niks ergs hoop ik?
![]()
Ik ga helemaal stuk over deze aflevering van Louis van Gaal in Hoge Bomen ( https://www.sbs6.nl/progr(...)LooKKv0g/hoge-bomen/ )
Je ziet aan hem dat hij het moeilijk heeft om over privézaken te praten en zo een popie jopie gast die wat op een piano toetst en wat vragen stelt voelt zich heel bijzonder. En dan komen er mensen op het podium die een liedje voor Louis zingen...![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je op zoek naar een los contact of een vaste relatie?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:44 schreef RTR het volgende:
[..]
Dit wordt te ingewikkeld hoor
Ik stel voor dat we eerst neuken en dan verder praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |