SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
@ToT
Dan zal het misschien wel aan mij liggen. Haha!
Ben niet zo vrolijk wakker geworden vandaag. Mom is ziek en ik kan niet naar haar toe.![]()
Nee dan is het goedquote:
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Aha vandaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:31 schreef Amee het volgende:
@:stokj
Ik slaap meestal vroeg en ben ook al vroeg uitgeslapen. Slaap meestal wel 8 uur.
Beterschap en sterkte trouwens!![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha vandaar.
Beterschap en sterkte trouwens!
Hoe is het met jou?![]()
Jezus Christus alsof ik mijn ouders ken ik ben een wees :squote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat meer over jezelf? Wie is je vader, wie is je moeder?Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik heb een zwak voor wezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:36 schreef RTR het volgende:
[..]
Jezus Christus alsof ik mijn ouders ken ik ben een wees :s
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2020 11:37:36 ]![]()
Waarom denk je dat ik liegquote:
Dit wordt te ingewikkeld hoorquote:
Ik stel voor dat we eerst neuken en dan verder praten
Zo is dat inderdaad.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:43 schreef Amee het volgende:
[..]
Beter stabiel dan labiel, moet je maar denken![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:30 schreef Amee het volgende:
@:ToT
Ben niet zo vrolijk wakker geworden vandaag. Mom is ziek en ik kan niet naar haar toe.Oei, dat is rot! Niks ergs hoop ik?
![]()
Ik ga helemaal stuk over deze aflevering van Louis van Gaal in Hoge Bomen ( https://www.sbs6.nl/progr(...)LooKKv0g/hoge-bomen/ )
Je ziet aan hem dat hij het moeilijk heeft om over privézaken te praten en zo een popie jopie gast die wat op een piano toetst en wat vragen stelt voelt zich heel bijzonder. En dan komen er mensen op het podium die een liedje voor Louis zingen...![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je op zoek naar een los contact of een vaste relatie?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:44 schreef RTR het volgende:
[..]
Dit wordt te ingewikkeld hoor
Ik stel voor dat we eerst neuken en dan verder praten![]()
Neuken? Wat is dat?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:44 schreef RTR het volgende:
[..]
Dit wordt te ingewikkeld hoor
Ik stel voor dat we eerst neuken en dan verder praten![]()
![]()
Ik zag een paar stukjes op VI daarvan volgens mijquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:14 schreef stokj het volgende:
Ik ga helemaal stuk over deze aflevering van Louis van Gaal in Hoge Bomen ( https://www.sbs6.nl/progr(...)LooKKv0g/hoge-bomen/ )
Je ziet aan hem dat hij het moeilijk heeft om over privézaken te praten en zo een popie jopie gast die wat op een piano toetst en wat vragen stelt voelt zich heel bijzonder. En dan komen er mensen op het podium die een liedje voor Louis zingen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja, ik ook en toen ben ik het net gaan kijken. Ik ga helemaal stuk. Wel leuk om de mens Louis te zien maar echt...je ziet dat ie het niks vindt.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zag een paar stukjes op VI daarvan volgens mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:30 schreef Amee het volgende:
@:ToT
Ben niet zo vrolijk wakker geworden vandaag. Mom is ziek en ik kan niet naar haar toe.![]()
![]()
![]()
Er is zelfs een Hoge Bomen aflevering met Sylvie Meis, ex Van der Vaart, ex nog vele andere mannen....ze is een gevaarlijk meisje. Met zo iemand wil je geen relatie.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zag een paar stukjes op VI daarvan volgens mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat toppa over de Brabantsebeffer zou wel typisch Geerd zijn.
Maar dat die Brabantsebeffer nog gewoon gezond is en al van wat hij allemaal schoonlikt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:48 schreef stokj het volgende:
Dat toppa over de Brabantsebeffer zou wel typisch Geerd zijn.
Maar dat die Brabantsebeffer nog gewoon gezond is en al van wat hij allemaal schoonlikt![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat drinken lijkt mij ook wel wat.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Allemaal aan het genieten van de zon!
of al lazarus dronkenGelieve verwijderen![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
of al lazarus dronken
Ik was er eergisteren, dan heb ik me een dag vergrabbeld.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dacht ik al wel......![]()
![]()
[..]
Gisteren werd er in Duitsland gratis bier uitgedeeldGelieve verwijderen![]()
Zonde! Of misschien maar goed ook?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik was er eergisteren, dan heb ik me een dag vergrabbeld.![]()
![]()
Even opgezocht maar dat is me toch te ver.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zonde! Of misschien maar goed ook?Gelieve verwijderen![]()
Die vent beschrijft mijn leven. Voor hem zal die 'avond' ook wel elke avond zijn.quote:Gelieve verwijderen![]()
Ah okeequote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Even opgezocht maar dat is me toch te ver.![]()
Ish et zo erg ?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Die vent beschrijft mijn leven. Voor hem zal die 'avond' ook wel elke avond zijn.Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
of al lazarus dronken![]()
![]()
Minder....quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nu niet, ik ben echt mega moe ik weet niet waarom.Ik zwaai naar dieren.![]()
Steek hem zo aan, heb nog wel een toetje vooraf alquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoelaat gaan we bbqen? Hongerrrr!!![]()
![]()
![]()
![]()
GEKOMEN!!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Steek hem zo aan, heb nog wel een toetje vooraf al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sorry....ff jouw tekst ingepikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou wat is die aan het koken ?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik: Mega verbrand.
Mini-ToT: Lekker kleurtje!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik zat al een paar dagen in de zon vandaag ook toch maar binnen...tering heetIk zwaai naar dieren.![]()
Zand!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou wat is die aan het koken ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik zat al een paar dagen in de zon vandaag ook toch maar binnen...tering heet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik: Mega verbrand.
Mini-ToT: Lekker kleurtje!![]()
![]()
![]()
Ik heb nog een foto van hem met een schattig klein Taiwanees meisje, maar dat ga ik natuurlijk niet posten.quote:
Dat meisje moest niks van de andere buurtkinderen hier hebben, maar was meteen dol op mini-ToT.
En echt iedereen is dol op hem!![]()
![]()
[quote]Op zaterdag 9 mei 2020 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van hem met een schattig klein Taiwanees meisje, maar dat ga ik natuurlijk niet posten.
Dat meisje moest niks van de andere buurtkinderen hier hebben, maar was meteen dol op mini-ToT.
En echt iedereen is dol op hem!
[/quote
foutje
[ Bericht 6% gewijzigd door Geerd op 09-05-2020 17:46:42 ]Ik zwaai naar dieren.![]()
Cutequote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van hem met een schattig klein Taiwanees meisje, maar dat ga ik natuurlijk niet posten.
En echt iedereen is dol op hem!![]()
![]()
Had je dat Zalando-topic nog gezien in [KLB]? Volgens mij wel he!quote:KLB / De leeftijd van dit meisje niet weten.
![]()
AAh die !! jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je dat Zalando-topic nog gezien in [KLB]? Volgens mij wel he!KLB / De leeftijd van dit meisje niet weten.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je dat Zalando-topic nog gezien in [KLB]? Volgens mij wel he!KLB / De leeftijd van dit meisje niet weten.
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Geerd bij het zien van dat topic:
[ afbeelding ]![]()
Volgens mij rommelt hij 's nachts stiekem in de kliko van de lokale abortuskliniek om te kijken of daarin nog wat te neuken valt!quote:![]()
![]()
Gastquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij rommelt hij 's nachts stiekem in de kliko van de lokale abortuskliniek om te kijken of daarin nog wat te neuken valt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee of je Game Of Thrones een beetje gevolgd hebt?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb al een Kasteel Donker op, en een paar glazen port.quote:(Naast 7 THC-druppels)
Als ik vannacht niet in een fakking coma lig, weet ik het ook niet meer.![]()
Denk het wel zoquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Dude hoe verzin je hetquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij rommelt hij 's nachts stiekem in de kliko van de lokale abortuskliniek om te kijken of daarin nog wat te neuken valt!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb al een Kasteel Donker op, en een paar glazen port.(Naast 7 THC-druppels)
Als ik vannacht niet in een fakking coma lig, weet ik het ook niet meer.![]()
Je pakt me man ToT![]()
![]()
Drenthe![]()
![]()
![]()
Da's best wel een oudje eigenlijk!quote:
Humor was vroeger wat minder politiek correct als tegenwoordig!![]()
![]()
Te laat de AIVD is al onderwegquote:
Klopt ja ik bedoel stel dat je een neger met een octopus kruist, dan heb je de beste katoenplukker ter wereldquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's best wel een oudje eigenlijk!
Humor was vroeger wat minder politiek correct als tegenwoordig!![]()
Maarja dat mag je niet meer zeggen he
Whehe, ook een leuk oudje ja!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:46 schreef RTR het volgende:
[..]
Klopt ja ik bedoel stel dat je een neger met een octopus kruist, dan heb je de beste katoenplukker ter wereld![]()
Maarja dat mag je niet meer zeggen he
Ja ach dat overdreven gevoelige is hier in Nederland gelukkig nog iets minder erg als in 'murica, maar KOZP, Sylvana Simons, DENK en andere vrolijkheden zijn hard op weg om iedereen een plassertje te geven dat tussen de enkels hangt, waar makkelijk op te trappen valt.![]()
So truequote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, ook een leuk oudje ja!
Ja ach dat overdreven gevoelige is hier in Nederland gelukkig nog iets minder erg als in 'murica, maar KOZP, Sylvana Simons, DENK en andere vrolijkheden zijn hard op weg om iedereen een plassertje te geven dat tussen de enkels hangt, waar makkelijk op te trappen valt.![]()
Vergeet Peter rrrrrrrr de Vries niet die altijd zijn mening over van alles heeft
En een verzuurde linksdraaiende Freek de Jonge enzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:49 schreef RTR het volgende:
[..]
So true![]()
Vergeet Peter rrrrrrrr de Vries niet die altijd zijn mening over van alles heeft![]()
Jort Kelder danquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En een verzuurde linksdraaiende Freek de Jonge enzo.![]()
Heerlijk om je af en toe goed te ergeren aan mensen!
![]()
Ik had deze foto ooit een keer met Photoshop verzombied. Niet dat dat veel werk was aangezien de meeste zombies al hysterisch krijsend voor hem weg zouden rennen, maar toch jammer dat ik hem niet meer heb.![]()
Laten we het erop houden dat hij wel betere dagen gekend heeft
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:52 schreef RTR het volgende:
[..]
Jort Kelder dan![]()
Heerlijk om je af en toe goed te ergeren aan mensen!Echt wel!
Het is een wonder dat er nog geen gat in de vorm van een blik Gulpener Gladiator in mijn Samsung Curved tv zit!![]()
![]()
Ja ergens in de jaren '90 had hij wel een paar aardige grapjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:53 schreef RTR het volgende:
Laten we het erop houden dat hij wel betere dagen gekend heeft
Toen hadden ze de taxidermist moeten inschakelen zodat de toekomstige generaties hem nog in zijn volle glorie hadden kunnen meemaken.![]()
Daar zorgt die kleine van je wel voorquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
Het is een wonder dat er nog geen gat in de vorm van een blik Gulpener Gladiator in mijn Samsung Curved tv zit!
Extra klacht: geen Samsung Curve bezitten
Mis je @AmeeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:51 schreef Geerd het volgende:
Ik heb ook nog wel wat wits...wel schudden voor gebruik..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:51 schreef Geerd het volgende:
Ik heb ook nog wel wat wits...wel schudden voor gebruik..![]()
![]()
![]()
Wow :$quote:Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik zou je keihard doen!!!quote:Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik ook blijf maar aan het fappen...werkt niet meer ofzoquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb het er maar druk mee zo......
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ook blijf maar aan het fappen...werkt niet meer ofzo![]()
Ik ga lekker slapen......trusten schatjes![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
Welterusten!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
@InverHouse wat vind jij zo goed aan dat liedje in jouw signature? (ik zag het net toevallig en vond het wel heel toevallig omdat ik dat liedje ook ken).![]()
Klinkt gewoon goedquote:Op zondag 10 mei 2020 00:09 schreef stokj het volgende:
@:InverHouse wat vind jij zo goed aan dat liedje in jouw signature? (ik zag het net toevallig en vond het wel heel toevallig omdat ik dat liedje ook ken).![]()
![]()
Vind ik ookquote:vooral als het liedje met een harde volume aanstaat, de tonen en muziek zelf die je dan hoort.
![]()
Dat idd. Topnummerquote:Op zondag 10 mei 2020 00:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Vind ik ookvooral als het liedje met een harde volume aanstaat, de tonen en muziek zelf die je dan hoort.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hii 🤗quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Helaas helaasquote:
Ik zit alle afleveringen van House of Cards terug te kijken.
Man man man, door al die dingen dat iemand zo aan de macht kan komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je boodschappen doen en wil je na afloop het wagentje terugzetten, staan er 2 fossielen pontificaal voor de wagentjes. Eentje is haar wagentje schoon aan het maken, de ander staat midden voor de andere wagentjes te wachten tot dat andere mens klaar is.
Ik wil alleen mijn wagentje maar terug zetten, snauwt dat eerste mens dat ik maar op hen moet wachten!
Karretje acuut losgelaten, ik haal mijn schouders op en loop weg.
De persoon achter mij deed het zelfde.
En die karretjes blokkeerden hun pad!![]()
![]()
Goed gehandeld, zou ik ook doen.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:54 schreef ToT het volgende:
Ga je boodschappen doen en wil je na afloop het wagentje terugzetten, staan er 2 fossielen pontificaal voor de wagentjes. Eentje is haar wagentje schoon aan het maken, de ander staat midden voor de andere wagentjes te wachten tot dat andere mens klaar is.
Ik wil alleen mijn wagentje maar terug zetten, snauwt dat eerste mens dat ik maar op hen moet wachten!
De persoon achter mij deed het zelfde.![]()
Ja laat ze lekker de klere krijgen zeg! Juist voor oudjes als hen is iedereen nu zo voorzichtig met hygiëne en de anderhalve meter regel, maar dan moeten ze me goftedomme niet gaan dwars zitten. Dat tweede mensje had haar karretje gewoon achter die van nummer 1 moeten zetten zodat zij daar op haar beurt kon wachten; daar zou ze niemand tot last geweest zijn.quote:![]()
Ja, oude mensen maken misbruik van het feit dat ze oud zijn. Dan denken ze dat door de oudheid ze alles mogen flikken.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja laat ze lekker de klere krijgen zeg! Juist voor oudjes als hen is iedereen nu zo voorzichtig met hygiëne en de anderhalve meter regel, maar dan moeten ze me goftedomme niet gaan dwars zitten. Dat tweede mensje had haar karretje gewoon achter die van nummer 1 moeten zetten zodat zij daar op haar beurt kon wachten; daar zou ze niemand tot last geweest zijn.![]()
![]()
Stond er geen medewerker bij de wagentjes dan, niet eentje in de buurt die je even kon aanspreken hierover? En waarom niet even die oudjes zelf aanspreken dat ze een beetje in de weg staan?![]()
![]()
Maar ..waren er nog lekkere kassachikies ?quote:Op zondag 10 mei 2020 14:54 schreef ToT het volgende:
De persoon achter mij deed het zelfde.
En die karretjes blokkeerden hun pad!Ik zwaai naar dieren.![]()
Nee de laatste tijd zit de klad er een beetje in wat betreft medewerkers bij de winkelwagens.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stond er geen medewerker bij de wagentjes dan, niet eentje in de buurt die je even kon aanspreken hierover? En waarom niet even die oudjes zelf aanspreken dat ze een beetje in de weg staan?
En die oudjes aanspreken, tja; ik wilde alleen van mijn wagentje af, dus dat ding loslaten was het makkelijkste om te doen.Toen werd het hun probleem.
![]()
Meh, een paar inpaksters zagen er nog wel aardig uit, maar ik had een chagrijnige zeug bij het afrekenen.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar ..waren er nog lekkere kassachikies ?![]()
Tja....je had ook kunnen vragen of je kon helpenquote:Op zondag 10 mei 2020 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee de laatste tijd zit de klad er een beetje in wat betreft medewerkers bij de winkelwagens.
En die oudjes aanspreken, tja; ik wilde alleen van mijn wagentje af, dus dat ding loslaten was het makkelijkste om te doen.Toen werd het hun probleem.
![]()
![]()
Slechtgemanierd volk ga ik echt niet helpen!quote:Op zondag 10 mei 2020 17:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja....je had ook kunnen vragen of je kon helpenWaarom zou ik?
Ik ga binnenkort wel een oude man hier in de buurt helpen met de tuin.![]()
Ja nou, ik was er ook niet bij maar die oudjes probeerde het vast zo goed mogelijk te doen en stonden al helemaal niet in de weg om jou te pesten....quote:Op zondag 10 mei 2020 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Slechtgemanierd volk ga ik echt niet helpen!Waarom zou ik?
![]()
Het zal vast geen bewuste persoonlijke op mij gerichte pestactie geweest zijn, maar als degene achter mij het ook niet jofel vond en de winkelwagen daar maar zo neer zette, dan lijkt het me toch niet dat ÍK hier de kwaaie pier ben?quote:Op zondag 10 mei 2020 17:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nou, ik was er ook niet bij maar die oudjes probeerde het vast zo goed mogelijk te doen en stonden al helemaal niet in de weg om jou te pesten....![]()
Zo bedoel ik het ook niet, maar je had het anders kunnen oplossen.....nu waren de mensen ná jullie de dupe.....quote:Op zondag 10 mei 2020 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zal vast geen bewuste persoonlijke op mij gerichte pestactie geweest zijn, maar als degene achter mij het ook niet jofel vond en de winkelwagen daar maar zo neer zette, dan lijkt het me toch niet dat ÍK hier de kwaaie pier ben?![]()
![]()
Dus ik had mijn vrije tijd maar aan dat slechtgemanierde volk moeten aanbieden om anderen niet tot overlast te zijn? En die karretjes stonden niet midden op een weg of zo; anderen konden ze zo weer pakken.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet, maar je had het anders kunnen oplossen.....nu waren de mensen ná jullie de dupe.....![]()
Ik veroordeel je niet hoor, maar die oude dames veroordeel ik ook niet.....die moesten het nu zonder die supermarktmedewerker zelf oplossen en mijns inziens deden ze dat best prima....quote:Op zondag 10 mei 2020 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus ik had mijn vrije tijd maar aan dat slechtgemanierde volk moeten aanbieden om anderen niet tot overlast te zijn? En die karretjes stonden niet midden op een weg of zo; anderen konden ze zo weer pakken.![]()
En natuurlijk kun je ELKE situatie in het leven wel anders aanpakken.
Zeker als je altijd maar de ondergeschikte wil zijn tegenover lompe figuren.![]()
Ja, midden in de stalling wachten en daar alle andere karren blokkeren terwijl ze ook UIT de stalling hadden kunnen lopen en gewoon rechts van het tafeltje op elkaar wachten.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet hoor, maar die oude dames veroordeel ik ook niet.....die moesten het nu zonder die supermarktmedewerker zelf oplossen en mijns inziens deden ze dat best prima....
Maar nee: iok kreeg een snauw dat ik maar op hen moest wachten.
En dan had ik het dus ook anders kunnen oplossen..........![]()
Ik had het gewoon anders opgelost, maar goed.....maakt verder niet uit....wilde het gewoon even gezegd hebben....quote:Op zondag 10 mei 2020 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, midden in de stalling wachten en daar alle andere karren blokkeren terwijl ze ook UIT de stalling hadden kunnen lopen en gewoon rechts van het tafeltje op elkaar wachten.![]()
Ja prima.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik had het gewoon anders opgelost, maar goed.....maakt verder niet uit....wilde het gewoon even gezegd hebben....
Ik laat me gewoon niet zo behandelen door hen. Dat is mijn goed recht. Dat ze oud zijn betekent niet dat ik automatisch maar de mindere moet zijn. Ook oude mensen kunnen fout zitten.![]()
Mee eens, maar ze bedoelde het vast goed.....quote:Op zondag 10 mei 2020 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima.
Ik laat me gewoon niet zo behandelen door hen. Dat is mijn goed recht. Dat ze oud zijn betekent niet dat ik automatisch maar de mindere moet zijn. Ook oude mensen kunnen fout zitten.![]()
Die snauw dat ik maar op hen moest wachten terwijl ze pontificaal de boel blokkeerden terwijl je gewoon NAAST die karretjes op elkaar moet wachten?quote:Op zondag 10 mei 2020 17:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mee eens, maar ze bedoelde het vast goed.....
Ja dat zullen ze vast met alle liefde zo bedoeld hebben.![]()
Ik zal erover ophouden....ik was er niet bij......quote:Op zondag 10 mei 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Die snauw dat ik maar op hen moest wachten terwijl ze pontificaal de boel blokkeerden terwijl je gewoon NAAST die karretjes op elkaar moet wachten?
Ja dat zullen ze vast met alle liefde zo bedoeld hebben.![]()
Ja ik heb er nogal moeite mee als mensen direct over mijn acties oordelen terwijl ze niet weten hoe het allemaal gegaan is en niet eerst vragen van hoe of wat.quote:Op zondag 10 mei 2020 18:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zal erover ophouden....ik was er niet bij......![]()
En ik weet uit ervaring hoe oudjes ineens snauwerig kunnen reageren....zeker nu vanuit stress//frustratie....dus tja, ik zou gewoon anders gehandeld hebbenquote:Op zondag 10 mei 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb er nogal moeite mee als mensen direct over mijn acties oordelen terwijl ze niet weten hoe het allemaal gegaan is en niet eerst vragen van hoe of wat.![]()
![]()
Prima, ieder z'n ding.quote:Op zondag 10 mei 2020 18:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ik weet uit ervaring hoe oudjes ineens snauwerig kunnen reageren....zeker nu vanuit stress//frustratie....dus tja, ik zou gewoon anders gehandeld hebben![]()
Okay.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nogmaals, het was écht niet de bedoeling om je te veroordelen.....![]()
![]()
Ja heb gewoon te veel meegemaakt op dit gebied.![]()
Yepquote:Op zondag 10 mei 2020 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Okay.![]()
Ja heb gewoon te veel meegemaakt op dit gebied.![]()
![]()
Zoonlief en ik gaan de strijd aan bij Weet ik veel.....we gaan alsnog voor een 9.... Ben echt afgehaakt bij de boeren, maar nu zijn ze op citytrip geweest toch?![]()
Klopt, en er lijkt nagenoeg geen stelletje over te blijven.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zoonlief en ik gaan de strijd aan bij Weet ik veel.....we gaan alsnog voor een 9.... Ben echt afgehaakt bij de boeren, maar nu zijn ze op citytrip geweest toch?![]()
![]()
Zo jammer.....wat dat betreft was vorig seizoen een stuk leukerquote:Op zondag 10 mei 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, en er lijkt nagenoeg geen stelletje over te blijven.![]()
![]()
Ja klopt!quote:Op zondag 10 mei 2020 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo jammer.....wat dat betreft was vorig seizoen een stuk leuker
Ik ben pas 2 - 3 jaar geleden begonnen met kijken (samen met mevrouw ToT) en we hebben meteen allerlei oude seizoenen zitten bingewatchen.
Dit is een aardig dieptepuntje, maar die buitenlandse boeren in Amerika enzo konden ons echt helemaal niet boeien.
Die homoseksuele boer in de Achterhoek was wel tof!
En die hitsige tuinder die ook in Tv-Kantine is nagedaan!
![]()
Geile Geert ha haquote:Op zondag 10 mei 2020 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja klopt!
Ik ben pas 2 - 3 jaar geleden begonnen met kijken (samen met mevrouw ToT) en we hebben meteen allerlei oude seizoenen zitten bingewatchen.
Dit is een aardig dieptepuntje, maar die buitenlandse boeren in Amerika enzo konden ons echt helemaal niet boeien.
Die homoseksuele boer in de Achterhoek was wel tof!
En die hitsige tuinder die ook in Tv-Kantine is nagedaan!![]()
![]()
Marnix die maar niet kon kiezen en Steffi die zo aandoenlijk lief haar liefde verklaarde![]()
![]()
Jaaaa Marnix hadden wij echt absoluut niks mee.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geile Geert ha ha![]()
![]()
Marnix die maar niet kon kiezen en Steffi die zo aandoenlijk lief haar liefde verklaarde
Was wel interessant om te zien, maar we mochten hem gewoon niet.![]()
![]()
Snap ik ha ha, die keuken van hem.....zo'n bende!!quote:Op zondag 10 mei 2020 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaaa Marnix hadden wij echt absoluut niks mee.
Was wel interessant om te zien, maar we mochten hem gewoon niet.![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap ik ha ha, die keuken van hem.....zo'n bende!!Sow, echt wel! Net als de rest van zijn boerderij!
Had hij toen niet ook die professionele hottub aan laten rukken, die vervolgens niet gebruikt werd?![]()
Geloof het wel inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2020 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]Sow, echt wel! Net als de rest van zijn boerderij!
Had hij toen niet ook die professionele hottub aan laten rukken, die vervolgens niet gebruikt werd?![]()
![]()
Laatst zag ik iemand die de winkelwagentjes moest schoonmaken haar mobiel schoon te maken en ermee bellen. En die beveiliger die erbij stond ook maar gewoon mee lachen. En dat terwijl gebruikte winkelwagentjes prompt aan nieuwe klanten werden gegeven.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stond er geen medewerker bij de wagentjes dan, niet eentje in de buurt die je even kon aanspreken hierover? En waarom niet even die oudjes zelf aanspreken dat ze een beetje in de weg staan?
De dienstdoende manager werd in de winkel door een mevrouw aangesproken en die gaf aan dat hij het vertrouwen in zijn medewerkers heeft, zeker in deze periode en dat de vrouw het niet goed had gezien.![]()
![]()
Zit er eentje hier Masha And The Bear te kijken.
Masha gilt ineens, zit het menneke hier naast me nog veel harder, hoger en langer mee te gillen!![]()
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 19:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Laatst zag ik iemand die de winkelwagentjes moest schoonmaken haar mobiel schoon te maken en ermee bellen. En die beveiliger die erbij stond ook maar gewoon mee lachen. En dat terwijl gebruikte winkelwagentjes prompt aan nieuwe klanten werden gegeven.
De dienstdoende manager werd in de winkel door een mevrouw aangesproken en die gaf aan dat hij het vertrouwen in zijn medewerkers heeft, zeker in deze periode en dat de vrouw het niet goed had gezien.Godnondeju zeg! Zo'n winkel vertrouw je dan toch ook nooit meer?
De Jumbo waar ik vaak kom verkoopt vaak spul dat ZWAAR over datum is, maar telkens als ik zonder het product of bonnetje het ff tussen neus en lippen door vertel, wordt er meteen in de kassa gegrepen om het bedrag terug te betalen. "Hoeveel heeft het gekost, meneer?"
Da's wel heel netjes!
En een keer gratis bloemen meegekregen omdat toevallig de 3 producten die ik wilde kopen alledrie uitverkocht waren.![]()
Die ervaring heb ik hier gelukkig niet, hier zijn alle medewerkers echt actief aan het werkquote:Op zondag 10 mei 2020 19:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Laatst zag ik iemand die de winkelwagentjes moest schoonmaken haar mobiel schoon te maken en ermee bellen. En die beveiliger die erbij stond ook maar gewoon mee lachen. En dat terwijl gebruikte winkelwagentjes prompt aan nieuwe klanten werden gegeven.
De dienstdoende manager werd in de winkel door een mevrouw aangesproken en die gaf aan dat hij het vertrouwen in zijn medewerkers heeft, zeker in deze periode en dat de vrouw het niet goed had gezien.![]()
![]()
Kruidvat hier vertrouw ik sowieso niet qua schoonmaken omdat ik heb gezien hoe ze dat doen.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik hier gelukkig niet, hier zijn alle medewerkers echt actief aan het werk
De Jumbo wel.
Maar daar moet je het nu dus tegenwoordig steeds meer en meer zelf doen.![]()
Kijk dat zijn van die kleine dingetjes waar je als ondernemer klantgericht bezig bent. Al vind ik wel dat in het eerste geval ze hun procedure op het checken van producten op datum moeten heroverwegen.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]Godnondeju zeg! Zo'n winkel vertrouw je dan toch ook nooit meer?
De Jumbo waar ik vaak kom verkoopt vaak spul dat ZWAAR over datum is, maar telkens als ik zonder het product of bonnetje het ff tussen neus en lippen door vertel, wordt er meteen in de kassa gegrepen om het bedrag terug te betalen. "Hoeveel heeft het gekost, meneer?"
Da's wel heel netjes!
En een keer gratis bloemen meegekregen omdat toevallig de 3 producten die ik wilde kopen alledrie uitverkocht waren.![]()
Er zijn hier in de grote stad ook uitzonderingen maar toevallig bij deze winkel niet.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik hier gelukkig niet, hier zijn alle medewerkers echt actief aan het werk
Ode aan de menschen die wel de minimale persoonlijke hygieneregels van hedendaegsch in acht nemen!![]()
Zeker ja!quote:Op zondag 10 mei 2020 20:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Kijk dat zijn van die kleine dingetjes waar je als ondernemer klantgericht bezig bent. Al vind ik wel dat in het eerste geval ze hun procedure op het checken van producten op datum moeten heroverwegen.
Laatst nog een afgeprijsd flesje speciaalbier gekocht, was dik een half jaar over datum.
Was maar 50 cent + statiegeld. Teruggebracht, ze wilden me nog terugbetalen, maar dat hoefde van mij nou ook weer niet.
Wel met ladingen gerookte (jaja!) drop en andere speciale snoepsoorten die ze hadden; een flink deel daarvan was ook pakweg een half jaar over datum. Omdat ik grof had ingeslagen, wilde ik dat geld toch maar wel ff terug hebben!
"Weet u nog hoeveel zakken u gekocht hebt? Dan kunnen we uitrekenen hoeveel u terug krijgt."
HEEL netjes!![]()
![]()
Zo hoort dat. Dat maakt een klant weer blij. Zo een mentaliteit had ik ook toen ik nog een bijbaan had.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
Laatst nog een afgeprijsd flesje speciaalbier gekocht, was dik een half jaar over datum.
Was maar 50 cent + statiegeld. Teruggebracht, ze wilden me nog terugbetalen, maar dat hoefde van mij nou ook weer niet.
Wel met ladingen gerookte (jaja!) drop en andere speciale snoepsoorten die ze hadden; een flink deel daarvan was ook pakweg een half jaar over datum. Omdat ik grof had ingeslagen, wilde ik dat geld toch maar wel ff terug hebben!
"Weet u nog hoeveel zakken u gekocht hebt? Dan kunnen we uitrekenen hoeveel u terug krijgt."
HEEL netjes!![]()
Bier over datum kun je gewoon zuipenquote:Op zondag 10 mei 2020 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
HEEL netjes!![]()
Goedemorgen
Haha ja zag het.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
SUPERWORMJIM KAN JE GESPAM MISEN ALS KIESPIJN! ONZ / Gaat ie lekker zo?Zonder wrijving geen glans![]()
Een ex-vriendin van me was helemaal idolaat van dat nummer.quote:![]()
Kan ik me voorstellen! Ik was ook al gelijk verliefd toen ik dit een paar jaar geleden hoorde voor het eerst.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me was helemaal idolaat van dat nummer.![]()
Oh wacht nee; DIT was het waar ze zo dol op was!quote:Wat slecht!
![]()
![]()
Heyquote:
Het gaat wel
En met jou? Moeder al iets beter?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die is ook goed ja!quote:![]()
Met mij goed. En nee, zelfde. Jij werk?quote:Op maandag 11 mei 2020 10:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hey
Het gaat wel
En met jou? Moeder al iets beter?![]()
Maar beter gewoon happy hardcore versie maar fijn nummer welquote:Op maandag 11 mei 2020 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh wacht nee; DIT was het waar ze zo dol op was!Wat slecht!
Nou ja. Het is "maar een ex"quote:Op maandag 11 mei 2020 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh wacht nee; DIT was het waar ze zo dol op was!Wat slecht!
![]()
![]()
Goedquote:![]()
Ik ben op het werk ja. Echt werken wil ik het weer niet noemen vandaag
Jij ook bezig?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Meer zin om Harry Potter te spelen
Niet echt. Gewoon op de bank. Haha!quote:Op maandag 11 mei 2020 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Goed![]()
Ik ben op het werk ja. Echt werken wil ik het weer niet noemen vandaag
Jij ook bezig?![]()
Lekker weer wel vandaagmaar t-shirt was toch nog beetje koud buiten
quote:
Relaxed 🤗En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wordt vandaag herfstachtig!quote:Op maandag 11 mei 2020 10:45 schreef engine het volgende:
Lekker weer wel vandaagmaar t-shirt was toch nog beetje koud buiten
![]()
We hebben Catan gespeeld gisteren. Niet via steam. Gewoon online. Ik begin het spel wel te snappen. Haha! Maar nog geen enkele keer gewonnen.quote:![]()
![]()
Oh jammer dat ik dat gemist heb. Vond het wel een leuk spel!quote:Op maandag 11 mei 2020 10:55 schreef Amee het volgende:
[..]
We hebben Catan gespeeld gisteren. Niet via steam. Gewoon online. Ik begin het spel wel te snappen. Haha! Maar nog geen enkele keer gewonnen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh echt waar haha... Misschien toch even het weerbericht moeten kijkenquote:
Hoorde ik vanochtend op de radioquote:Op maandag 11 mei 2020 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Oh echt waar haha... Misschien toch even het weerbericht moeten kijken![]()
![]()
Op de browser ging het beter dan via steam.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:56 schreef engine het volgende:
[..]
Oh jammer dat ik dat gemist heb. Vond het wel een leuk spel!![]()
Ah ja is het vastloopt is de lol er snel vanafquote:Op maandag 11 mei 2020 11:00 schreef Amee het volgende:
[..]
Op de browser ging het beter dan via steam.
Laat maar weten als je een keer wilt spelen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vanavond misschien weer met Siz.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja is het vastloopt is de lol er snel vanaf
Laat maar weten als je een keer wilt spelen.![]()
Ja begint hier nu ook aardig te betrekken welquote:
Gelukkig lag m'n jas nog op het werk.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zou je die ook vergeten? Haha!quote:Op maandag 11 mei 2020 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja begint hier nu ook aardig te betrekken wel
Gelukkig lag m'n jas nog op het werk.![]()
Ik ben vrij vanavond.quote:quote:
Zo ben ik m'n fietssleutel vergeten. Die zit in de jas
En donderdag was mooi weer dus vergeten de winterjas mee naar huis te nemen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik denk zomaar @Amee dat deze knul heel rap bij jouw werk op een afdeling komt te wonen.....quote:Op maandag 11 mei 2020 11:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vrij vanavond.
[..]
En donderdag was mooi weer dus vergeten de winterjas mee naar huis te nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik denk zomaar @:Amee dat deze knul heel rap bij jouw werk op een afdeling komt te wonen.....![]()
![]()
Gezellig tochEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gaan we nog een keer dansen?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:00 schreef Amee het volgende:
[..]
Op de browser ging het beter dan via steam.Zonder wrijving geen glans![]()
Hi Cinquote:Op maandag 11 mei 2020 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, moest even plagen hoorZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
je dag weer helemaal goed nu?
Zonder wrijving geen glans![]()
Plagen magquote:Op maandag 11 mei 2020 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, moest even plagen hoor
Ja graag zelfs.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
moet een keertje kunnen tochZonder wrijving geen glans![]()
Geeft niks juist.....Efteling is toch nog niet open en nu kan ik geoorloofd álles bingewatchen wat ik maar wilquote:Op maandag 11 mei 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel beetje zonde van het weer nu.![]()
![]()
Videoland zeker?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geeft niks juist.....Efteling is toch nog niet open en nu kan ik geoorloofd álles bingewatchen wat ik maar wilZonder wrijving geen glans![]()
Nee daar moet je weer een apart abonnement voor hebben, maar ze hebben wel regelmatig films die net uit de bios zijnquote:Op maandag 11 mei 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh das wel chill. Is dat ook HBO enzo?![]()
Haha, okay!quote:Op maandag 11 mei 2020 11:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vrij vanavond.
[..]
En donderdag was mooi weer dus vergeten de winterjas mee naar huis te nemen.![]()
Leuk!quote:Op maandag 11 mei 2020 11:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee daar moet je weer een apart abonnement voor hebben, maar ze hebben wel regelmatig films die net uit de bios zijnZonder wrijving geen glans![]()
Haaha!quote:Op maandag 11 mei 2020 11:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik denk zomaar @:Amee dat deze knul heel rap bij jouw werk op een afdeling komt te wonen.....![]()
![]()
![]()
![]()
Niet nu. Morgen.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we nog een keer dansen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: