Dit topic is niet hetzelfde zonder jou. Voortaan nooit meer zo lang wegblijven!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:13 schreef Kim-Holland het volgende: [..] Killempie!!!
Ik doe wel heel stoer en koud, maar heb je toch stiekem gemist.
![]()
Dat klopt. Maar ik had veel te doen en te werken aan mezelf zodat ik weer een graag gezien gaste zou worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit topic is niet hetzelfde zonder jou. Voortaan nooit meer zo lang wegblijven!![]()
Ik ook hopelijk ....quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik had veel te doen en te werken aan mezelf zodat ik weer een graag gezien gaste zou worden.![]()
Juist het wegblijven is goed. Sorry, maar het is echt zo.
Ondanks dat had ik zo mijn users waar ik toch een warm hart voor draag,jij was daar 1 van.![]()
Zou ik eens een voorbeeld aan moeten nemenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik had veel te doen en te werken aan mezelf zodat ik weer een graag gezien gaste zou worden.![]()
Juist het wegblijven is goed. Sorry, maar het is echt zo.
Ondanks dat had ik zo mijn users waar ik toch een warm hart voor draag, jij was daar 1 van.![]()
Was je graag soldaatje geworden?quote:
Net zoals z'n kompanen wil hij graag heel veel indruk maken met hele grote pistolen enzo, want dan ben je een stoere kerel.quote:
Als je meer dan 10 jaar ergens elke dag verschijnt en ze kotsen je uit omdat je niet meelult met de meute is het best lullig om als verward vuil aan de kant geschoven te worden.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Net zoals z'n kompanen wil hij graag heel veel indruk maken met hele grote pistolen enzo, want dan ben je een stoere kerel.
Laat je niet gek maken Kimmie! 😘quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Als je meer dan 10 jaar ergens elke dag verschijnt en ze kotsen je uit omdat je niet meelult met de meute is het best lullig om als verward vuil aan de kant geschoven te worden.
Iemand geeft aan een stuk touw te hebben, en iedereen zal over elkaar heen vallen om diegene te zijn om de stoel weg te te trappen. Maar niemand zal eraan denken om te vragen waar het touw nu werkelijk voor bedoeld is.....
Enfin... ik weet zelf dat ik een verward stuk vuil iemand ben geweest. En ik weet ook welke users tegen mij waren. Jij was/ bent dat niet, Maily.en dat siert je. Dank je wel. En met jou ook vele users die lief bleven doen.
![]()
Ja die willen maar 1 dingquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bangmakendoe toch niet zo naef!!! Je moet bang zijn voor degene die doet alsof hij je vriend is!
Wat rook je? Normaal of geile groene rakkers?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Heb nog steeds niet gerookt. Wauw, dat dit mogelijk is...had ik nooit verwacht.
shag en wiet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat rook je? Normaal of geile groene rakkers?
Hoeft niet meer, ik ben er.quote:
Minder Shag zorgt voor een gezondere mind!quote:
Nog 1 uurtje in blijde verwachtingquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom is m'n partner in crime nog niet gesignaleerd
Wat ben je toch bescheiden.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:59 schreef IxCalypso het volgende:
Merci voor het welkom Sebbe, maar mijn naam in topics, doe maar niet meer.
Not my style
Klopt.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Ik had wel weer een leuke. Euhm die spotify links delen kan niet iedereen openen toch?
Deze kende je nog niet? Lekker nummerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:09 schreef kree het volgende:
Ok goh dat was even zoeken het zal wel bekend zijn maar nieuw voor mij.
Maar speciaal voor jullie een youtube link
Schijnbaar, en ik doe niks behalve in mezelf lullen lol.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je maakt wat los*zakdoekje pakt (hooikoorts)
Je bent er weerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Wauw... ik woon nu meer dan een jaar in absolute stilte voor de omgeving. Vandaag leef ik in vrijheid en hop daar is de onderbuur die mij de vrijheid wil beperken.
Wauw..gewoon wauw,,
Tief op mongool! als zelfs 1 keer per jaar aan vrijheid icm muziek teveel is is ....
ik draai muziek,,
Kree, check deze effe.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:09 schreef kree het volgende:
Ok goh dat was even zoeken het zal wel bekend zijn maar nieuw voor mij.
Maar speciaal voor jullie een youtube link
Haha ik ken dit jah ok koptelefoon werkt sowieso wel. Maar ze gingen hier ook hun plaat toen ik even ging testen hoeveel de pa aan kon . Gehehe ik was nog niet eens halverwege zeg maar.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Wauw... ik woon nu meer dan een jaar in absolute stilte voor de omgeving. Vandaag leef ik in vrijheid en hop daar is de onderbuur die mij de vrijheid wil beperken.
Wauw..gewoon wauw,,
Tief op mongool! als zelfs 1 keer per jaar aan vrijheid icm muziek teveel is is ....
ik draai muziek,,
Ik ook niet. Nou auto playlist van spotify dusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Deze kende je nog niet? Lekker nummer
Ik heb serieus altijd een koptelefoon op, jullie niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ik ken dit jah ok koptelefoon werkt sowieso wel. Maar ze gingen hier ook hun plaat toen ik even ging testen hoeveel de pa aan kon . Gehehe ik was nog niet eens halverwege zeg maar.
Ik welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nou auto playlist van spotify dus
Je begeleider houdt niet van muziek?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd een koptelefoon op, jullie niet?
Je gaat die toer weer op?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je begeleider houdt niet van muziek?
Verkeerd is het niet, maar het is toch anders als die vorige. Beetje zeg maar overproduced ofzoquote:
Moet ik effe langskomen met Mario? Clippen we die fool. Je weet hoe we rollen in Roffa.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Wauw, ik woon hier bijna anderhalf jaar,,,heb me al de tijd rustig gehouden. Nu vandaag, gaat mijn muziek iets harder dan normaal.[weekend] en hop, gelijk gejank aan de deur . Wauw..gewoon...wauw.Echt opkankeren nu
Dit zijn jullie toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moet ik effe langskomen met Mario? Clippen we die fool. Je weet hoe we rollen in Roffa.
Ja ik ook omdat het geluid uit Ipad sucks of nouja het is nog redelijk ok maar niet als je muziek wil luisteren,quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd een koptelefoon op, jullie niet?
Graag!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moet ik effe langskomen met Mario? Clippen we die fool. Je weet hoe we rollen in Roffa.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Graag!
Ik heb zelf al mijn woordje gezegd..alsof ik niet 1 keer per jaar iets uitbundig mag zijn..rot op mongool! Ik heb mijn bass nog harder gezet.
Deze is voor m’n mattie Mario.quote:
Count your blessings, ik heb er 1 a 2 die overdags al blren om niks.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:29 schreef Kim-Holland het volgende:
Normaal heb k koptelefoon![]()
Maar kom op, doe normaal man. Deze 1 keer zonder koptelefoon staat gelijk de vetklep te jammeren dat de slaap in het weekend niet gevat kan worden... hou op hoor.
quote:
Ik nooitquote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Count your blessings, ik heb er 1 a 2 die overdags al blren om niks.
Ik rol echt nooit, rol jij? ^^quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit is praktisch om de hoek. Zo rollen wij in Crooswijk!
Maar Kim? Waar was je?quote:
Oh ik snap dat wel hoor, we hebben hier ook zo'n persoon in de buurt, vooral tijdens Kerst en andere random dagen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:29 schreef Kim-Holland het volgende:
Normaal heb k koptelefoon![]()
Maar kom op, doe normaal man. Deze 1 keer zonder koptelefoon staat gelijk de vetklep te jammeren dat de slaap in het weekend niet gevat kan worden... hou op hoor.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maar Kim? Waar was je?
Vroegah was je er elke week.
Nu dus welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit op Reddit, alleen de F1.
Bas moet je voelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:36 schreef IxCalypso het volgende:
Over hem klagen mensen dus, over mij niet, want koptelefoon.
Bovendien met een goede koptelefoon is het geluid ook nog eens lekkerderder
quote:
love it...thxquote:
Hehquote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:48 schreef IxCalypso het volgende:
Waarom moeten mannen toch altijd hun lul verwerken in alles, hahahaha.
Heb je deze aanstaan nu Kim?quote:
Eeh, nee?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja toch? Je wordt doodgegooid met fallus hier, fallus daar.
Wordt iets heel erg kuts. Iets met corona en samen zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:51 schreef IxCalypso het volgende:
Oja het ESF was eigenlijk volgend weekend toch?
quote:
quote:
We zijn nu toch ook samen?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wordt iets heel erg kuts. Iets met corona en samen zijn.
quote:
Sowieso beter dan ESF. Hopelijk volgend jaar maart weer een Covid-piek. Gaat ESF weer niet door.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wordt iets heel erg kuts. Iets met corona en samen zijn.
Kom danquote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso beter dan ESF. Hopelijk volgend jaar maart weer een Covid-piek. Gaat ESF weer niet door.
Omdat ik die naar je linkte, dikkequote:
Nee. ik heb alsnog mijn muziek kapot hard gedraaid. Want waarom zou die vent meer rechten hebben dan zijn laf wijf dat nooit dr tyfusmuil laat zien? opkankeren echt,,,je maakt me kwaad..quote:
Nou, wat onvriendelijk weer.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik die naar je linkte, dikke
Boeitdat, baardlozequote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik die naar je linkte, dikke
Nokken Kim, ik raak lichtelijk opgewonden als je zo praat.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee. ik heb alsnog mijn muziek kapot hard gedraaid. Want waarom zou die vent meer rechten hebben dan zijn laf wijf dat nooit dr tyfusmuil laat zien? opkankeren echt,,,je maakt me kwaad..
Voor jouquote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso beter dan ESF. Hopelijk volgend jaar maart weer een Covid-piek. Gaat ESF weer niet door.
Hovv en ik zijn mattiesquote:
Gehoorlozequote:
Niet doenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee. ik heb alsnog mijn muziek kapot hard gedraaid. Want waarom zou die vent meer rechten hebben dan zijn laf wijf dat nooit dr tyfusmuil laat zien? opkankeren echt,,,je maakt me kwaad..
Jij bent zo'n fucking etterbak h, gun mensen eens ietsquote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hoor dit anders prima \m/quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hovv en ik zijn matties
[..]
Gehoorloze
Nou, daarom dusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
quote:
Phantomquote:
Herkenbaar, en soms wil ik het zelfs wel zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:07 schreef Kim-Holland het volgende:
ondanks dat zijn er mensen die ineens moeilijk willen doen op het moment dat ik iets te vieren heb, 1 keer in het jaar......en ik kan niet altijd lief zijn..het triggert mij tot iets wat ik niet wil zijn.
Joh, ik gun jou alles, ik kijk toch niet. Maar als het niet doorgaat geniet ik er (niet zo) stiekem een beetje van.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij bent zo'n fucking etterbak h, gun mensen eens iets
Rensgodquote:
Ik zie je nooit. Maar ik ben er dan ook zelden.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik post hier regelmatig dus vanwaar deze vraag
Ja dat blijkt, maar waarom geniet je daar dan van?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Joh, ik gun jou alles, ik kijk toch niet. Maar als het niet doorgaat geniet ik er (niet zo) stiekem een beetje van.
Van Lacrimosa heb ik zowat alles gehoord, en hun enige goeie nummer was met Kreator:quote:
Rensgod.quote:
Aan de zauf?quote:
Oneens, maar ik ben fan van alle muziek van the Phantom.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van Lacrimosa heb ik zowat alles gehoord, en hun enige goeie nummer was met Kreator:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Oneens, maar ik ben fan van alle muziek van the Phantom.
ik rook niet maar heb wel moordneigingen..quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Als je dit topic redt dan kan je alles aanToppie, Kim
Alle eer naar Henk ook, die wordt te vaak vergeten, maar damnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Oneens, maar ik ben fan van alle muziek van the Phantom.
Ja heb ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:12 schreef IxCalypso het volgende:
Maar even vraagje tussendoor. Kim heb je nog rookwaar liggen dan thuis?
Dat je daar zo blij/bang om bent?
Zoja, waarom gooi je dat niet weg dan?
Zeker!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Alle eer naar Henk ook, die wordt te vaak vergeten, maar damn![]()
Je hebt gedronken, that's all, niks ernstigsquote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
ik rook niet maar heb wel moordneigingen..![]()
Weet niet of dat beter is dan roken..?
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja dat blijkt, maar waarom geniet je daar dan van?
Thuis geen drank hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben alweer thuis. Nu aan het ontnuchteren met muziek.
Ben je wel eens blij zonder drugs?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak.![]()
Blije mensen.
Ik heb vaker gedronken en niemand die aan de deur stond vanwege harde muziek.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je hebt gedronken, that's all, niks ernstigs
Owww deze, dat is wat er gaande is hierquote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Alle eer naar Henk ook, die wordt te vaak vergeten, maar damn![]()
Je was verhuisd toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:16 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb vaker gedronken en niemand die aan de deur stond vanwege harde muziek.
Nu 1 keer ben ik blij en vier ik het leven zonder verslaving en er word aan de deur gebonkt,in het weekend notabene!
Nou nee, deze uitspraak baseer ik op hier.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:34 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ga nooit wennen aan deze snelle wereld.
Wie is Henny?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 02:33 schreef IxCalypso het volgende:
En iedereen nu blij dat ze weer naar de kapper kunnen, terwijl je een kapsel had kunnen hebben la Henny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |