Dit topic is niet hetzelfde zonder jou. Voortaan nooit meer zo lang wegblijven!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:13 schreef Kim-Holland het volgende: [..] Killempie!!!
Ik doe wel heel stoer en koud, maar heb je toch stiekem gemist.
![]()
Dat klopt. Maar ik had veel te doen en te werken aan mezelf zodat ik weer een graag gezien gaste zou worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit topic is niet hetzelfde zonder jou. Voortaan nooit meer zo lang wegblijven!![]()
Ik ook hopelijk ....quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik had veel te doen en te werken aan mezelf zodat ik weer een graag gezien gaste zou worden.![]()
Juist het wegblijven is goed. Sorry, maar het is echt zo.
Ondanks dat had ik zo mijn users waar ik toch een warm hart voor draag,jij was daar 1 van.![]()
Zou ik eens een voorbeeld aan moeten nemenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik had veel te doen en te werken aan mezelf zodat ik weer een graag gezien gaste zou worden.![]()
Juist het wegblijven is goed. Sorry, maar het is echt zo.
Ondanks dat had ik zo mijn users waar ik toch een warm hart voor draag, jij was daar 1 van.![]()
Was je graag soldaatje geworden?quote:
Net zoals z'n kompanen wil hij graag heel veel indruk maken met hele grote pistolen enzo, want dan ben je een stoere kerel.quote:
Als je meer dan 10 jaar ergens elke dag verschijnt en ze kotsen je uit omdat je niet meelult met de meute is het best lullig om als verward vuil aan de kant geschoven te worden.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Net zoals z'n kompanen wil hij graag heel veel indruk maken met hele grote pistolen enzo, want dan ben je een stoere kerel.
Laat je niet gek maken Kimmie! 😘quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Als je meer dan 10 jaar ergens elke dag verschijnt en ze kotsen je uit omdat je niet meelult met de meute is het best lullig om als verward vuil aan de kant geschoven te worden.
Iemand geeft aan een stuk touw te hebben, en iedereen zal over elkaar heen vallen om diegene te zijn om de stoel weg te te trappen. Maar niemand zal eraan denken om te vragen waar het touw nu werkelijk voor bedoeld is.....
Enfin... ik weet zelf dat ik een verward stuk vuil iemand ben geweest. En ik weet ook welke users tegen mij waren. Jij was/ bent dat niet, Maily.en dat siert je. Dank je wel. En met jou ook vele users die lief bleven doen.
![]()
Ja die willen maar 1 dingquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bangmakendoe toch niet zo naef!!! Je moet bang zijn voor degene die doet alsof hij je vriend is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |