Dit topic is niet hetzelfde zonder jou. Voortaan nooit meer zo lang wegblijven!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:13 schreef Kim-Holland het volgende: [..] Killempie!!!
Ik doe wel heel stoer en koud, maar heb je toch stiekem gemist.
![]()
Dat klopt. Maar ik had veel te doen en te werken aan mezelf zodat ik weer een graag gezien gaste zou worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit topic is niet hetzelfde zonder jou. Voortaan nooit meer zo lang wegblijven!![]()
Ik ook hopelijk ....quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik had veel te doen en te werken aan mezelf zodat ik weer een graag gezien gaste zou worden.![]()
Juist het wegblijven is goed. Sorry, maar het is echt zo.
Ondanks dat had ik zo mijn users waar ik toch een warm hart voor draag,jij was daar 1 van.![]()
Zou ik eens een voorbeeld aan moeten nemenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik had veel te doen en te werken aan mezelf zodat ik weer een graag gezien gaste zou worden.![]()
Juist het wegblijven is goed. Sorry, maar het is echt zo.
Ondanks dat had ik zo mijn users waar ik toch een warm hart voor draag, jij was daar 1 van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |