quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
was vorig jaar in turkije het was 41 graden iedereen lag voor pampus bij zwembad ik was aan voetballen

pfff respectquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
was vorig jaar in turkije het was 41 graden iedereen lag voor pampus bij zwembad ik was aan voetballen

Waar ga je vaak heen in Turkije ?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

Heerlijk om naar buiten te gaan en dat het lijkt alsof je in een oven looptquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

Ik weet soms niet of je het echt meentquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:20 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Heerlijk om naar buiten te gaan en dat het lijkt alsof je in een oven loopt

ik functioneer beste in hitte ... weet niet hoe het komt...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:20 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
pfff respectzou ik niet kunnen als het zo warm is
aLTIJD MARMARIS nu haagsquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ga je vaak heen in Turkije ?

In hotel of heb je huisje daar?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik functioneer beste in hitte ... weet niet hoe het komt...
[..]
aLTIJD MARMARIS nu haags

Als gastheer dood is, is virus ook doodquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:19 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Meteen alles dood, is dat ook weer klaar

Is zijn soort SMquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet soms niet of je het echt meent

valt reuze mee in turkije is andere vochtigheidquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:20 schreef InverHouse het volgende:
[..]

Al in Death Valley geweest?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:20 schreef InverHouse het volgende:
[..]

Hebben eigen huis daar hij woont erquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In hotel of heb je huisje daar?

Leukquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hebben eigen huis daar hij woont er

Ja heerlijk gewoon echt ruimte om je heen als zo bepakt in hotel maar vond hotel ook altijd coolquote:

Ik moet zeggen dat de formules daar wel goed zijn ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja heerlijk gewoon echt ruimte om je heen als zo bepakt in hotel maar vond hotel ook altijd cool

Iets met schapen.quote:

Zekers .. het heeft beide voordelenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de formules daar wel goed zijn ja.

Ligt eraan ... meestal strand drukkerquote:

Personeel doet ook een moord voor jjequote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zekers .. het heeft beide voordelen

Zwembad ook, niks aan dan.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ligt eraan ... meestal strand drukker

Ik ook, maar wel smoordruk met mooi weer.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik woon aan het strand. Dikke prima.

Zekers vooral in het restaurant zijn gewoon kanjersquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Personeel doet ook een moord voor jje

ik ga altijd naar ander strand komen geen toeristen enzo je moet het weten te vindenquote:

Ja dat welquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:27 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel smoordruk met mooi weer.

Ja lieve mensenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zekers vooral in het restaurant zijn gewoon kanjers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |