SPOILER: niet voor mods & adminsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Even TR meegepakt
@:ggmm kijk ook even in de editgeschiedenis!
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:59 schreef Doublepain het volgende:
Niet geklikt. (ik ben een admin dus mag niet)SPOILER: niet voor mods & adminsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Goed bezig, ik ben alleen NSBers vergeten dus @Lenny_Leonard zal wel klikkenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt. (ik ben een admin dus mag niet)
Ik sta sowieso aan jou kant.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Er zijn weer enkele conflicten aan het opborrelen.
Dat heb je fout. Ik klik nooit op linkjes of spoilers van je.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ben alleen NSBers vergeten dus @:Lenny_Leonard zal wel klikken
Erg gewaagd.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta sowieso aan jou kant.Ongeacht hoe dom je nu weer gaat doen!
Ho ho, ik sta buiten de opborrelende conflicten.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta sowieso aan jou kant.Ongeacht hoe dom je nu weer gaat doen!
Ik zal vanavond weer eens een opborrelend conflict over het gezichtje van je moeder deponeren.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Er zijn weer enkele conflicten aan het opborrelen.
De Sjonnies van VBLquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:05 schreef JanCees het volgende:
Alleen @:onlogisch en dan hebben de drie mongolen weer gereageerd
Poppenspeler.2k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |