SPOILER: niet voor mods & adminsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Even TR meegepakt
@:ggmm kijk ook even in de editgeschiedenis!
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:59 schreef Doublepain het volgende:
Niet geklikt. (ik ben een admin dus mag niet)SPOILER: niet voor mods & adminsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Goed bezig, ik ben alleen NSBers vergeten dus @Lenny_Leonard zal wel klikkenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt. (ik ben een admin dus mag niet)
Ik sta sowieso aan jou kant.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Er zijn weer enkele conflicten aan het opborrelen.
Dat heb je fout. Ik klik nooit op linkjes of spoilers van je.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ben alleen NSBers vergeten dus @:Lenny_Leonard zal wel klikken
Erg gewaagd.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta sowieso aan jou kant.Ongeacht hoe dom je nu weer gaat doen!
Ho ho, ik sta buiten de opborrelende conflicten.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta sowieso aan jou kant.Ongeacht hoe dom je nu weer gaat doen!
Ik zal vanavond weer eens een opborrelend conflict over het gezichtje van je moeder deponeren.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Er zijn weer enkele conflicten aan het opborrelen.
De Sjonnies van VBLquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:05 schreef JanCees het volgende:
Alleen @:onlogisch en dan hebben de drie mongolen weer gereageerd
Poppenspeler.2k
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal vanavond weer eens een opborrelend conflict over het gezichtje van je moeder deponeren.
@Lenny_Leonard is een beetje dat retard vriendje van de sjonniesquote:
Nog een keer geklikt.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:08 schreef Doublepain het volgende:
@:GGMM
[..]
@:Lenny_Leonard is een beetje dat retard vriendje van de sjonnies
Sjonnies & Co
TR voor valse mention naar @Bannyquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:08 schreef Doublepain het volgende:
- KNIP @:DANNY BEDANKT HE
[..]
@:Lenny_Leonard is een beetje dat retard vriendje van de sjonnies
Sjonnies & Co
Net anders je moeder verspeeld aan een Bulgaar met pokerenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:27 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag.
En aan alle Ajacieden: op deze 8 mei kunnen jullie niks dramatisch verspelen.
Ik vond hem wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Matig matig. Maar voor de moeite krijg je een 7!
spoel jezelf maar doorquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:12 schreef JanCees het volgende:
Kunnen we doorspoelen naar 16 uur zodat ik kan uitloggen ?????????????????
Jezus praat gewoon normaal Nederlands gekquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:14 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een goeie bureaustoel merk iets??
Clutch Chairzquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:14 schreef Doublepain het volgende:
Skippybal maatquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:14 schreef Doublepain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |