Ziet hij eruit alsof het hem ook maar enigszins iets boeit? Deze man wil van zijn leven genieten op een voor hem zo'n optimaal mogelijke manier.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:05 schreef roos94 het volgende:
Maar hoe kan dit echt zijn dan. Heeft die kerel geen baan/familie/buren/collega's die hij onder ogen moet komen
Ik weet het niet. We zullen eerst uitgebreid bloedonderzoek moeten doen. Misschien zelfs biopt en weefselkweek. Daarna eerst een antibioticakuur. Als het toch resistent blijkt te zijn zullen we van antibiotica moeten switchen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk je dat hij nog te redden is? Of heeft hij een mond- en tongtransplantatie nodig?
Jij wordt later een goede arts, ik zie al dat jij goede hypotheses en inschattingen kan maken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. We zullen eerst uitgebreid bloedonderzoek moeten doen. Misschien zelfs biopt en weefselkweek. Daarna eerst een antibioticakuur. Als het toch resistent blijkt te zijn zullen we van antibiotica moeten switchen.
Pas als dit niet werkt kunnen we gaan denken aan een eventuele transplantatie, mits patient een goede therapietrouw heeft (lees: gedrag dat de aandoening heeft veroorzaakt niet meer vertonen) anders is het een waste.
Els is soberso een fokkertquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:53 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Helaas:
[ afbeelding ]
http://brabantsebeffer.nl/site/gastenboek/
Wat een teleurstelling zou dat voor Els zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:53 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Helaas:
[ afbeelding ]
http://brabantsebeffer.nl/site/gastenboek/
quote:Ad uit Gorichem heeft geschreven op 23 oktober 2019 om 12:06:
Hoi Willie bedankt dat jij mijn vrouw in onze auto wilde beffen.
Zij was bijzonder tevreden. over jou.
Wij waren eerst op parking lage aard maar daar wilde niemand mijn vrouw beffen.
Gelukkig hadden wij te telefoonnummer opgeschreven.
Het was de rit naar Best zeker waard.
Bedankt namens Esther
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |