Jij én ik denken het. Dat maakt het al plausibelquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ja, of vragen om euthanasie. Dat weten we niet aangezien we geen knoriaans verstaan.
Het lijden zo erg maken dat ze smeken om geslacht te wordenquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:56 schreef Molo het volgende:
Wie weet ja. Dan is slachten en opeten eigenlijk circulaire euthanasie
Barmhartigheid en zulks!
tijd voor een sessie op de bank bij uitstraling voor julliequote:Op donderdag 7 mei 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Jij én ik denken het. Dat maakt het al plausibel
De geurkaars staat klaarquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tijd voor een sessie op de bank bij uitstraling voor jullie
Klinkt wel als het leven voor mensen ook eigenlijkquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijden zo erg maken dat ze smeken om geslacht te worden
Tijd om mijn bed in te duiken hierquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tijd voor een sessie op de bank bij uitstraling voor jullie
Samen met de 'geurkaars' van UitStraling ...quote:
Dit klinkt super ranzigquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Samen met de 'geurkaars' van UitStraling ...
Kweenie of hij daarna nog wel zo lekker ruiktquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Samen met de 'geurkaars' van UitStraling ...
Goed wassenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie of hij daarna nog wel zo lekker ruikt
' what is this smel?"quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie of hij daarna nog wel zo lekker ruikt
Waarschijnlijk wel een goed middel voor crowd-control om samenscholing tegen te gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' what is this smel?"
By Uistraling and Molo.
Kan je zo op de markt brengen
Nehquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en het juiste pilletje op internet bestellen.
Een geurkaars van anderhalve meter?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een goed middel voor crowd-control om samenscholing tegen te gaan.
nee kunnen ze zo in de menigte sprayenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een geurkaars van anderhalve meter?
Wowquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een geurkaars van anderhalve meter?
Gewoon waterkanonnen gebruiken. Beetje taseren indien nodigquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kunnen ze zo in de menigte sprayen
Geniaal plan wel, nu kan iedere vrouw een stukje US bezitten voor zichzelfquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' what is this smel?"
By Uistraling and Molo.
Kan je zo op de markt brengen
wat ben je er nog laatquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De vaatwas is over 5 min klaar.
Einde mededeling.
Je moet je vrouw af laten wassen, krijgt ze zachte handjes vanquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Einde mededeling.
Oh Nice. Thanks broquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet je vrouw af laten wassen, krijgt ze zachte handjes van
Ga je dan naar bed? Ik heb geen timer op mijn vaatwasserquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Einde mededeling.
wat heb je gekeken?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joah, net klaar met Netflix. Zo slapen
quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniaal plan wel, nu kan iedere vrouw een stukje US bezitten voor zichzelf
quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijden zo erg maken dat ze smeken om geslacht te worden
Ik heb zo'n kek ledlampje dat alles weergeeft op de vloer.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je dan naar bed? Ik heb geen timer op mijn vaatwasser
das zo vetquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kek ledlampje dat alles weergeeft op de vloer.
Zo geavanceerd is mijn vaatwasser niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kek ledlampje dat alles weergeeft op de vloer.
Jij vindt werkelijk alles met een led-lampje vet ...quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klinkt een vrouw die het 2 minuten van haar leven heeft wel
quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij vindt werkelijk alles met een led-lampje vet ...
Die gasten in Den Haag laatst waren toch tegen quarantaine, 5G en LED verlichting?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij vindt werkelijk alles met een led-lampje vet ...
Was er ook helemaal verliefd opquote:
Ik d8 echt dit wordt niks.. maar na paar afleveringen... sooowwwwquote:
ja joh. wat een lampies.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gasten in Den Haag laatst waren toch tegen quarantaine, 5G en LED verlichting?
Die oude kerel bleef er bijna in, ik weet zeker dat ik hem een hartaanval had kunnen bezorgen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
magnetronstraling was de boosdoener van die lampen ofzo
I knowquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaan ook al geurkaarsen die naar vagina ruiken
Da’s wel vaker zo hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent er ook nog laat, maatje.
Koen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zal wel weer bezopen achter jonge meiden met grote borsten aanzitten.
Lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s wel vaker zo hoorIk ben niet echt moe omdat ik na het eten een half uurtje heb getukt
Nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koen?![]()
Welnee joh, die zit braaf thuis
Ik heb nog nooit muziek in een droom gehoordquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je in een droom muziek hoort die je al lang niet meer gehoord hebt en die vervolgens dagenlang in je kop zit?
Heb het ook zeldzaam, maar had het van de week opeens weer eens.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit muziek in een droom gehoord
Ik heb dit bijna dagelijks.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je in een droom muziek hoort die je al lang niet meer gehoord hebt en die vervolgens dagenlang in je kop zit?
Nee. Wel dat het random in mijn hoofd komtquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
Dat heb ik vrijwel continu jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Wel dat het random in mijn hoofd komt
Hersenenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik vrijwel continu ja. Soms ook wel heel erg locatie/herinnering gebonden. Liep van de week over een weg waar ik denk al 15+ jaar niet meer was geweest en alleen maar kwam tijdens vakantiebaantjes omdat dat de kortste weg was naar het uitzendbureau waar je je urenbriefjes moest inleveren. Hoorde ik in mijn hoofd complete cd's terug die ik destijds luisterden, maar niet echt in een logische volgorde
Moedersquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoor in mijn hoofd dit liedje als ik richting het bad rijd waar ik vroeger zwemles kreeg. Mijn moeder draaide dat altijd in de auto
Ja bijzonder is dat hoe muziek aan herinneringen vast zit, bij sommige nummers wordt dat nostalgische gevoel al opgewekt in de eerste paar tonenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoor in mijn hoofd dit liedje als ik richting het bad rijd waar ik vroeger zwemles kreeg. Mijn moeder draaide dat altijd in de auto
Jup. Geuren doen dat ook heel erg. Ik vind old spice heerlijk ruiken omdat het me altijd doet denken aan mijn opaquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bijzonder is dat hoe muziek aan herinneringen vast zit, bij sommige nummers wordt dat nostalgische gevoel al opgewekt in de eerste paar tonen
Niet alleen aan muziek natuurlijk. En nogmaals: hersenenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bijzonder is dat hoe muziek aan herinneringen vast zit, bij sommige nummers wordt dat nostalgische gevoel al opgewekt in de eerste paar tonen
Fahrenheit. 1e echte vriendje (relatie stukken langer dan een paar mnd).quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Geuren doen dat ook heel erg. Ik vind old spice heerlijk ruiken omdat het me altijd doet denken aan mijn opa
quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fahrenheit. 1e echte vriendje (relatie lander dan een paar mnd).
Geuren hebben dat ook heel erg ja, alleen zijn die wat makkelijk in je hoofd af te spelenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Geuren doen dat ook heel erg. Ik vind old spice heerlijk ruiken omdat het me altijd doet denken aan mijn opa
Ja goed plan voordat we allemaal nostalgisch gaan lopen doenquote:
Trustequote:Op vrijdag 8 mei 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed plan voordat we allemaal nostalgisch gaan lopen doen![]()
wacht maar tot er echt iemand met een brander achter je staatquote:
krijgt een tik voor zn kanusquote:Op vrijdag 8 mei 2020 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar tot er echt iemand met een brander achter je staat
Daar moet een Pi Pi Pi Pi Pistoletje Pindakaas in.quote:
ik zit vandaag pas op 599 volgens mijn horlogequote:Op vrijdag 8 mei 2020 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh1803 stappen alweer voor vandaag
Maar eens kijken of er weer een zevenduizender in kan. Die zijn nog schaars.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar moet een Pi Pi Pi Pi Pistoletje Pindakaas in.
hmm, een vers boter pistoletje zou op zich wel lekker zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar moet een Pi Pi Pi Pi Pistoletje Pindakaas in.
ik 880. Maar dat wordt vandaag wel vertienvoudigd waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit vandaag pas op 599 volgens mijn horloge
O jaaaaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k wacht op de jongens voor mijn zonnescherm
gisteravond zat ik op 14000 ongeveer. dat ga ik vandaag niet halen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik 880. Maar dat wordt vandaag wel vertienvoudigd waarschijnlijk..
Ik had er gisteren 31314quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond zat ik op 14000 ongeveer. dat ga ik vandaag niet halen.
misschien de 4000 niet eens
Wat is dat?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, een vers boter pistoletje zou op zich wel lekker zijn
Dat vind ik wel echt extreem veel hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had er gisteren 31314![]()
![]()
Maar ik heb natuurlijk mijn werk, dan krijg je al snel zo'n hoog getal![]()
Met dit weer wel lekker hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
ik was gisteravond nog een stukje gaan rennen, anders kom ik nooit boven de 10000quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
een pistoletje met extra veel roomboter er in verwerkt denk ikquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:08 schreef Molo het volgende:
Zo laatste werkdingen doen, kampeerzut van zolder trekken en op naar Drenthe
Altijd goed qua smaak, extra boterquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was gisteravond nog een stukje gaan rennen, anders kom ik nooit boven de 10000
[..]
een pistoletje met extra veel roomboter er in verwerkt denk ik
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_(brood)quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Altijd goed qua smaak, extra boter![]()
Het fenomeen ken ik niet, is dat iets lokaals?
Wat doe jij dan op het strand?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:08 schreef bitterbal het volgende:
ik haalde 30 duizend alleen op het strand
nee zo harde toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_(brood)
beetje raar eigenlijk als ik de omschrijving zo lees, want ik associeer een pistolet eigenlijk altijd met zachte witte broodjes (puntjes)
Neem je je eigen wc mee?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:08 schreef Molo het volgende:
Zo laatste werkdingen doen, kampeerzut van zolder trekken en op naar Drenthe
verschilt ook een beetje per bakker denk ik.quote:
Kan, ik haal het natuurlijk regelmatig. Ook als ik die dag ook nog eens hardloop. Ik weet niet zo wat mijn record is. Volgens mijn horloge had ik 174% van mijn dagelijkse doel. Ik heb wel eens over de 200 %gezeten, maar dat was na een lange hardloopwedstrijd...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt extreem veel hoor
Ja een pistoletje ken ik welquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_(brood)
beetje raar eigenlijk als ik de omschrijving zo lees, want ik associeer een pistolet eigenlijk altijd met zachte witte broodjes (puntjes)
Dat is ook veel, maar jouw daggemiddelde en dus conditie daarin ligt gewoon nog niet zo hoogquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een keer ons bedrijfsfeest lopen organiseren, de hele dag de benen uit mn reet gelopen en toen kwam ik tot 21000 stappen. En toen was ik dood.
ja zorgen dat je onder de parasollen looptquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooooh![]()
Ja, kan me voorstellen dat je daar afstanden maakte. En dan in die hitte
Wat let je?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat is de andere optieWel tof
Ja doekookquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ook veel, maar jouw daggemiddelde en dus conditie daarin ligt gewoon nog niet zo hoog
Vaker de pootjes buiten hun werk laten doen dus
Ja, dat heb je weleens verteld. Ik zou al na een halfuurtje op apengapen liggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zorgen dat je onder de parasollen loopt
Bij die zaak er voor had ik bijna een zonnesteek opgelopen omdat de parasollen niet open mochten...
Ik vergeet al veel maar toen was het geen doen meer. Duurde even voordat ik doorhad dat het niet goed ging ;p
ja die kant ging het ook op. had het ook nog niet eerder gehadquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb je weleens verteld. Ik zou al na een halfuurtje op apengapen liggen.
5000 is iig minimum qua inspanning waar wetenschappelijk onderbouwde grond voor is, dus top bezigquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja doekookik zit inmiddels al op 19 dagen op rij >4500 stappen waarvan de laatste 14 >5000
Ja ok, dat klinkt wel als legitieme remquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen kampeerspullen. Niemand om mee te kamperen
O, ik dacht juist dat er hele volksstammen zijn die het liefst bij zo heet mogelijke temperaturen op het strand liggen bakken?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die kant ging het ook op. had het ook nog niet eerder gehadmaar die zaak er na was stukken vriendelijker naar het personeel
Het is trouwens ook zo als het al een paar dagen heel warm is dat je dat merkt aan de drukte. wordt minder druk omdat het te heet is om op het terras te zitten dus werk je ook minder hard :p
Mja, ik ben niet echt een kampeerder, al zou ik het best eens willen proberen. De laatste keer was 37 jaar geledenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, dat klinkt wel als legitieme rem
Jammer wel!
Minimum voordat het zin heeft bedoel je?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:19 schreef Molo het volgende:
[..]
5000 is iig minimum qua inspanning waar wetenschappelijk onderbouwde grond voor is, dus top bezig
dan heb ik "opeens" een dumb phonequote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:10 schreef Molo het volgende:
Goh, hoe verrassend, de corona-app komt er toch, api's van Google en Apple worden ingezet
Ben benieuwd of het uiteindelijk nog verplicht wordt ook...
moet ze in het hooggebergte ook een mondkapje dragen?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
waar is @:Kwiwi
heb een mondkapje voor haar gevonden
[ afbeelding ]
nou als ze de kabelbaan neemt wel toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ze in het hooggebergte ook een mondkapje dragen?
Nee van de kabelbaanbaas hoeft dat niet. Er komen nieuwe gondeltjes waar je nog maar met 1 persoon 1 kan en die voortdurend ontsmet worden. Gratis glaasje chloor met bubbels onderweg alles, prima geregeldquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als ze de kabelbaan neemt wel toch?
ah oke.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van de kabelbaanbaas hoeft dat niet. Er komen nieuwe gondeltjes waar je nog maar met 1 persoon 1 kan en die voortdurend ontsmet worden. Gratis glaasje chloor met bubbels onderweg alles, prima geregeld
zodra je uitstapt waarschijnlijk weer wel natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah oke.
dus wij hoeven nergens mondkapjes op?
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht juist dat er hele volksstammen zijn die het liefst bij zo heet mogelijke temperaturen op het strand liggen bakken?
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
waar is @:Kwiwi
heb een mondkapje voor haar gevonden
[ afbeelding ]
Jij ook al humeurtjequote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:10 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die 's ochtends in mijn huis bezig gaan zijn echt niet goed voor mijn humeur.
wat doen ze?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:10 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die 's ochtends in mijn huis bezig gaan zijn echt niet goed voor mijn humeur.
Klottzakken! Optiefen! Wat is er mis met rooksignalen en een postduifquote:
Ze beginnen net binnen maar beter is het snel klaar want die mannetjes maken mij pissig.quote:
Dat is zo 1934quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klottzakken! Optiefen! Wat is er mis met rooksignalen en een postduif![]()
![]()
Ik niet maar KPN doet glasvezel he. Ik hoef helemaal geen glasvezel.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik overweeg ook over te stappen
Oh ja das klotequote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet maar KPN doet glasvezel he.Ik hoef helemaal geen glasvezel.
Van mij mag het altijd wel verpakt blijven.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik was net even in de super broodje halen. Broodjes liggen weer los zonder plastic. Wtf
Ja ik vind het ook wel een fijne gedachtequote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van mij mag het altijd wel verpakt blijven.
Ja dat is echt wel het laatste wat ik ga doen he.. Ze zijn zonder iets te zeggen al een week bezig in mijn tuin en vorige week zei iemand ja ze maken wel afspraak voor binnen.. Stonden ze hier gisteren gewoon voor de deur ja hallo we zijn er mogen we naar binnen? Ik zo uh nee je maakt maar een afspraak doei.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bied die mannen een kopje koffie aan.
Wel zo frisquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van mij mag het altijd wel verpakt blijven.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is echt wel het laatste wat ik ga doen he.. Ze zijn zonder iets te zeggen al een week bezig in mijn tuin en vorige week zei iemand ja ze maken wel afspraak voor binnen.. Stonden ze hier gisteren gewoon voor de deur ja hallo we zijn er mogen we naar binnen? Ik zo uh nee je maakt maar een afspraak doei.
Beter laten ze mij gewoon met rust.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als wraak leggen ze je internetverbinding plat dus ik zou maar uitkijken
Vies inderdaad. Dus nu heb je een broodje corona?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan toch niet joh, zonder plastic.
Nee hoor, bovenbuurman heeft open verbinding.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
en de rest van de maand janken dat je geen internet hebt
Haha nee ik heb gevraagd of ik er eentje direct vers uit de oven mocht. Dat kon.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vies inderdaad. Dus nu heb je een broodje corona?
Na ik ben best wel aardig en vriendelijk maar als je dit soort shit doet zonder overleg dan heb je aan mij de verkeerde ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je komt altijd heel aardig over, maar don't mess with Ama dus
De eckte FOK!-autistquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik ben best wel aardig en vriendelijk maar als je dit soort shit doet zonder overleg dan heb je aan mij de verkeerde ja.Ik hou van duidelijkheid en niet dat er ineens mensen voor mijn woonkamerraam staan te koekeloeren enz.
Wat zei je? "Nice"?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee ik heb gevraagd of ik er eentje direct vers uit de oven mocht. Dat kon.
Ik ben op fok wel een tikkie anders dan irl hequote:
Zeg jij man drama king.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ff werkenAls jullie uitgejankt zijn kom ik wel weer eens kijken
![]()
MET Bossche bol
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben op fok wel een tikkie anders dan irl he
Snap dat dat moeilijk te geloven is voor anderen
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben op fok wel een tikkie anders dan irl he
Snap dat dat moeilijk te geloven is voor anderen
Je bent geen kneus.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kom nooit meer van die kneuzen reputatie af
Vanavond op het journaal:quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:21 schreef Amarantha het volgende:
Oh top ze denken zware tafel schuiven we gewoon over de houten vloer heen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond op het journaal:
"Vrouw gaat KPN-medewerkers te lijf in Emmen"
Waar heb je gewandeld?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
Geen ochtendseks gehad, wel 3 uur gewandeld, ook lekker
G E N O T !quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig heb ik een koffiebroodje
3 uur?????quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moerputten.
https://www.google.com/se(...)037&biw=1920&bih=969
Dat ziet er wel mooi uit.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moerputten.
https://www.google.com/se(...)037&biw=1920&bih=969
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
Eerste fittie van deze dag is een feitOei en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ga dit volgenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
hij haalt nu dat gekke transformator kastje buiten wegen maakt extra gaatje voor stroom buiten voor licht
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
Eerste fittie van deze dag is een feitNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Die arme mannen allemaal hard an het werk en dan ook nog een kop gloeiendhete koffie over je heen gegooid krijgenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serveer jij wel op hoogst professionele wijze koffie?
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die arme mannen allemaal hard an het werk en dan ook nog een kop gloeiendhete koffie over je heen gegooid krijgen
uiteraardquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serveer jij wel op hoogst professionele wijze koffie?
mooie sloffen welquote:
misschien wel te warm voor nu.quote:
nee joh. anders koude voetjesquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien wel te warm voor nu.
ik ben vanmorgen al zonder jas uit huis gegaan.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze zit daar a la basic instinct op een stoel bij dat scherm
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan een bouvier denkenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een hele relaxete buitenplekquote:
En dan?quote:
nee die heb ik niet ;pquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een hele relaxete buitenplek![]()
Nou nog een BBQ (of zie ik die niet staan) en een tap en je bent helemaal klaar
Ga je ook een koi karper vijver plaatsen?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die heb ik niet ;p
maar chill he![]()
je voelt gelijk verkoeling
Ik zou het daar wel uit kunnen houden en ik ben geeneens een "buitenpersoon"quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die heb ik niet ;p
maar chill he![]()
je voelt gelijk verkoeling
Ik zou er toch wel een koi karper vijver bij doenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
be ook echt blij dat het boven die pergola kan. meeste hangen wat naar beneden en had die liever niet weg gehaald
lijkt me lastig om een vijver van 1,5m in een balkon uit te gravenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:30 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik zou er toch wel een koi karper vijver bij doen
Zijn de benedenburen vast niet over te spreken. Hoewel een hangend aquarium aan je plafond best wel cool isquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me lastig om een vijver van 1,5m in een balkon uit te graven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |