Jij én ik denken het. Dat maakt het al plausibelquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ja, of vragen om euthanasie. Dat weten we niet aangezien we geen knoriaans verstaan.
Het lijden zo erg maken dat ze smeken om geslacht te wordenquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:56 schreef Molo het volgende:
Wie weet ja. Dan is slachten en opeten eigenlijk circulaire euthanasie
Barmhartigheid en zulks!
tijd voor een sessie op de bank bij uitstraling voor julliequote:Op donderdag 7 mei 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Jij én ik denken het. Dat maakt het al plausibel
De geurkaars staat klaarquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tijd voor een sessie op de bank bij uitstraling voor jullie
Klinkt wel als het leven voor mensen ook eigenlijkquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijden zo erg maken dat ze smeken om geslacht te worden
Tijd om mijn bed in te duiken hierquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tijd voor een sessie op de bank bij uitstraling voor jullie
Samen met de 'geurkaars' van UitStraling ...quote:
Dit klinkt super ranzigquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Samen met de 'geurkaars' van UitStraling ...
Kweenie of hij daarna nog wel zo lekker ruiktquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Samen met de 'geurkaars' van UitStraling ...
Goed wassenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie of hij daarna nog wel zo lekker ruikt
' what is this smel?"quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie of hij daarna nog wel zo lekker ruikt
Waarschijnlijk wel een goed middel voor crowd-control om samenscholing tegen te gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' what is this smel?"
By Uistraling and Molo.
Kan je zo op de markt brengen
Nehquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en het juiste pilletje op internet bestellen.
Een geurkaars van anderhalve meter?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een goed middel voor crowd-control om samenscholing tegen te gaan.
nee kunnen ze zo in de menigte sprayenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een geurkaars van anderhalve meter?
Wowquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een geurkaars van anderhalve meter?
Gewoon waterkanonnen gebruiken. Beetje taseren indien nodigquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kunnen ze zo in de menigte sprayen
Geniaal plan wel, nu kan iedere vrouw een stukje US bezitten voor zichzelfquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' what is this smel?"
By Uistraling and Molo.
Kan je zo op de markt brengen
wat ben je er nog laatquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De vaatwas is over 5 min klaar.
Einde mededeling.
Je moet je vrouw af laten wassen, krijgt ze zachte handjes vanquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Einde mededeling.
Oh Nice. Thanks broquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet je vrouw af laten wassen, krijgt ze zachte handjes van
Ga je dan naar bed? Ik heb geen timer op mijn vaatwasserquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Einde mededeling.
wat heb je gekeken?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joah, net klaar met Netflix. Zo slapen
quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniaal plan wel, nu kan iedere vrouw een stukje US bezitten voor zichzelf
quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijden zo erg maken dat ze smeken om geslacht te worden
Ik heb zo'n kek ledlampje dat alles weergeeft op de vloer.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je dan naar bed? Ik heb geen timer op mijn vaatwasser
das zo vetquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kek ledlampje dat alles weergeeft op de vloer.
Zo geavanceerd is mijn vaatwasser niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kek ledlampje dat alles weergeeft op de vloer.
Jij vindt werkelijk alles met een led-lampje vet ...quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klinkt een vrouw die het 2 minuten van haar leven heeft wel
quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij vindt werkelijk alles met een led-lampje vet ...
Die gasten in Den Haag laatst waren toch tegen quarantaine, 5G en LED verlichting?quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij vindt werkelijk alles met een led-lampje vet ...
Was er ook helemaal verliefd opquote:
Ik d8 echt dit wordt niks.. maar na paar afleveringen... sooowwwwquote:
ja joh. wat een lampies.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gasten in Den Haag laatst waren toch tegen quarantaine, 5G en LED verlichting?
Die oude kerel bleef er bijna in, ik weet zeker dat ik hem een hartaanval had kunnen bezorgen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
magnetronstraling was de boosdoener van die lampen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |