Ik had Keiharde Bavpr0n voor Ashquote:
Eerlijk gezegd kan ik daar nu niet meer naar kijken. Ik ga nog wel naar de nieuwe Star Wars in de bios en zo maar ik moet er niet aan denken er weer eentje te kijken op een avond.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:56 schreef Amarantha het volgende:
En in categorie niet zo serieus.. Vind ik Jurassic Park en Star Wars leuk. Harry Potter ook wel.
Thrillllllllllllll me with your acumen agent Starling........................................................................quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Silence of the lambs
Good Will Hunting
American Beauty
Whiplash
Call me by your name
Oldeuboi
Drive
Lost in Translation
quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Thrillllllllllllll me with your acumen agent Starling........................................................................
Wat vind je goed aan die film? Ik vind dat echt helemaal niks.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Thrillllllllllllll me with your acumen agent Starling........................................................................
Net lijstjequote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Silence of the lambs
Good Will Hunting
American Beauty
Whiplash
Call me by your name
Oldeuboi
Drive
Lost in Translation
Je favoriete films hoeven ook niet altijd kwalitatief de beste te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat vind je goed aan die film? Ik vind dat echt helemaal niks.
Ook gewoon niks van voor 1990quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Silence of the lambs
Good Will Hunting
American Beauty
Whiplash
Call me by your name
Oldeuboi
Drive
Lost in Translation
Anthony Hopkins vooralquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat vind je goed aan die film? Ik vind dat echt helemaal niks.
Dat was de vraag niet though, ik vind de film niet leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je favoriete films hoeven ook niet altijd kwalitatief de beste te zijn.
Oh ja gruwelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |