abonnement Unibet Coolblue
pi_193228409
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Begin mei deze, von die Bulle

unglaublich :N
Waar staat deze mevrouw?
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:00:37 #252
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193228430
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Begin mei deze, von die Bulle

unglaublich :N
Walgelijk :r
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:04:44 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193229668
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Begin mei deze, von die Bulle

unglaublich :N
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Walgelijk :r
Rustige agenten. Leggen het mevrouw een paar keer duidelijk uit. Wat doen ze nou fout dat het zo walgelijk is?
Huilen dan.
pi_193259341
Zijn er nog protesten of is het een stille dood gestorven?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_193285079
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 17:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
Zijn er nog protesten of is het een stille dood gestorven?
Foto's. De voorhoede van het hedendaagse verzet
I´m back.
pi_193285332
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_193285366
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:06 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

:|W
Complotgekkies, populisten en andere extremo's allemaal boos op GeenStijl nu.
I´m back.
  zondag 24 mei 2020 @ 10:15:32 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193285940
Och jee. Het is officieel: GeenStijl is gevallen. Het laatste bastion der vrije denkers is verworden tot niks meer dan een 13 in een dozijn MSM-propagandakanaal. Vandaag is een droevige dag.

* Isdatzo kaarsje brandt.
Huilen dan.
pi_193286008
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:15 schreef Isdatzo het volgende:
Och jee. Het is officieel: GeenStijl is gevallen. Het laatste bastion der vrije denkers is verworden tot niks meer dan een 13 in een dozijn MSM-propagandakanaal. Vandaag is een droevige dag.

* Isdatzo kaarsje brandt.
Ja, zijn flink wat (complot)gekkies en algemene extremo's boos op GS idd. Dat begon eigenlijk toen Terry opzichtig hengelde naar het fellowtravellerschap van GS voor zijn partij en GS dit afwees. Ook TPO wees dit af. Alleen DDS (de dagelijkse standaard) naar wiens fellowtravellorschap Terry niet per se solliciteerde, want sws fringe, lijkt zich als bevriend medium aan te dienen. Ook ON positioneert zich uiteraard aan de zijde van Terry, maar die heeft zich nogal wat imagoschade op de hals gehaald, sinds #channelgate met Pim. Wat dat betreft toch opmerkelijk van GS en ook TPO.
I´m back.
  zondag 24 mei 2020 @ 10:51:00 #260
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193286367
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193291201
quote:
Ik hoor van 'n vriend uit Londen dat er 'n paar kroegjes buiten 't centrum voor 'takeaways' open zijn.
Je mag niet binnen staan maar wel gezellig in de beer garden gaan zitten. Politie heeft 't in de gat gehouden, maar ze met rust ff laten zuipen. :) Misschien sommige cops weten dat 't allemaal bullshit is en niet de moeite waard om iets over te doen.....of gewoon om rellen te voorkomen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 24 mei 2020 @ 19:21:24 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193292689
quote:
Lockdown in VS zorgt voor record aantal zelfmoorden
Floris_Stempel 24-05-2020 18:05 print
Artsen in Noord-Californië maken zich zorgen over de duur van de lockdown in onder andere de 'Golden State'. Diverse artsen melden meer doden door zelfmoord dan door COVID-19, de ziekte veroorzaakt door een infectie met het coronavirus.

"De cijfers zijn ongeëvenaard", aldus Dr. Michael deBoisblanc van John Muir Medical Center in Californië. DeBoisblanc sprak met nieuwszender ABC over de piek in zelfmoordcijfers gedurend de pandemie. "We zien jaarcijfers aan zelfmoorden in de laatste vier weken", gaat hij verder.

Angstwekkende cijfers
DeBoisblanc ziet de verplichte lockdown in Californië het liefst snel opgeheven worden. "Persoonlijk denk ik dat het tijd is. We gingen de lockdown in om de curve met besmettingen af te laten vlakken en de ziekenhuizen niet te laten overstromen met patiënten. We hebben voldoende medische voorzieningen om alle COVID-patiënten te verzorgen."

Kacey Hansen, verpleegkundige op de eerste hulp in hetzelfde ziekenhuis, is ook bezorgd over het uitblijven van verlichting. "Wat ik de laatste periode heb gezien heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb nog nooit zoveel opzettelijk letsel gezien." De zelfmoordtelefoon kreeg 300 procent meer telefoontjes van mensen die het niet meer zagen zitten.

Californië ging begin maart op slot en bijna vanaf het begin van de lockdown ging het aantal zelfmoorden omhoog. De lockdown zorgde voor vele ontslagen of faillissementen. In sommige gebieden leidde dit tot meer zelfmoorden dan COVID-slachtoffers.

Trump helpt
In mei werd een rapport gepubliceerd waarbij berekend werd dat zeker 75.000 doden zouden vallen als gevolg van de lockdown; angst voor verlies van banen, alcoholisme en verhoogd drugsgebruik. Eerder deze week stuurden zeshonderd artsen een brandbrief naar president Trump om de lockdown te verlichten.

Inmiddels heeft Trump uitgesproken dat de kerken weer open mogen. "Sommige gouverneurs vinden slijterijen en abortusklinieken van vitaal belang, maar ze zijn daarbij kerken en andere gebedsruimten vergeten. Dat klopt niet. Hierbij verklaar ik gebedsruimten ook van vitaal belang."

Trump heeft de gouverneurs een week de tijd gegeven om dit door te voeren. "Zoniet, dan doe ik het zelf. We hebben in Amerika meer gebed nodig, niet minder", zo geeft Trump het belang van samenzijn uit. In de Verenigde Staten is de kerk, moskee of synagoge vaak onmisbaar in het hebben van sociale contacten en het delen van lief en leed
Lockdown in VS zorgt voor record aantal zelfmoorden

Voorspelde ik 2 maanden geleden al. En in plaats van dat er 80+-ers een paar maandjes eerder gaan zijn dit ondernemers in de bloei van hun leven. En straks nog berichten over kwetsbare kinderen die de gehele periode zwaar mishandeld zijn.
En ondertussen blijven de Anita's op Facebook maar om een lockdown4ever smeken, omdat ze totaal bang gemaakt zijn. Hier op FOK! ook trouwens.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Beste debater 2022 zondag 24 mei 2020 @ 19:27:35 #263
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193292811
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Lockdown in VS zorgt voor record aantal zelfmoorden

Voorspelde ik 2 maanden geleden al. En in plaats van dat er 80+-ers een paar maandjes eerder gaan zijn dit ondernemers in de bloei van hun leven. En straks nog berichten over kwetsbare kinderen die de gehele periode zwaar mishandeld zijn.
En ondertussen blijven de Anita's op Facebook maar om een lockdown4ever smeken, omdat ze totaal bang gemaakt zijn. Hier op FOK! ook trouwens.
Zal vooral te maken hebben met het feit dat daar geen sociaal vangnet is.

Jeweetwel, waar rechts zo op geilt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 24 mei 2020 @ 19:29:41 #264
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193292850
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zal vooral te maken hebben met het feit dat daar geen sociaal vangnet is.

Jeweetwel, waar rechts zo op geilt.
Zal ook een rol spelen, vast wel. Maar de mens is ook niet gemaakt om alleen te zijn. Als je al wat minder stabiel bent en je wordt in een land met een strenge lockdown 3 maanden geisoleerd dan is dat zwaar. Ook wanneer er een sociaal vangnet is.

Was dit weekeinde in Domburg. Druk,druk druk als vanouds. Het verschil was dat je je koffie op de grond zittend moest opdrinken en dat er mensen met gele hesjes met daarop 'coronacoach' rondliepen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Beste debater 2022 zondag 24 mei 2020 @ 19:30:55 #265
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193292883
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zal ook een rol spelen, vast wel. Maar de mens is ook niet gemaakt om alleen te zijn. Als je al wat minder stabiel bent en je wordt in een land met een strenge lockdown 3 maanden geisoleerd dan is dat zwaar. Ook wanneer er een sociaal vangnet is.

Was dit weekeinde in Domburg. Druk,druk druk als vanouds. Het verschil was dat je je koffie op de grond zittend moest opdrinken en dat er mensen met gele hesjes met daarop 'coronacoach' rondliepen.
Uhm nee, denk dat het wel wat uitmaakt of je woont in een samenleving waar je, ook al ben je alleen, in ieder geval niet verhongerd dan wel dakloos raakt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 24 mei 2020 @ 19:36:00 #266
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193292979
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Lockdown in VS zorgt voor record aantal zelfmoorden

Voorspelde ik 2 maanden geleden al. En in plaats van dat er 80+-ers een paar maandjes eerder gaan zijn dit ondernemers in de bloei van hun leven.
Een raar argument. Als je bezit over een beetje fatsoenlijke geestelijke gezondheid pleeg je doorgaans geen zelfmoord (ook nu niet), evenals dat wanneer je fysiek gezond bent je nu doorgaans niet aan corona sterft. Stellen dat ondernemers in de bloei van hun leven nu massaal voor de trein springen is natuurlijk aardig onnozel.

Die zelfmoorden blijven treurig, maar zijn ook grotendeels te wijten aan het zo goed als complete gebrek aan sociale voorzieningen (waaronder geestelijke gezondheidszorg) in de VS. Daarnaast, wat zijn de zelfmoordcijfers in absolute getallen? Dat is nogal essentieel om een beetje een fatsoenlijke vergelijking te kunnen maken. Zijn dat er 100? 1000? 10.000?
Huilen dan.
  zondag 24 mei 2020 @ 19:39:11 #267
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_193293044
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een raar argument. Als je bezit over een beetje fatsoenlijke geestelijke gezondheid pleeg je doorgaans nu ook geen zelfmoord, evenals dat wanneer je fysiek gezond bent je nu doorgaans niet aan corona sterft. Stellen dat ondernemers in de bloei van hun leven nu massaal voor de trein springen is natuurlijk aardig onnozel.
Hoe durf je te zeggen dat gezonde mensen niet aan corona sterven! Dat is nu net wat ze iedereen met veel horrorverhalen hebben wijdgemaakt en dan ga jij dat even doodleuk ontkrachten. Dat mag toch heul niet?

quote:
Die zelfmoorden blijven treurig, maar zijn ook grotendeels te wijten aan het zo goed als complete gebrek aan sociale voorzieningen (waaronder geestelijke gezondheidszorg) in de VS. Daarnaast, wat zijn de zelfmoordcijfers in absolute getallen? Dat is nogal essentieel om een beetje een fatsoenlijke vergelijking te kunnen maken.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 24 mei 2020 @ 19:51:49 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193293285
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:39 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Hoe durf je te zeggen dat gezonde mensen niet aan corona sterven! Dat is nu net wat ze iedereen met veel horrorverhalen hebben wijdgemaakt en dan ga jij dat even doodleuk ontkrachten. Dat mag toch heul niet?
[..]

Wat zit jij nou dingen in het belachelijke te trekken? Ik zeg "doorgaans niet" en niet "onmogelijk". Niemand heeft het over Het Grote Horrorvirus waaraan de wereld ten onder gaat.

Maar goed, ik zal het voor jou nog even simpel uitleggen: als een klein percentage van relatief jonge en gezonde mensen overlijdt, dan zijn dat bij heel veel besmettingen nog steeds een behoorlijk aantal mensen.

heel klein * heel groot = ?

Daarnaast: de maatregelen vertragen de verspreiding. Mensen die overlijden wanneer de IC's nog capaciteit hebben zijn sterfgevallen die - hoe treurig ook - eigenlijk niet te voorkomen waren nadat ze een besmetting hebben opgelopen.

Liggen de ziekenhuizen tot de zolder toe vol, dan gaan er ook mensen overlijden die je wél had kunnen redden. Dan ga je zien dat er ook onder de relatief jonge en gezonde mensen meer doden vallen, nog even afgezien van dat je de mensen die om een andere reden urgent zorg nodig hebben dan ook niet kan helpen.
Huilen dan.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:17:03 #269
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193293722
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uhm nee, denk dat het wel wat uitmaakt of je woont in een samenleving waar je, ook al ben je alleen, in ieder geval niet verhongerd dan wel dakloos raakt.
Ja, dat ontken ik toch ook niet!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:17:49 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193293733
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een raar argument. Als je bezit over een beetje fatsoenlijke geestelijke gezondheid pleeg je doorgaans geen zelfmoord (ook nu niet), evenals dat wanneer je fysiek gezond bent je nu doorgaans niet aan corona sterft. Stellen dat ondernemers in de bloei van hun leven nu massaal voor de trein springen is natuurlijk aardig onnozel.

Die zelfmoorden blijven treurig, maar zijn ook grotendeels te wijten aan het zo goed als complete gebrek aan sociale voorzieningen (waaronder geestelijke gezondheidszorg) in de VS. Daarnaast, wat zijn de zelfmoordcijfers in absolute getallen? Dat is nogal essentieel om een beetje een fatsoenlijke vergelijking te kunnen maken. Zijn dat er 100? 1000? 10.000?
Die gezondheidszorg is toch niet beter/slechter geworden?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:38:55 #271
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193294157
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die gezondheidszorg is toch niet beter/slechter geworden?
Dat is mijn punt toch ook helemaal niet?

Jouw manier van redeneren: je kan het ook omdraaien en zeggen dat als je die maatregelen nu opheft je geestelijk kerngezonde mensen opoffert om een handjevol instabiele psychiatrische patiënten te redden.

Natuurlijk is dat gechargeerd en doe ik daar veel mensen te kort mee, maar je snapt nu hopelijk wat mijn probleem was met jouw reactie.
Huilen dan.
  zondag 24 mei 2020 @ 22:07:51 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193295758
https://www.tubantia.nl/e(...)ps://www.google.com/

Echt heel bizar hier, centrum was afgelopen zaterdag weer als vanouds en propvol, en denk dat de schatting van 30% duits nog laag was.

Ik had 5 vrienden zaterdagavond over de vloer in mijn thuis bioscoop (kelder) dat mag maar alsnog kreeg ik politie aan de deur.
Die keken of ik de regels niet schond.
Ben gelijk in discussie gegaan met oom agent en zo'n 20 foto's laten zien van het centrum hier.
Er waren amper mensen op de foto die de regels niet schonden, en heb gevraagd waarom ze daar niks aan deden maar wel bij mij gingen controleren, de agent snapte het en zei ook dat er andere maatregelen zullen worden genomen.

Ze zijn er nog even bij gaan zitten hebben nog even kopje koffie gedronken en heb ze een paar mondkapjes meegegeven (had een doos vol van een leverancier gekregen)
Zodat ze die eventueel aan mensen op straat kunnen uitdelen als ze er om vragen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 24 mei 2020 @ 22:30:19 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193296221
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:07 schreef theguyver het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)ps://www.google.com/

Echt heel bizar hier, centrum was afgelopen zaterdag weer als vanouds en propvol, en denk dat de schatting van 30% duits nog laag was.

Ik had 5 vrienden zaterdagavond over de vloer in mijn thuis bioscoop (kelder) dat mag maar alsnog kreeg ik politie aan de deur.
Die keken of ik de regels niet schond.
Ben gelijk in discussie gegaan met oom agent en zo'n 20 foto's laten zien van het centrum hier.
Er waren amper mensen op de foto die de regels niet schonden, en heb gevraagd waarom ze daar niks aan deden maar wel bij mij gingen controleren, de agent snapte het en zei ook dat er andere maatregelen zullen worden genomen.

Ze zijn er nog even bij gaan zitten hebben nog even kopje koffie gedronken en heb ze een paar mondkapjes meegegeven (had een doos vol van een leverancier gekregen)
Zodat ze die eventueel aan mensen op straat kunnen uitdelen als ze er om vragen.
Hoezo belt politie aan om te controleren? Werd je dan verraden door buren? Hoe weten ze dat ze bij jou moeten controleren?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 24 mei 2020 @ 23:26:18 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193297367
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoezo belt politie aan om te controleren? Werd je dan verraden door buren? Hoe weten ze dat ze bij jou moeten controleren?
Ik had 5 vrienden zaterdagavond over de vloer in mijn thuis bioscoop (kelder)

Kelder raam stond open!
Had horrorfilm op staan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 24 mei 2020 @ 23:38:50 #275
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193297545
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik had 5 vrienden zaterdagavond over de vloer in mijn thuis bioscoop (kelder)

Kelder raam stond open!
Had horrorfilm op staan.
Loopt de politie dan je tuin in om naar binnen te gluren?!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 25 mei 2020 @ 00:00:25 #276
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193297829
Wat een vaag verhaal. Pliesie die nog even gezellig koffie blijft drinken alsof ze niets beter te doen hebben en dan ook nog een doos mondkapjes aannemen om uit te delen op straat? We moeten het maar geloven 8)7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193297926
quote:
Mijn mening is, dat als ze echt voor vrijheid zijn, doe die achterlijke mondkapjes af. Hup voel je frei..

Ga ervoor dan

Dit hierboven is meer peppie en kokkie stijl. Gaat nergens over. Niet overtuigend genoeg
Als politie (slaven, uitvoerders zonder wat in te brengen) met een paar man meer komen en harder zouden optreden rennen de kuch 'vrijheidsstrijders' weg. ja daaag
  maandag 25 mei 2020 @ 00:21:43 #278
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193298050
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:09 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Mijn mening is, dat als ze echt voor vrijheid zijn, doe die achterlijke mondkapjes af. Hup voel je frei..

Ga ervoor dan

Dit hierboven is meer peppie en kokkie stijl. Gaat nergens over. Niet overtuigend genoeg
Als politie (slaven, uitvoerders zonder wat in te brengen) met een paar man meer komen en harder zouden optreden rennen de kuch 'vrijheidsstrijders' weg. ja daaag
In Spanje is een mondkapje verplicht toch dacht ik? Ben het verder met je eens hoor. Moet er iet aan denken met zo'n lap de straat op. Ik postte het omdat het om een demonstratie ging.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193298158
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In Spanje is een mondkapje verplicht toch dacht ik? Ben het verder met je eens hoor. Moet er iet aan denken met zo'n lap de straat op. Ik postte het omdat het om een demonstratie ging.
Ja, ik snap dat wel. Goede post anyway.
Het gaat mij meer om de Spanjaarden zelf.
Ze zijn te soft op dit moment, lijkt me. Hopelijk worden ze wijzer.
We gaan het zien.
  Beste debater 2022 maandag 25 mei 2020 @ 08:04:12 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193299624
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In Spanje is een mondkapje verplicht toch dacht ik? Ben het verder met je eens hoor. Moet er iet aan denken met zo'n lap de straat op. Ik postte het omdat het om een demonstratie ging.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193299977
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:09 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Mijn mening is, dat als ze echt voor vrijheid zijn, doe die achterlijke mondkapjes af. Hup voel je frei..

Ga ervoor dan

Dit hierboven is meer peppie en kokkie stijl. Gaat nergens over. Niet overtuigend genoeg
Als politie (slaven, uitvoerders zonder wat in te brengen) met een paar man meer komen en harder zouden optreden rennen de kuch 'vrijheidsstrijders' weg. ja daaag
  maandag 25 mei 2020 @ 10:01:15 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193300740
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 23:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Loopt de politie dan je tuin in om naar binnen te gluren?!
Nee ik woon in centrum!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 25 mei 2020 @ 10:04:26 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193300768
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een vaag verhaal. Pliesie die nog even gezellig koffie blijft drinken alsof ze niets beter te doen hebben en dan ook nog een doos mondkapjes aannemen om uit te delen op straat? We moeten het maar geloven 8)7
Nou tut, ik woon in de stad, en kan ze gewoon een kopje koffie op straat aanbieden.
En wil je ook wat mondkapjes ,ik heb nog kleine pallet vol!
Wat moet je er anders mee?
of doe me je adres via PM stuur ik je een pakje op!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193307490
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2020 10:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou tut, ik woon in de stad, en kan ze gewoon een kopje koffie op straat aanbieden.
En wil je ook wat mondkapjes ,ik heb nog kleine pallet vol!
Wat moet je er anders mee?
of doe me je adres via PM stuur ik je een pakje op!
Koekje erbij?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_193312990
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een vaag verhaal. Pliesie die nog even gezellig koffie blijft drinken alsof ze niets beter te doen hebben en dan ook nog een doos mondkapjes aannemen om uit te delen op straat? We moeten het maar geloven 8)7
Klinkt inderdaad als een van Guyfees tall tales.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 26 mei 2020 @ 00:46:51 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193314271
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:17 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Koekje erbij?
Kan.
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 23:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad als een van Guyfees tall tales.
Want?

Ik woon a 15 jaar in centrum van een stad, kelder zit aan de straat kant.
Je bent welkom hoor in mijn thuis bios.




[ Bericht 30% gewijzigd door theguyver op 26-05-2020 00:59:31 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 26 mei 2020 @ 12:06:49 #287
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193318956
Back At It: Clashes Between Police & Protestors Return To The Streets Of Hong Kong!

https://www.worldstarhiph(...)NynjVJrU&no_hls=true
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193319499
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 12:06 schreef Summers het volgende:
Back At It: Clashes Between Police & Protestors Return To The Streets Of Hong Kong!

https://www.worldstarhiph(...)NynjVJrU&no_hls=true
Dat is geen lockdown protest. Verre van, zelfs.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:05:11 #289
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193319669
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 12:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is geen lockdown protest. Verre van, zelfs.
Hoeft ook niet klager
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193319681
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoeft ook niet
Lees de TT nog even.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:06:49 #291
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193319691
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Lees de TT nog even.
Lees jij die nog eens :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193319731
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Lees jij die nog eens :W
Lockdown protests worldwide :Y
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:16:44 #293
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193319822
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193319827
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:16 schreef Summers het volgende:
Nog meer beelden uit Hong kong

En weer heeft het niks met lockdown te maken.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:18:44 #295
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193319844
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:17 schreef mootie het volgende:

[..]

En weer heeft het niks met lockdown te maken.
:')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193319852
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:18 schreef Summers het volgende:

[..]

:')
Wel dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:32:44 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193320036
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:37:56 #298
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193320121
Ecuador


In NL vindt men het wel best zolang er maar netflix is en de boodschappen in huis zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:43:12 #299
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193320230
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Ecuador


In NL vindt men het wel best zolang er maar netflix is en de boodschappen in huis zijn.
Nederland lijkt altijd achter te lopen wat dat betreft , misschien is de propaganda hier het ergste :{
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193320251
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Ecuador


In NL vindt men het wel best zolang er maar netflix is en de boodschappen in huis zijn.
Waar ze volgens mij ook niet protesteren tegen een lockdown, maar tegen de economische maatregelen van de regering ivm corona.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')