Geruchten over Mafia Trilogy Remastered/Remake, Mafia 2 Remaster/Remake, Mafia 1 en 2 Remasters/Remakes of een nieuw deel.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mafia 3 was echt waardeloos.
Geprobeerd bij de PS Plus destijds maar gewoon een clunky niet interessante open world game.
Uncharted, Rime en The Witness.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:22 schreef Soury het volgende:
Iemand tips voor iets van puzzel adventure games voor ps4. Ik ben dat vechten wat zat.
Dank je Hé DKUpquote:
Uncharted, Journey, Spyro (quote:Op zondag 10 mei 2020 17:22 schreef Soury het volgende:
Iemand tips voor iets van puzzel adventure games voor ps4. Ik ben dat vechten wat zat.
De Trine serie is erg goed. Trine 4 is nog niet zo lang uit, maar je kan prima voor een goed prijsje Trine 2 of 3 oppakken.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:22 schreef Soury het volgende:
Seasons after fall en Unravel zijn nu in de aanbieding.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:22 schreef Soury het volgende:
Lara Croft Go en Hitman Go zijn ook puzzeltjes.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:43 schreef Soury het volgende:
Dank ik heb 60 euro met kaartjes te besteden in de play store. Ik hoop op slecht weer
Ik hou van FOKquote:Op zondag 10 mei 2020 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lara Croft Go en Hitman Go zijn ook puzzeltjes.
Bij beide heb ik de halve game gecheatquote:Op zondag 10 mei 2020 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lara Croft Go en Hitman Go zijn ook puzzeltjes.
Ik vind de puzzelspellen ook leuk om tussen de actiegames door te doen. Zijn van die dingen die je lekker voor een half uurtje kunt spelen. Spellen waar je geen 100 uur in hoeft te stoppen om uit te spelen.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij beide heb ik de halve game gecheat
twitter:geoffkeighley twitterde op zondag 10-05-2020 om 21:41:35@NegativeVibesz @melodysheep @PlayStation The one on Tuesday? It's a fun announcement, people are just guessing random stuff and no, it's not Batman. reageer retweet
We don’t use the word 'fun', we say 'engaging'.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:10 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:geoffkeighley twitterde op zondag 10-05-2020 om 21:41:35@:NegativeVibesz @:melodysheep @:PlayStation The one on Tuesday? It's a fun announcement, people are just guessing random stuff and no, it's not Batman. reageer retweet
verdommequote:Op zondag 10 mei 2020 22:10 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:geoffkeighley twitterde op zondag 10-05-2020 om 21:41:35@:NegativeVibesz @:melodysheep @:PlayStation The one on Tuesday? It's a fun announcement, people are just guessing random stuff and no, it's not Batman. reageer retweet
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:10 schreef DKUp het volgende:
Einddatum staat er duidelijk bij maar wel balen.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:29 schreef Kickinalfa het volgende:
Bah net de big in Japan sale gemist.
Wilde eerst even RE2 uitspelen en dan valkyria 4 aanschaffen. Net uitgespeeld sale voorbij
In ieder geval zijn ze goed bezig met het geheimhouden ervan. Bizar, in deze tijd dat zelfs een lek al eerder uitlekt.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
ik wil nu ook wel eens een keer weten waar rocksteady mee bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |