quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Touwtje genot.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Steelhandgranaat
Hoop het!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:07 schreef jevl het volgende:
Moet wel een topshow worden met zulke actieve kandidaten
yeah!quote:
Van der Zandtquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:55 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
Blijft een mooi programma en ik vind, hoe heet ie, Van der Zee, een prima presentatie doen![]()
Leuke opmerkingen tussendoor
En van Wesley Sneijder natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hummer is bekend van Gordon en Joling.
Of Bad Boys II (2003)quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hummer is bekend van Gordon en Joling.
Daarom mijn gok.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Daar ligt hij in ieder geval, dus dat zal wel.
Ben jij ook een Godin?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Mevrouw links heeft er een handje van goede antwoorden te verfouteren.
Afrodite is een godin.
Daar zit een tactiek in.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:09 schreef Zorro het volgende:
Pasmevrouw begon de tweede ronde met het meeste geld. Wel een prestatie.
Dat was een tactische (halve) spatie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:11 schreef ddx het volgende:
Aan elkaar vast, maar linkermevrouw heeft er 2 woorden van gemaakt ?
Yep.quote:
quote:
Hier redt hij het mee.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:04 schreef Remco het volgende:
Meteen duidelijk dat hij bij SlamFM zitt en daarvoor bij 100%NL.
Oja.quote:
De Herman Finkers van Heerenveen.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze weet Heerenveen wel mooi te promoten
Dat is een belediging voorvFinkers, die praat minstens 6 keer zo snel en 20 keer zo geanimeerd.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Herman Finkers van Heerenveen.
„Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen. In Almelo is altijd wat te doen.”quote:Op woensdag 2 september 2020 19:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat is een belediging voorvFinkers, die praat minstens 6 keer zo snel en 20 keer zo geanimeerd.
Dat zei mijn docent nog vandaag toen hij vertelde over een project wat we gaan doen in Almelo.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
„Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen. In Almelo is altijd wat te doen.”
https://nl.wikiquote.org/wiki/Herman_Finkers
En nu in mijn hoofd.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zo’ n veer zit ook in muizenvallen.
Zeg dat.quote:
Docent van me had ze in het lokaal hangen, heerlijk om naar te kijken tijdens de lesquote:Op donderdag 3 september 2020 19:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Jan van Haasteren, super puzzels. Al ben ik nu ook van van elzzup ( wasgij)
Ze is wel monsterlijk dik.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:59 schreef Monolith het volgende:
Je krijgt je idee dat deze vrouw licht autistisch is.
Heb je mijn oma nog niet gezien. Die kunnen ze niet eens meer wegen op een gewone weegschaalquote:
Als je Jan Steen invult wel ja.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Einde tijdperk mevrouw Meijer vrees ik
Zolang het virus nog onder ons is wel ja.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik ben overigens wel blij dat we van Milous “ Aaaach meneer ...., wat sneu nou, wat ging er mis?” zijn verlost.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:10 schreef Monolith het volgende:
Dit had je gewoon af kunnen bluffen.
Tot nu toe gaat ze wel steeds meequote:Op donderdag 3 september 2020 20:10 schreef Monolith het volgende:
Dit had je gewoon af kunnen bluffen.
Leuk, nog een eend.quote:
Meijer? Niet mijn type, maar whatever floats your boat, zoals de Amerikanen plegen te zeggen.quote:
Nee joh... goffer! Terugkijkgenotquote:Op donderdag 3 september 2020 23:01 schreef Wereldgozer het volgende:
@:anneloos hebben we een week gemist?
Hadden mijn klasgenoten ook in groep 8.quote:
Noord-Holland is achterstandsgebied.quote:Op maandag 7 september 2020 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hadden mijn klasgenoten ook in groep 8.
De wereld begint hier.quote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Noord-Holland is achterstandsgebied.
Hup de zee inquote:Op maandag 7 september 2020 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Noord-Holland is achterstandsgebied.
Vergeef me.quote:Op maandag 7 september 2020 20:02 schreef Monolith het volgende:
Bergwijn niet weten is wel wat pijnlijk.
Als dit een bewuste naaistreek was, dan was ie leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |