Leuk gebbetje ouwe reus.quote:
Nu is deze wedstrijd misschien niet het juiste voorbeeld, aangezien daar de toeschouwers van 1 club niet welkom zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij voetbal? Misschien, maar het blijft altijd knagen dat je geen volle stadions ziet bij affiches die ieder seizoen schurken en spannend zijn. Alsof jij in oktober niet baalt van een lege Kuip bij Feyenoord v Ajax.
Een WK en voetbal in lege stadions, uiteraard.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Maar als jullie moeten kiezen tussen geen WK of WK in Qatar? Ik kies dan toch voor Qatar.
Voetbal in lege stadions is ook niks maar daar kies ik momenteel toch ook voor in plaats van geen voetbal.
Aan de andere kant van het spectrum heb je bozige, schuimbekkende, 'fans'. Zeg maar de gemiddelde supporter van Twente of De Graafschap. Die mis ik echt geen moment.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij voetbal? Misschien, maar het blijft altijd knagen dat je geen volle stadions ziet bij affiches die ieder seizoen schurken en spannend zijn. Alsof jij in oktober niet baalt van een lege Kuip bij Feyenoord v Ajax.
Sport zonder fans voelt gewoon niet goed. Voor wielrennen is er niet strikt een economisch nadeel, maar in stadionsporten is dat er wel. Sport is emotie, sport is spanning, sport is interactie, sport is mensen betoveren. Dat kan je niet alleen door het op een beeldbuis neer te flikkeren. Dan voelen de sporters zich ook vanzelf paradepaardjes, Gladiatoren in een arena terwijl de rest moet thuisblijven wegens angst voor het Coronavirus.
Ik zie ook liever sport op TV, weer iets om over te hebben. Maar topsport is voor en door mensen.
Erik de Jong? Even googelenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar datzelfde vind ik van muziek. Een liedje van LP kan mooi zijn, maar live is de ultieme beleving. Met vele mensen die ofwel stil zijn vanwege de pracht, ofwel buiten zinnen van het tempo. (Ja er is ook kutpubliek, maar dat is bij sport en zeker voetbal ook - al die tokkies die met elkaar gaan ruzien is ook)
Waar was U toen Erik de Jong op zondagmiddag 19 augustus 2018, omstreeks kwart voor twee vroeg of de zaken geregeld waren? In stilte betoverd, lijkt mij aannemelijk, voelend dat alles wat hij zegt de enige waarheid is. En dan maakt het niet uit of je er bij bent, of dat je deze beleving via een opname meemaakt. Het is zoveel subliemer dan hetzelfde liedje te horen vanaf LP. Zelfs ontkenners als wimderon kunnen hier niet omheen.
Dusja, sport is niet de enige raadgever.
quote:3 Italiaanse koersen willen krachten bundelen
Het is flink drummen op de wielerkalender en daarom komen de organisatoren van 3 Italiaanse koersen met een opvallend voorstel: ze willen de Coppa Agostoni, de Coppa Bernocchi en de Tre Valli Varesine dit jaar laten fuseren tot 1 Italiaanse eendagskoers.
Voorlopig liggen 18 augustus en 22 september als richtdatum op tafel voor het Lombardische drieluik. De definitieve datum voor de Ronde van Lombardije zal mee beslissen of het initiatief levensvatbaar is.
"We willen een sterk signaal geven en tonen hoe samenwerking en solidariteit het verschil kan maken", stellen de organisatoren van de 3 Italiaanse najaarsklassiekers.
Dit is niet de slowchat. @Slobeend graag ingrijpen.quote:
Niet zo slim van R_R inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is niet de slowchat. @:slobeend graag ingrijpen.
Dan liever geen WK.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Maar als jullie moeten kiezen tussen geen WK of WK in Qatar? Ik kies dan toch voor Qatar.
Voetbal in lege stadions is ook niks maar daar kies ik momenteel toch ook voor in plaats van geen voetbal.
Die krijg je volgend jaar al.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zou een WK-parcours maken dat Mathieu ligt. Zeg nou zelf, wie zou Mathieu niet zien willen winnen. Het enige waar ik van droom is Mathieu in de regenboogtrui. Alleen hij verdient het. Ik zou tranen van geluk bij elkaar janken als het hem lukt om wereldkampioen te worden.
Volgende keer iets subtieler.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zou een WK-parcours maken dat Mathieu ligt. Zeg nou zelf, wie zou Mathieu niet zien willen winnen. Het enige waar ik van droom is Mathieu in de regenboogtrui. Alleen hij verdient het. Ik zou tranen van geluk bij elkaar janken als het hem lukt om wereldkampioen te worden.
Volledig eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
en hij had blijkbaar nog 2 wereldbekers mtb op het verlanglijstje staan en die vallen rondom Roubaix.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:55 schreef wimderon het volgende:
Het WK mountainbiken is verplaatst naar 5-11 oktober (ik denk dat de cross country dan op de 11e is). Mathieu zal dus moeten kiezen, daar de Amstel op de 10e is en Vlaanderen een week na het WK.
Ik meende gelezen te hebben, dat Mathieu dan kiest voor het mountainbikenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:55 schreef wimderon het volgende:
Het WK mountainbiken is verplaatst naar 5-11 oktober (ik denk dat de cross country dan op de 11e is). Mathieu zal dus moeten kiezen, daar de Amstel op de 10e is en Vlaanderen een week na het WK.
Zijn ongeboren tweelingbroer?quote:Op zondag 17 mei 2020 12:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)p-zijn-ploegleiding/
Wie o wie zou toch dat anonieme familielid zijn?
Er zijn momenteel ook nog vrolijk 1500 nieuwe gevallen per dag hier, dus niet alsof het Corona-vrij is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan liever geen WK.
Ik zou een klassieke wedstrijd promoveren tot WK voor dit jaar. En dan maakt het niet eens uit of het Roubaix, Lombardije, de Amstel of van mijn part Gent Wevelgem (met wind en regen) is. Alles is beter dan na een jaar ellende een treurig WK in de zandbak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wil dat nou missen?Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 17 mei 2020 12:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Overmorgen gaan we weer koersen! Zitten jullie al klaar? @:Mani89 @:El-Stinho @:Rellende_RotscholierIk zet mijn geld op Nguyen voor de eindoverwinning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wil dat nou missen?Antifa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |