Lekker met die sok, in paniek in de trein snel een mondkapje maken van je natte stinksok.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Informatief artikel omtrent maskers, wat wel wat niet tips
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dmasker-maken-corona
Slippertjes, tassen vol met drinkpakjes en blikjes, en zonnebril op.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan aan, die dagjesmensen?
jij hebt duidelijk totaal geen idee hoever ze al met een vaccin zijn of wel ?quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:28 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ik zou nog lang weg blijven uit Nederland als ik jouw was.
Ergens tot eind 2025 als de heilige graal het vaccin er is.
Het openbaar vervoer veranderen in werkvervoer. Boete dit dat.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hier moet gewoon een controle op komen.....dagjesmensen een boete, klaar
gebeurd ook in australie, meer dan 50km reizen ? boete !
terecht....moet je de regels gewoon maar volgen
Wat een onzin. Iedereen die een ander verdenkt van dagjesmens te zijn. Wat een waanzin.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:31 schreef skrn het volgende:
[..]
Slippertjes, tassen vol met drinkpakjes en blikjes, en zonnebril op.
Niemand heeft nog een idee.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk totaal geen idee hoever ze al met een vaccin zijn of wel ?
en ik moet helaas terug om diverse redenen.
Gedaan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:15 schreef Pumpalov het volgende:
@:tris
kan aangepast worden in OP
[ afbeelding ]
Nee jij wel volgens de ene duurt het nog een jaar of langer de andere zegt september.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk totaal geen idee hoever ze al met een vaccin zijn of wel ?
en ik moet helaas terug om diverse redenen.
zeker welquote:
begin volgend jaar, er is trouwens al een vaccin.....nu nog even testen of het veilig is,goedkeuren en producerenquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:34 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Nee jij wel volgens de ene duurt het nog een jaar of langer de andere zegt september.
Niks is zeker dus weet jij het ?
Tegen zoveel domheid kan ik niet op.quote:
jij bent de slimste hier wilde je zeggenquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:37 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Ja sommige tests zijn ver maar er is 0 zekerheid nog of garantie.
Oké even testen wat als dit fout gaat ?quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
begin volgend jaar, er is trouwens al een vaccin.....nu nog even testen of het veilig is,goedkeuren en produceren
Jij doet alsof het een feit is dat is het nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij bent de slimste hier wilde je zeggen![]()
maar hey dan geloof je het niet, we gaan het vanzelf zien toch.
Vergeet het strandschepje nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:31 schreef skrn het volgende:
[..]
Slippertjes, tassen vol met drinkpakjes en blikjes, en zonnebril op.
er zijn er al 8 in human trials, allemaal andere manieren maar hey we gaan het zien.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:39 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Oké even testen wat als dit fout gaat ?
Er is nog geen zekerheid
Euhm ouwe kerels met een fiets en kort geschoren kuiten, vrouwen die duidelijk aan het keuvelen zijn over de BBQ waar ze naar onderweg zijn, meisjes met een hoofddoek die te jong zijn om te werken. Moet ik nog ff door gaan?quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan aan, die dagjesmensen?
Huiswerkondersteuning ;-)quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
meisjes met een hoofddoek die te jong zijn om te werken. Moet ik nog ff door gaan?
quote:\In het Kamerdebat benadrukt premier Rutte dat het spoorboekje van gisteren niet vaststaat. "Wij kiezen er niet voor om zaken op 1 juni te openen. We gaan het alleen doen als een week van tevoren blijkt dat het verantwoord kan."
Versoepelingen kunnen alleen op basis van adviezen het Outbreak Management Team, dat kijkt naar het aantal besmettingen en IC-opnamen. "Als het niet kan, dan moet het later. We nemen geen onnodige risico's."
s Morgens vroeg al?quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
Euhm ouwe kerels met een fiets en kort geschoren kuiten, vrouwen die duidelijk aan het keuvelen zijn over de BBQ waar ze naar onderweg zijn, meisjes met een hoofddoek die te jong zijn om te werken. Moet ik nog ff door gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |