Grens met België is nog dicht.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon naar de decathlon. Prima spul voor weinig
Misschien als straks dingen weer open gaan tot max 30, dat ze die hekken wel nodig hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
podium bouwers, verhuurbedrijven, security bedrijven, catering enz enz.
1 bedrijf hier in de buurt verhuurt normaal duizenden dranghekken elke week, dat heeft de hele loods propvol staan.
Er zijn ook Decathlons in NL hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Grens met België is nog dicht.
Ja, maar die van België (Antwerpen) is de dichtstbijzijnde.quote:
Zolang je daar met mondkapjes de winkels in moet hoef ik er niet zo nodig heen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Vraag me af wanneer de grens met Duitsland weer open gaat . Hij is open, maar zonder ontmoedigingsbeleid enzo.
klopt, voor sommige dingen heel handig, maar bij andere dingen heb ik ook liever een a-merk.quote:
duitse grens moet open en de horeca moet open, zodat ik met mijn duitse tinder match kan afsprekenquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Vraag me af wanneer de grens met Duitsland weer open gaat . Hij is open, maar zonder ontmoedigingsbeleid enzo.
Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n ding op gehad, dus weet niet of ik het onwijs vervelend zal vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang je daar met mondkapjes de winkels in moet hoef ik er niet zo nodig heen.
Chloor doodt alles toch?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Binnenbaden kunnen volgende week ook open.
Ik wacht nog even
Ik ook niet. Misschien samen een keertje oefenen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n ding op gehad, dus weet niet of ik het onwijs vervelend zal vinden.
Lastig zoenen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien samen een keertje oefenen?
Sinds elvi (weet niet meer of het elvi was, zal vast wel) me erop wees dat die bejaarden allemaal in zekere mate incontinent zijn, vind ik zwemmen helemaal niet meer zo fijn.quote:
Ik was het nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds elvi (weet niet meer of het elvi was, zal vast wel) me erop wees dat die bejaarden allemaal in zekere mate incontinent zijn, vind ik zwemmen helemaal niet meer zo fijn.
Het valt mee. En ik heb het snel benauwd.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n ding op gehad, dus weet niet of ik het onwijs vervelend zal vinden.
Oeh CL heb je een niet zo stille aanbidder?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien samen een keertje oefenen?
ook mensen die hun plas gewoon kunnen ophouden plassen in dat water hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds elvi (weet niet meer of het elvi was, zal vast wel) me erop wees dat die bejaarden allemaal in zekere mate incontinent zijn, vind ik zwemmen helemaal niet meer zo fijn.
is hetzelfde als een Buff toch, zo te zien?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:25 schreef Elvi het volgende:
Je mag ook een sjaal om in het OV.
Normaal zou ik https://hyggebands.com/ aanraden, maar ze versturen nu niet naar Nederland ivm covid19
Zijn wel fijne multifunctionele dingen.
Ik vind het niet zo heel stil nog.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oeh CL heb je een niet zo stille aanbidder?
Als ik zulke dingen om m'n kop draag, gaat m'n haar als een waaier uitstaan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:25 schreef Elvi het volgende:
Je mag ook een sjaal om in het OV.
Normaal zou ik https://hyggebands.com/ aanraden, maar ze versturen nu niet naar Nederland ivm covid19
Zijn wel fijne multifunctionele dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |