Vikings heb ik dan nog nooit gezienquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En toen kwamen Ragnar en zijn zonen en hakte elke zombie dood, Ivar was het fanatiekst, maar Bjørn ging er met de eer vandoor
Ligt eraan met wat je ziet als erachteraan gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:28 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
nog maagd? echte incel of ga je er gewoon niet echt achteraan?
Doen!quote:
Ja geen idee. Heb er nu niet echt zin in ofzo. Ga aan 2 andere series beginnen deze weekquote:
Ik de eerste vier seizoenen ofzo.quote:
Welke?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Heb er nu niet echt zin in ofzo. Ga aan 2 andere series beginnen deze week
Hollywood en Uploadquote:
Boeit het je niet zoveel en doe je dus geen dingen waarvan je weet dat ze je helpen bij ontmaagding?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan met wat je ziet als erachteraan gaan.
je moet anders denken. vrouwen houden niet van nice bois, wat ze ook zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de sfeer was wel goed neergezet maar dat was wel raar.
Of nja misschien werkt dat irl ook zo, maar kan je me niet voorstellen dat je verliefd wordt op iemand die je de hele dag belachelijk maakt.
Dat klinkt positiefquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik zag al een artikel langskomen dat Upload een Black Mirror voor saaie mensen is.
Met momentenquote:
Soms boeit het me wel, maar ook hele lange periodes dat ik het eigenlijk vergeet. En met datingapps toch vaak geen succes, weinig matches en dan vaak doodsaaie gesprekken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Boeit het je niet zoveel en doe je dus geen dingen waarvan je weet dat ze je helpen bij ontmaagding?
Vrouwen houden vooral van zelfverzekerdheid (net als mannen bij vrouwen die dat zijn)quote:[..]
je moet anders denken. vrouwen houden niet van nice bois, wat ze ook zeggen.
FrustratiesGenotquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind incels echt afschuwelijke mensen. De subcultuur-incel dan. Niet de incel in de letterlijke zin van het woord.
En elkaar maar blijven opjutten op internet tot er 1 ontploft en de promdate die hem afgewezen heeft neerknaltquote:
Wel makkelijk als je je geweer zo in de supermarkt kan halen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En elkaar maar blijven opjutten op internet tot er 1 ontploft en de promdate die hem afgewezen heeft neerknalt
De volgende keer dat ik in Amerika ben wil ik echt naar een Walmart. Lijkt me fascinerendquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je je geweer zo in de supermarkt kan halen.
AmerikaGenot
Hou oud ben je en hoe ziet je sociale omgeving eruit qua activiteiten en mensen (veel andere incels bijvoorbeeld)?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms boeit het me wel, maar ook hele lange periodes dat ik het eigenlijk vergeet. En met datingapps toch vaak geen succes, weinig matches en dan vaak doodsaaie gesprekken.
[..]
Vrouwen houden vooral van zelfverzekerdheid (net als mannen bij vrouwen die dat zijn)
Wat is daar bijzonder aan dan?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in Amerika ben wil ik echt naar een Walmart. Lijkt me fascinerend
26, nee ik ga niet om met incels.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:41 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Hou oud ben je en hoe ziet je sociale omgeving eruit qua activiteiten en mensen (veel andere incels bijvoorbeeld)?
Ben geen incel maar houd me er ook niet meer mee bezig inderdaad, juice ain't worth the squeeze.
Vrouwen houden van mannen die zelfverzekerd overkomen, niet die het per se zijn. Aso's zijn niet per se zelfverzekerd maar komen wel zo over net zoals introvert nice bois niet per se niet zelfverzekerd zijn maar wel zo overkomen.
Doen we toch niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:46 schreef 00wildchild het volgende:
Laten we hier geen inceltopic van maken.
Al x naartoe gegaan?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in Amerika ben wil ik echt naar een Walmart. Lijkt me fascinerend
Ja ben 8 dagen New York geweest.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:51 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Al x naartoe gegaan?
Ga je mee op road trip met me en @:ttss @:Solotovski
Je hebt goede suggesties, dat hebben we eigenlijk nog niet echt besproken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ben 8 dagen New York geweest.
En dan? De Amish bezoeken? Of naar Burning Man?
Met zijn allen in de orgie domequote:Op donderdag 7 mei 2020 00:54 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Je hebt goede suggesties, dat hebben we eigenlijk nog niet echt besproken.
hedonistequote:Op donderdag 7 mei 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
https://www.vice.com/nl/a(...)nisse-sex-zelt-orgie
Beetje onbekende vrouwkes fisten. Lekker manquote:
Ik wel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:51 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Al x naartoe gegaan?
Ga je mee op road trip met me en @:ttss @:Solotovski
Geen idee maar laat me weten dan ga ik op een andere dag.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:55 schreef JoshCampbell het volgende:
Wanneer gaat Efteling open? We hebben een jaarlijkse meet daar.
Slagharen is veel leukerquote:Op donderdag 7 mei 2020 01:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geen idee maar laat me weten dan ga ik op een andere dag.
Ik mis de Efte zo erg.Ga net niet vaak genoeg voor een abo. Zouden ze daar ook flink aan het klussen zijn?
Zou echt m’n droombaan zijn. Alles tot in detail renoveren boh.
Duinrell nog leukerquote:
Gingen daar vroeger altijd met flinke groep familieweekendje houden. Is gewoon nostalgiequote:
Is helemaal vervallen joh en komt vooral tuigquote:Op donderdag 7 mei 2020 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gingen daar vroeger altijd met flinke groep familieweekendje houden. Is gewoon nostalgie
Ja dat tikibad zal wel flink overgenomen zijn jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is helemaal vervallen joh en komt vooral tuig
Laatste keer was ik vijf dus geen idee.quote:
Ben er eigenlijk nog maar 1 keer geweest als kind. Misschien nog maar een keer terug, ik walg alleen echt van achtbanen, maar dat valt daar wel mee geloof ik he? Alleen de Python hadden ze daar en nog zo'n houten achtbaan. En dat slingerende rad ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2020 01:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Laatste keer was ik vijf dus geen idee.
Vind Walibi het leukst alleen hou erg van styling, bloemen hofjes ditdat en decor enzo en dan is Efte toch echt wel bij uitstek de baas der bazen.
Oh wow achtbanen zijn leuk man.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk nog maar 1 keer geweest als kind. Misschien nog maar een keer terug, ik walg alleen echt van achtbanen, maar dat valt daar wel mee geloof ik he? Alleen de Python hadden ze daar en nog zo'n houten achtbaan. En dat slingerende rad ofzoDe Mad Mill, of is dat Duinrell
Nee ik vind het vreselijk, en ik heb nog een trauma aan die kiki-achtbaan in Duinrell omdat ik daar een keer bijna vol met me kop ergens tegen aan ben geknald, ik ben te lang voor dat dingquote:Op donderdag 7 mei 2020 01:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh wow achtbanen zijn leuk man.
Joris is m’n favo in Nederland want lekker snel. Daarna Lost Gravity maar alleen als je echt weet hoe je erin moet zitten (rechts voor in de hoek en dan jezelf ontspannend de bochten in laten vallen). Wil alleen maar naar Amerika voor de achtbanen.
huh echt, waarom zeg je dan dat je op andere dag naar efteling gaat dan ons?quote:
Hou je van kunst?quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:29 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
huh echt, waarom zeg je dan dat je op andere dag naar efteling gaat dan ons?
heb je overigens ervaring met binnenhuisarchitectectuur? wil woning renoveren maar ben niet creatief.
Efteling ga je heen voor het parc, attracties zijn veelal bijzaak, heb weinig met achtbanen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk nog maar 1 keer geweest als kind. Misschien nog maar een keer terug, ik walg alleen echt van achtbanen, maar dat valt daar wel mee geloof ik he? Alleen de Python hadden ze daar en nog zo'n houten achtbaan. En dat slingerende rad ofzoDe Mad Mill, of is dat Duinrell
niet per se maar bedoel niet echt qua inrichting maar echt de keuken, muren schilderen, vloer etcetera.quote:
Koop de hoogwaardige IKEA meubelen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:32 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
niet per se maar bedoel niet echt qua inrichting maar echt de keuken, muren schilderen, vloer etcetera.
zeg toch dat het niet echt om inrichting gaat vriend.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Koop de hoogwaardige IKEA meubelen.
Koop de hoogwaardige Leenbakker materialen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
zeg toch dat het niet echt om inrichting gaat vriend.
Leuk dat je het vraagt vriend. Is daar een topic voor?quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:34 schreef JoshCampbell het volgende:
ga je overigens mee naar efteling meet chev? zag je topic in R&P en wist niet dat dat allemaal bij je speelde.
Ik ben nu naarstig aan het zoeken naar een R&P: topic van Chevy maar kan hem niet vindenquote:Op donderdag 7 mei 2020 01:34 schreef JoshCampbell het volgende:
ga je overigens mee naar efteling meet chev? zag je topic in R&P en wist niet dat dat allemaal bij je speelde.
Was ook niet mijn topic maar eentje van een andere user.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nu naarstig aan het zoeken naar een R&P: topic van Chevy maar kan hem niet vinden
Er is een algemeen meettopic in R&P en daarin word de jaarlijkse efteling meet ergens in de zomer besproken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt vriend. Is daar een topic voor?
Hm hm hmmquote:Op donderdag 7 mei 2020 01:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was ook niet mijn topic maar eentje van een andere user.
Eens maar taboo, schaamte etcetera. Dus schuif gerust aan zou ik zeggen als je wil.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm hm hmm
Ik vind wat betreft het onderwerp eenzaamheid sowieso dat er altijd de nadruk wordt gelegd op de verkeerde doelgroep. Altijd de oudjes. Niet dat ik nu zeg dat je hun maar lekker weg moet laten rotten. Ook voor hun is contact belangrijk, maar eenzaamheid onder jongeren is een veel groter issue
Bij wat? Ga jij regelmatig naar die meetings dan?quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:52 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Eens maar taboo, schaamte etcetera. Dus schuif gerust aan zou ik zeggen als je wil.
Jaarlijks naar de Efteling meet, zijn ook vriendschappen uit ontstaan. En veel vrienden die ik ken via Twitter.quote:Op donderdag 7 mei 2020 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij wat? Ga jij regelmatig naar die meetings dan?
Donequote:Op donderdag 7 mei 2020 06:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey bae wil je dit topic in het goede subforum zetten
Grapjasquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
@:ifrane per ongeluk in verkeerde forum geopend
Humor om te lachenquote:
Nou ga jij dan maar weer wegquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongens, geen zin in weer een vergadering vandaag.
Ze hebben daar van die elektrische karretjes voor fatties waar je de winkel mee kan doorracenquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Walgelijkquote:Op donderdag 7 mei 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
https://www.vice.com/nl/a(...)nisse-sex-zelt-orgie
Achtbanenquote:Op donderdag 7 mei 2020 01:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh wow achtbanen zijn leuk man.
Joris is m’n favo in Nederland want lekker snel. Daarna Lost Gravity maar alleen als je echt weet hoe je erin moet zitten (rechts voor in de hoek en dan jezelf ontspannend de bochten in laten vallen). Wil alleen maar naar Amerika voor de achtbanen.
In je eentje is beter juist. Singles ride, lekker overal doorlopen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Achtbanen
Vorig jaar mei had ik een dag vrij gevraagd en ging ik samen met mevr Kiid naar Walibi. Had echt de dag van mijn leven want kon een keer of 10 in iedere achtbaan. Vaak ook nog achter elkaar
Alleen volgende keer doe ik dat wel met iemand die ook graag achtbanen durft want na de eerste keer zat ik daarna vaak alleen. Maar het was erg leuk. Dan is het ook nog eens het geld waard ipv overal een uur wachten
Ik kreeg toen ook een grote zak snoep. Was echt de beste dag van mijn levenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In je eentje is beter juist. Singles ride, lekker overal doorlopen.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:01 schreef TTSS het volgende:
Ik ben sinds mijn 10e niet meer in een pretpark geweest.
hoezo? gaa jullie mee jaarlijkse eftelingmeet?quote:
Neequote:Op donderdag 7 mei 2020 16:58 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
[..]
hoezo? gaa jullie mee jaarlijkse eftelingmeet?
Lekker maatquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ook een grote zak snoep. Was echt de beste dag van mijn leven
ikquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:07 schreef 00wildchild het volgende:
Welke fokker heeft me toegevoegd op insta?
Geileboyxoxo?quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:07 schreef 00wildchild het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:07 schreef 00wildchild het volgende:
Ikquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:07 schreef 00wildchild het volgende:
Merkwaardige user ben jij welquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:35 schreef JoshCampbell het volgende:
Herinner me zojuist dat ik dit eerder vroeg, @:Solotovski @:Cronometer @:FernandoMartinez jullie gingen wel mee toch?
Ikquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:07 schreef 00wildchild het volgende:
Misschien vriend. Is alleen wel tering ver.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:58 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
[..]
hoezo? gaa jullie mee jaarlijkse eftelingmeet?
Lijkt me ook wel leuk. Maken we er een ONZ meet vanquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:35 schreef JoshCampbell het volgende:
Herinner me zojuist dat ik dit eerder vroeg, @:Solotovski @:Cronometer @:FernandoMartinez jullie gingen wel mee toch?
Je woonde in Drenthe toch? Misschien met zijn allen naar dat museum in Assen. Beetje veenlijken kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien vriend. Is alleen wel tering ver.
Wel lekker dichtbij.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je woonde in Drenthe toch? Misschien met zijn allen naar dat museum in Assen. Beetje veenlijken kijken
Ja, jij hoeft alleen maar in de spiegel te kijken om een veenlijk te zien xdquote:
Sorry ik zeg het afquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:35 schreef JoshCampbell het volgende:
Koekoekquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij hoeft alleen maar in de spiegel te kijken om een veenlijk te zien xd
Moest lachenquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij hoeft alleen maar in de spiegel te kijken om een veenlijk te zien xd
Ik ga me daar toch niet met een stel onbekenden in een pretpark lopen? Ik heb wel wat beters te doen, en ik zit ook niet echt verlegen om nieuwe vrienden.quote:
Wel met mij?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:04 schreef TTSS het volgende:
Ik ga me daar toch niet met een stel onbekenden in een pretpark lopen?
Niet in een pretpark, zou een paar van jullie wel gewoon meeten maar dan niet met zo'n georganiseerd gedoe.quote:
hoezo nieuw, we kennen elkaar letterlijk al jaren.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ga me daar toch niet met een stel onbekenden in een pretpark lopen? Ik heb wel wat beters te doen, en ik zit ook niet echt verlegen om nieuwe vrienden.
5 mei Zwolle.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niet in een pretpark, zou een paar van jullie wel gewoon meeten maar dan niet met zo'n georganiseerd gedoe.
Zoals mij?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niet in een pretpark, zou een paar van jullie wel gewoon meeten maar dan niet met zo'n georganiseerd gedoe.
Op een forum ja, dat is niet echt kennen. Misschien ben je wel een vent van 50quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:10 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hoezo nieuw, we kennen elkaar letterlijk al jaren.
Hahaquote:
Waar woon je? Vorige x kwamen ze uit alle hoeken en reden users met elkaar mee etcetera.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien vriend. Is alleen wel tering ver.
Eventueel, mocht je in de buurt zijn.quote:
Bijna weekend dus gaat wel en morgen thuiswerken ook primaquote:
Ja dat wel, welk jaar was dat eigenlijk?quote:
Lekker gozer.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bijna weekend dus gaat wel en morgen thuiswerken ook prima
Morgenavond weer bier drinken met maten (niet met mate)
Uuhmmm denk 3 jaar geleden? of 4?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja dat wel, welk jaar was dat eigenlijk?
Mensen uitnodigen voor een meet waarbij je eigenlijk hun reactie al weetquote:
gezellig. ga je als vegeta, ik als goku en doen we fusion dance.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk. Maken we er een ONZ meet van
Denk 4. Ik woon er inmiddels niet eens meerquote:
Dan blijft de rest thuis.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:13 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
gezellig. ga je als vegeta, ik als goku en doen we fusion dance.
Ja denk ook 4.. Tijd gaat snel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Denk 4. Ik woon er inmiddels niet eens meer
juist wel, hier deel je meer, denk je dat ik me vrienden vertel over baffen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Op een forum ja, dat is niet echt kennen. Misschien ben je wel een vent van 50
Dat gebeurt ook zonder dbs-bullshitquote:
Huh hoezo, zijn zovaak meet gehouden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen uitnodigen voor een meet waarbij je eigenlijk hun reactie al weet
Echt? Ik deel hier echt niet meer.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:14 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
juist wel, hier deel je meer, denk je dat ik me vrienden vertel over baffen.
Waarom zou je zoiets niet durven?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:16 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
durf je irl uit te komen voor gewaagde meningen?
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:16 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:13 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Nee, maar druk komende tijdquote:
Natuurlijk, zeker tegenover mijn vrienden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:16 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
100%quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:13 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Buitenbeentjes zijn ook gewoon in de supermarkt te koop.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:25 schreef Kiid het volgende:
Een ONZ meet zou echt heel leuk en gezellig zijn. We zijn een goede vriendengroep
amadramalamapamabotswanaquote:
Etto stilettoquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
amadramalamapamabotswana
Nog aan meubels pijn gedaan?
Haha nee hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
amadramalamapamabotswana
Nog aan meubels pijn gedaan?
Ya feel me dawg...quote:
Braboneger ben jij het?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ya feel me dawg...
shizzle fo' nizzle mah rizzle...
sheeeeeeet
KAPPEquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blud Haags... yo... Knowamsayin'?
Hij heet nu Etto, heb ik vernomenquote:
wat zeggen ze dan? hebben ze eveneens gewaagde meningen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
Natuurlijk, zeker tegenover mijn vrienden.
Mad ladquote:
y u frontin' on me, dawg...quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mad lad
You havin a piss at him blud?
Leave him the fuk alone ay, he is fam blood ya know what im sayin
Hostel 1 is genot. Deel 2 ook wel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:28 schreef 00wildchild het volgende:
Ik wil een enge/ spannende film kijken met een geil wijf erin. Niet zo’n duizend dozijn blonde kop pls.
Liefst met beetje een ziek verhaal.
Oh wacht dit klinkt bekend.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hostel 1 is genot. Deel 2 ook wel.
Liar.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
1x boe zeggen en hij rent jankend naar de politie net zoals hij hier op fok doetquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Ja een moddergevecht tussen Solo en Kiid wil ik wel zien
151...?!quote:
Kwam ik tegen via Leon Lush, een youtuber... is een heel complotverhaal over die Katie Yup ontstaan, dat ze geforceerd hele zeeën weg moet eten voor views... Bizar spulquote:
Dus eigenlijk is ze een reptilian?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kwam ik tegen via Leon Lush, een youtuber... is een heel complotverhaal over die Katie Yup ontstaan, dat ze geforceerd hele zeeën weg moet eten voor views... Bizar spul
BNW'er gespotquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is ze een reptilian?
Klinkt plausibel
Kreeft magnetronnen met 5G stralingquote:
Hoezo? Ik heb het al gedaan zelfs.quote:
Reptilians confirmedquote:
Wat een matige pleurisfilms zijn datquote:
Nooit gezienquote:
Zou best kunnen is maar een klein beetje lang geleden dat ik ze gezien heb. Meer dan de helft van m’n leven geleden.quote:
Vroeger wel V gezien?quote:
Bahquote:
Jaren 80 serie over soort van Reptilians.quote:
Nou ja als je kaas wegkrijgt...quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou jeetje je doet nu alsof ik normaal alles eet.
Die is ook nooit meer online geweest nadat polcafe dicht ging geloof ik.quote:
Ik heb er 3 jaar geleden eentje gezien.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou best kunnen is maar een klein beetje lang geleden dat ik ze gezien heb. Meer dan de helft van m’n leven geleden.
Soms is het leuk, verstand op 0 en lekker dom kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso gore en slaughter filmsdan weet je al dat je met b-kwaliteit te maken krijgt
Meh. Dan kijk ik liever een lichtzinnige comedy ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Soms is het leuk, verstand op 0 en lekker dom kijken.
Arthouse en dramaquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
Wat voor films kijken jullie het liefst?
Ja dat is het eerste wat in me opkomt als ik aan the breakfast club denkquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
Deze TT is echt heel erg kut trouwens als je hoofd non stop muziek fabriceert.
Bukkakequote:Op donderdag 7 mei 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
Die eerste 2 zijn niet echt aan mij besteed, een goede thriller hou ik wel van.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arthouse en drama
En soms een psychologische thriller
Oh dacht dat jij in deze sc zei dat je van kunst hieldquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die eerste 2 zijn niet echt aan mij besteed,
Over een nieuw soort makaakquote:
Kunst heb je natuurlijk in vele verschijningen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij in deze sc zei dat je van kunst hield
Uiteraard. Maar hij houdt ook niet van literatuur dus ik filter even alles wegquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kunst heb je natuurlijk in vele verschijningen.
Jawel, maar voor films kan ik het geduld er niet altijd voor opbrengen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij in deze sc zei dat je van kunst hield
quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jawel, maar voor films kan ik het geduld er niet altijd voor opbrengen.
Nee op Pornhubquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:32 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Is het een aanrader.
En staat het op Netflix?
Het staat vast wel op xhamsterquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:32 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Is het een aanrader.
En staat het op Netflix?
documentaires en psy-thrillersquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik hoor net dat het op pornhub staat.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het staat vast wel op xhamster
Zeker. Je kan er wel voor betalen maar om die hoertjes nou in super kwaliteit te bekijken is me het geld ook niet waardquote:
Daar zou je het ook kunnen vindenquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:35 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het op pornhub staat.
Goed punt welquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Je kan er wel voor betalen maar om die hoertjes nou in super kwaliteit te bekijken is me het geld ook niet waard
1917 bedoel je?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]historische films vind ik ook wel leuk ja. Al vond ik 1912 behalve het cinematografische aspect erg mager
Ja kan je nagaanquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
1917 bedoel je?
Die moet ik nog zien
Heb er niks meequote:Op donderdag 7 mei 2020 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje aftrekken bij Milla Jovovich.
Leuke acteur was hij.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:37 schreef Fok-it het volgende:
En Robin Williams films
Good Will Hunting kan ik echt altijd opnieuw kijken
Dead Poets Society
Oh nee daar kan ik echt niet naar kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Leuke acteur was hij.
Oh en ik heb een zwak voor Ahnuld Swarzenegger uit de 80s en 90s
Heerlijk, die oneliners die rot uit zn strot komenquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee daar kan ik echt niet naar kijken.
Zelfde geldt voor Jet Li, van Damme en de hele mikmak
Geldt ook voor je moeder hahaaatjesquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee daar kan ik echt niet naar kijken.
Zelfde geldt voor Jet Li, van Damme en de hele mikmak
Dat is altijd zo'n kut vraag.quote:
Daarom vraag ik het jullie ook.quote:
Zo zeg. Diss jij me daar evenquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geldt ook voor je moeder hahaaatjes
1. Gloryquote:
Ik kom hier nog wel op terugquote:
7?? Waarom?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1. Glory
2. Se7en
3. Stalingrad (1993)
4. Daens
5. Silence of the Lambs
6. Nixon
7. Knielen op een bed violen
8. Come and See
9. The Name of the Rose
10. Taxi Driver
Vond het erg aangrijpend gefilmd... ook gewoon mooi gedaan.quote:
Of bedoel je Se7en?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vond het erg aangrijpend gefilmd... ook gewoon mooi gedaan.
Ken alleen Daens niet. Maar vond je the Name of the Rose film goed? Ik vond het een bijzonder matig aftreksel van een boek dat eigenlijk niet te verfilmen is.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1. Glory
2. Se7en
3. Stalingrad (1993)
4. Daens
5. Silence of the Lambs
6. Nixon
7. Knielen op een bed violen
8. Come and See
9. The Name of the Rose
10. Taxi Driver
Heb je Brimstone gezien? Ook Nederlandse productie en geloofgerelateerd. Heftig filmpje welquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vond het erg aangrijpend gefilmd... ook gewoon mooi gedaan.
Boek is duizend keer beter, uiteraard. Maar vind het een van de weinige films geset in de middeleeuwen die ook echt die sinistere sfeer oproept.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:46 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ken alleen Daens niet. Maar vond je the Name of the Rose film goed? Ik vond het een bijzonder matig aftreksel van een boek dat eigenlijk niet te verfilmen is.
ga ik eens even checkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Brimstone gezien? Ook Nederlandse productie en geloofgerelateerd. Heftig filmpje wel
Een top 10 heb ik niet.quote:
Wanne kutfilmsquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een top 10 heb ik niet.
Maar mijn all time favorite is toch Jurrasic Park, ook vanwege de nostalgie.
Fight Club is een tweede.
Lion King, ook nostalgie, beste openingsscène ooit.
Over smaak valt niet te twisten.quote:
Hoiquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:49 schreef Amarantha het volgende:
Requiem for a Dream
V for Vendetta
Into the Wild
Is dat met die pratende ijskast?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:49 schreef Amarantha het volgende:
Requiem for a Dream ()
V for Vendetta
Into the Wild
Jazekerquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat met die pratende ijskast?
ijskast hihi... snap jequote:Op donderdag 7 mei 2020 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JazekerOf naja praten.. Het is wel fucked up.
RfaD vond ik heftig toen ik het voor het eerst keek, na een 2e keer deed het me weinigquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:49 schreef Amarantha het volgende:
Requiem for a Dream
V for Vendetta
Into the Wild
Porn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
Oh ik blijf het nog steeds een geweldige film vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
RfaD vond ik heftig toen ik het voor het eerst keek, na een 2e keer deed het me weinig![]()
Into the Wild, idd prachtig.
bcs-prequel over slippin jimbo is toffer.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Soms is het leuk, verstand op 0 en lekker dom kijken.
Welke categorie?quote:
Irreversible... krijg meteen koppijnquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:52 schreef TTSS het volgende:
Ik heb ook geen vaste top 10 maar als ik die nu zou maken:
1. Godfather p. 1
2. North by Northwest
3. Apocalypse Now
4. La Dolce Vita
5. Casablanca
6. Il Conformista
7. Irreversiblé
8. Volvér
9. Brokeback Mountain
10. The Talented Mr. Ripley
notorious big?quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:39 schreef TTSS het volgende:
Als ik zou willen aftrekken op een normale film zou ik Notorious of To Catch a Thief opzetten.
We hebben duidelijk een verschillende smaak.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:52 schreef TTSS het volgende:
Ik heb ook geen vaste top 10 maar als ik die nu zou maken:
1. Godfather p. 1
2. North by Northwest
3. Apocalypse Now
4. La Dolce Vita
5. Casablanca
6. Il Conformista
7. Irreversiblé
8. Volvér
9. Brokeback Mountain
10. The Talented Mr. Ripley
Forum Opties | |