Hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:17 schreef Momo het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 07-05-2020 om 11:49:25Nederlanders willen dat Rutte Spanje weer opent https://t.co/T2xoTkdvui reageer retweet
Die slaapt nog, later meer!quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat zou Greda er allemaal van vinden?@:Strani
Die van Anja staat nu leeg, dus lijkt me de perfecte oplossing!quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:39 schreef Strani het volgende:
*Zet Hugo de Jonge in gedwongen quarantaine in een caravan tot we er zeker van zijn dat hij geen domme dingen meer zegt.
Dat er nu bepaald moet worden (en logisch natuurlijk ook dat zoiets vroeg moet, in verband met voorbereiding) is inderdaad het lastige. Als het nu al hartstikke duidelijk zou zijn dat het volgend jaar ook niet zou kunnen met publiek, feesten, bijzaken, etc. had ik ook zoiets gehad van 'tja, het kán gewoon niet'.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:20 schreef MMF93 het volgende:
[..]![]()
Ik word hier heel sip van. Ondanks dat het natuurlijk helemaal terecht zou zijn hoor, wat @:momo ook zegt. Je kan dat echt niet organiseren als het virus nog rondgaat. Maar het is nog zo ver weg, je weet toch niet hoe de situatie over een jaar is. Moeilijk om daar nu een keuze over te moeten maken!
HAAGSquote:
Oh bestaat dat idd nogquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
Hier werd net aangebeld door een paar kinderen
Heitje voor een karweitje![]()
Wist niet dat ze dat tegenwoordig nog deden joh
Kennelijkquote:
Lol. Netjes hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kennelijk![]()
Ben nog aardig vriendelijk geworden en het afgedaan met een 'nee, bedankt' en toen de deur weer dichtgedaan.
Denk ook niet dat ik ze met een echt heitje had blij gemaakt
Ik deed ook alleen open omdat ik nu ook ongeveer een pakketje verwachtquote:
Kom je mooi bedrogen uit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik deed ook alleen open omdat ik nu ook ongeveer een pakketje verwacht
Daarom! Alleen zal hij 'm wel moeten delen met Wopke Hoekstra.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van Anja staat nu leeg, dus lijkt me de perfecte oplossing!
Als er straks weer wordt aangebeld ga ik wel even door de jaloezieën gluren hoor om te kijken wie het dan is.quote:
Netjesquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom! Alleen zal hij 'm wel moeten delen met Wopke Hoekstra.
Heb je wel kom niet in m'n aura bitch tegen ze geroepen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
Hier werd net aangebeld door een paar kinderen
Heitje voor een karweitje![]()
Wist niet dat ze dat tegenwoordig nog deden joh
Neequote:Op donderdag 7 mei 2020 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je wel kom niet in m'n aura bitch tegen ze geroepen?
Absoluut!quote:
Tja, ze zullen zich wel vervelenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut!
Ik zou trouwens wel oprecht behoorlijk boos worden als kinderen nu opeens zonder reden aan m'n deur zouden komen
Nou ja, eigenlijk altijd al maar nu nog meer!
Precies.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als er straks weer wordt aangebeld ga ik wel even door de jaloezieën gluren hoor om te kijken wie het dan is.
Verhuizen Ajobin, er zit niks anders op!quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, ze zullen zich wel vervelen![]()
Ik woon ook echt in een wijk met veel schoolgaande kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |