quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En tegenwoordig ga ik net zo hard als toen op biljetten van SpitsbergenZeker als ik mijn vakantiegeld niet aan een vakantie kwijt kan
Ben ik so slegt?quote:
Tsja, ik ben de taalnazi.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:47 schreef Gruj0 het volgende:
Ik slagtofer diskriminasie. Ik niet in OP genumd.
Ken het niet. Klinkt niet slecht. Misschien hierna even Type O Negative opzetten. Met de ook al overleden Pete Steel...quote:
Geen plek voor ongeīntegreerde vreemdelingenquote:
Give this man a nickchange. Something like Dr_Wilders.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen plek voor ongeīntegreerde vreemdelingen
Heeft wel een dipje hoor door al zijn buitenechtelijke ellendequote:
Black nr. 1quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken het niet. Klinkt niet slecht. Misschien hierna even Type O Negative opzetten. Met de ook al overleden Pete Steel...
Wat? Omdat ik de echte Foquevillers wil beschermen tegen uitschot zoals jij?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Give this man a nickchange. Something like Dr_Wilders.
Ik uitsgot? Ik gouden hart. Heel hard werken. Heel goed voor ontwikkeling Foqueville.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Omdat ik de echte Foquevillers wil beschermen tegen uitschot zoals jij?![]()
Jij doen alsof, Jij heel goed weten hoe Nederlands klinkt en geschreven moet worden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik uitsgot? Ik gouden hart. Heel hard werken. Heel goed voor ontwikkeling Foqueville.
Wat moet het onder je fototoestel voorstellen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef Bos81 het volgende:
Wie mijn brein snapt, mag het zeggen . Die heeft ook meteen zijn roeping als Psycholoog/Psychiater gemist.
Teken je dus een fototoestel na. (zie links op de foto) kom je dus op het volgende eindresultaat (rechts).
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat ga je doen dan? Paprika's kweken?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik uitsgot? Ik gouden hart. Heel hard werken. Heel goed voor ontwikkeling Foqueville.
Ik graag solliciteren voor lokale dorpsgek. Iemand mut leven in brauwerij maken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Paprika's kweken?Steun trekken?
soort van Gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe pootquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat moet het onder je fototoestel voorstellen?
Vrolijke kleuren en met die lijnen wel!
Weet je toevallig ook hoe je iemand mobiel blokkeert hier?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik graag solliciteren voor lokale dorpsgek. Iemand mut leven in brauwerij maken.
Vanwaar die gitaar erbij en zo?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
soort van Gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe poot
Ah!quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
soort van Gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe poot
Daar hebben we er al mee dan genoeg van. Misschien kunnen we een gladiatorengevegdt organiseren zodat we er eentje overhoudenquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik graag solliciteren voor lokale dorpsgek. Iemand mut leven in brauwerij maken.
Soo wajnig geduld jij.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoe je iemand mobiel blokkeert hier?
Die zijn gewoon tijdens het tekenproces er bij gekomen. Gewoon een lijntje doortrekken en mijn brein doet de rest...quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Had je in gedachten dat die op het origineel er ook op stonden, expres erbij bedacht of ging er iets mis?
Ik vond die giraffenpoot met spiegel wel intrigerendquote:
In een ver verleden ben je misbruikt met hulp van een soort van gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe poot. Daar werden foto's van gemaakt.quote:
Kan dat te maken hebben met stress of antipsychotica die niet helemaal op niveau zit of denk ik nu te medisch?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zijn gewoon tijdens het tekenproces er bij gekomen. Gewoon een lijntje doortrekken en mijn brein doet de rest...
Dat zeker wel jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond die giraffenpoot met spiegel wel intrigerend
Geen idee, is wel erg medisch.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan dat te maken hebben met stress of antipsychotica die niet helemaal op niveau zit of denk ik nu te medisch?
Wat denk je zelf dat de reden is?
Nee geen zin in eigenlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Verveling, kom met wat beters. Kunnen we leren.
Creatief brein iigquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, is wel erg medisch.
Ik overdrijf ook misschien wat. Die tekeningen maak ik eigenlijk al jaren zo. Heb er soms last van soms kan ik er ook gewoon hard om lachen..
Waarom moet dit opeens apart of erg zijn? Je trekt een lijntje door en dan nog eentje en nog eentje. Uiteindelijk gaat het op iets lijken en dan trek je nog wat meer lijntjes om het te laten uitvallen op het voorwerp waar het al het dichtsbij op leek.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik overdrijf ook misschien wat. Die tekeningen maak ik eigenlijk al jaren zo. Heb er soms last van soms kan ik er ook gewoon hard om lachen..
Budapestenaarquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:08 schreef Gruj0 het volgende:
Wie is de andere dorpsgek hier eigenlijk? Dit is voor het eerst dat ik dit doe.
Dat zekerquote:
Mensen kennen mij inmiddels hier, sommigen ook een deel van mijn medische achtergrond..quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Waarom moet dit opeens apart of erg zijn? Je trekt een lijntje door en dan nog eentje en nog eentje. Uiteindelijk gaat het op iets lijken en dan trek je nog wat meer lijntjes om het te laten uitvallen op het voorwerp waar het al het dichtsbij op leek.
Ben jij die gast van dat jeugdtrauma wat nog steeds merkbaar is?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
In een ver verleden ben je misbruikt met hulp van een soort van gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe poot. Daar werden foto's van gemaakt.
Je onderbewustzijn heeft dit weer opgeraakt toen je een camera na ging tekenen. Zoiets
Ja? Zoet én hartig voldoening, ideaalquote:
Bitterbal komt vast straks online. Een Fok!ker die Chocolade heeft kennen we nog nietquote:
Zou daar maar één gast van zijn dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij die gast van dat jeugdtrauma wat nog steeds merkbaar is?
Best wel gaaf dat je brein dit doet! Als er geen onderliggende nare conditie aan verbonden zit danquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Mensen kennen mij inmiddels hier, sommigen ook een deel van mijn medische achtergrond..
aard van het beestje, meer woorden wil ik er ook niet over kwijt nu![]()
Wiequote:Op woensdag 6 mei 2020 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij die gast van dat jeugdtrauma wat nog steeds merkbaar is?
Nee, maar toen ik net weer meepostte hier was er een gast die heel raar en pessimistisch over/tegen mensen deed en al snel kwam eruit dat hij een of ander trauma had. Die post deed me vermoeden dat hij het weer wasquote:
Nou ja net wat je "bestaan" noemtquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bitterbal komt vast straks online. Een Fok!ker die Chocolade heeft kennen we nog niet
Is dat te controleren?
@:Chocolade
EDIT: Die bestaat dus echt, je kan die mentionen.
quote:geregistreerd op: maandag 7 mei 2007 @ 15:20
laatste bezoek: 4730 dagen, 2 uur geleden.
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
Ik post hier wel vaker en doe niet echt abnormaal of zo.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik net weer meepostte hier was er een gast die heel raar en pessimistisch over/tegen mensen deed en al snel kwam eruit dat hij een of ander trauma had. Die post deed me vermoeden dat hij het weet was.
Goeie foto.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
4 km. Magere score
Wel lekker gewandeld![]()
[ afbeelding ]
Aan er onmogelijk meer dan één zijnquote:
Thank Godquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik post hier wel vaker en doe niet echt abnormaal of zo.Geen tijd ook voor een kloon.
Jouw foto'squote:Op woensdag 6 mei 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
4 km. Magere score
[ afbeelding ]
Zolang het gaat zoals het nu gaat is er geen reden om mezelf veel zorgen te maken.. Ik blijf natuurlijk wel onder de hoede van de GGz, hoewel ik formeel geen psychiater meer heb....quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best wel gaaf dat je brein dit doet! Als er geen onderliggende nare conditie aan verbonden zit dan.
Gave fotoquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
4 km. Magere score
[ afbeelding ]
Vuurbrood?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Maar weten jullie wie dat was dan? Hij was echt zo overdreven dat als iemand zei "vanavond lekker zelf pizza maken" hij zou beginnen over hoe diegene een lul is en dat wangedrag van het maken van een pizza slechts voort zou komen uit het misbruik dat diegene als kind zou moeten hebben doorstaan. Hele vrolijke frits.
Nee alleen UitStraling. De rest zijn doodnormale rechtdoorhetmidden modelburgers van Nederland. Allemaal.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle posters hier dorpsgekken.![]()
Dat mķet wel @Koen66 zijnquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Maar weten jullie wie dat was dan? Hij was echt zo overdreven dat als iemand zei "vanavond lekker zelf pizza maken" hij zou beginnen over hoe diegene een lul is en dat wangedrag van het maken van een pizza slechts voort zou komen uit het misbruik dat diegene als kind zou moeten hebben doorstaan. Hele vrolijke frits.
Nah, zoiets zou ik niet in mijn hoofd halen. Wat ik zei tegen Bos81 was meer voor de grap. Ik wist niks van zijn achtergrond anders had ik het wel gelaten.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Whut? Die kan ik me niet herinneren hoorquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Was dat niet die Vuurbrood?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker die ene vuurgozer of zo
quote:
Zou heel goed kunnen! Als jullie dit allemaal zeggen zal dat welquote:
Behalve Goldfinger, Kwiwi en CRVquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen UitStraling. De rest zijn doodnormale rechtdoorhetmidden modelburgers van Nederland. Allemaal.
Posten mag iedereen wel. Maar hij was op een gegeven moment wel erg extreem bezig. Vast een kloon van iemand geweest.quote:
Mooi. Dan laten we het daarbijquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zou heel goed kunnen! Als jullie dit allemaal zeggen zal dat wel.
Ja prima, dan weet ik nu tenminste dat Gruj wel leuk isquote:
Heel erg mooi. Ik loop graag zo genietend van dit soort momenten die jij zo vastlegt door steden of natuur geen. Prachtig!quote:
Nou ja anders verstoft dat pielietsiebureau ook maar heaquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zooo, Foqueville heeft zelfs een plisieagent.
Nee joh, Fles is gewoon de damschreeuwer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zooo, Foqueville heeft zelfs een plisieagent.
Belangrijk inzichtquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja prima, dan weet ik nu tenminste dat Gruj wel leuk is. Of in ieder geval niet Vuurbrood is.
Ga je krot inspecteren jijquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh, Fles is gewoon de damschreeuwer.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja prima, dan weet ik nu tenminste dat Gruj wel leuk is. Of in ieder geval niet Vuurbrood is.
Ik ben een gewaardeerd burger van Foqueville aan het worden!quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel erg mooi. Ik loop graag zo genietend van dit soort momenten die jij zo vastlegt door steden of natuur geen. Prachtig!
Met wat voor camera maak je deze foto's? De lensflare op je foto maakt het geheel af.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]daarom ga ik zo tegen zonsondergang. Mooi licht
Mss kan je op Aliexpress laten bedrukken naar wens.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
Ik wil een mondkapje net lyrics van Sting erop
Kan iemand dat maken voor mij?
Gewoon met mijn iphone 8quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Met wat voor camera maak je deze foto's? De lensflare op je foto maakt het geheel af.![]()
Ik dacht eerst dat dat Ma Flodder was die achter de piano zat, zo van achteren gezienquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
Waarschijnlijk every breath you take, of Don't stand so close to mequote:Op woensdag 6 mei 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
You'll remember me
When the west wind moves
upon the fields of barley...
ja maar dit is een mooier liekequote:Op woensdag 6 mei 2020 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk every breath you take, of Don't stand so close to me
Ali duurt me te langquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Met wat voor camera maak je deze foto's? De lensflare op je foto maakt het geheel af.![]()
[..]
Mss kan je op Aliexpress laten bedrukken naar wens.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat Ma Flodder was die achter de piano zat, zo van achteren gezien![]()
Ja helaas wel want bekende mensen zijn gek.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Geloven jullie dat Elon en Grimes' kind X Æ A-12 Musk heet?
Ik wil voor dat joch echt dat het niet waar is.
Every breath you take...quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
You'll remember me
When the west wind moves
upon the fields of barley...
Oh het zal heus wel waar zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Owquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:28 schreef Bos81 het volgende:
Maar dat is van de Police niet van Gordon solo
Het is Elon hč... Koekoek insane in the membranequote:Op woensdag 6 mei 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
oh ja, nou ja. Ik vind Fields of Gold mooierquote:
Deze lyrics kun je in het OV ook wel vergetenquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja, nou ja. Ik vind Field of Gold mooier
nieuwe OV-chipkaart aanvragen met gemondkapte pasfotoquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze lyrics kun je in het OV ook wel vergeten![]()
In all that exists
None have your beauty
I see your face
I will survive
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nieuwe OV-chipkaart aanvragen met gemondkapte pasfoto
Hahahaquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kon niet uitblijven iddquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]Doet me aan Oversight denken met zijn ID kaart foto.
En welke kleur zou je dan kiezen?quote:
Houdt het land draaiendequote:Op woensdag 6 mei 2020 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Waar is onze bingobaldame eigenlijk? @:ygritte
Mooi printje met omgekeerde kruizen eropquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En welke kleur zou je dan kiezen?
Mooi egaal bruin? Grijs? Of iets vrolijkers?
Zo slim en snel ben ik niet johquote:
Hij heeft zich met kettingen vastgeklonken aan je koelkast?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:50 schreef Koen66 het volgende:
Moet de kat van de buren maar ff lenen als de muis weigert te vertrekken
Wacht, die moet interessant zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
2 leden uit Van Halen 1 van de CHili Peppers en gitaargrootheid Joe Satriani
Vind ik zelf van wel. Vooral O Yeah vind ik meer dan prettig voor het gehoor..quote:
Nee hij is weer verdwenenquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft zich met kettingen vastgeklonken aan je koelkast?
30/40ers, the Lounge, ja er definitely was een GCSC ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Ik dacht ff een GC SC in m'n AT te zien maar dat is de ONZ SC. GC SC is er ooit toch wel geweest?
niet veel meer van over, GRTDOJW is ook weg/doodquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
30/40ers, the Lounge, ja er definitely was een GCSC ja.
Dat was nooit wat. Verdwaalde dependance van ONZ in GCquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet veel meer van over, GRTDOJW is ook weg/dood
Ja, dat was ook een leuke SC. Met Gianni,OmdatAppel. NBT. Jij..Huppelmutsquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet veel meer van over, GRTDOJW is ook weg/dood
Heb er tegelijk met TAL en KSC toch best veel rondgehangen. Daar heb ik destijds @essnhills uit meegelokt. Hey die is ook al weer op sabbaticalquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was nooit wat. Verdwaalde dependance van ONZ in GC
TAL heb ik ook best pret aan gehad, al duurde het niet lang.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb er tegelijk met TAL en KSC toch best veel rondgehangen. Daar heb ik destijds @:essnhills uit meegelokt. Hey die is ook al weer op sabbatical
Dat stierf snel omdat een grote groep ging Skypen en het topic stil werdquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TAL heb ik ook best pret aan gehad, al duurde het niet lang.
Daar is ook al weer de helft van foetsie. Die grote meet is dit jaar dan ook al weer TIEN jaar geledenquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TAL heb ik ook best pret aan gehad, al duurde het niet lang.
Volgens mij nog steeds welquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
OmdatAppel was trouwens wel één van de allermooiste vrouwen te land, ter zee en in de lucht destijds
Oh ja in oktober hequote:Op woensdag 6 mei 2020 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar is ook al weer de helft van foetsie. Die grote meet is dit jaar dan ook al weer TIEN jaar geleden![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wij waren terecht gekomen op het terrein van de Jaarbeurs. JIj ons met moeite via de telefoon naar de juiste locatie delegeren..quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja in oktober heDat ik eerst een uur in m'n remy in de Engelse Pub heb zitten wachten of er verder nog iemand zou komen
Ja daarna zijn we nog naar Mick O'Connell's gegaan toch?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wij waren terecht gekomen op het terrein van de Jaarbeurs. JIj ons met moeite via de telefoon naar de juiste locatie delegeren..![]()
![]()
![]()
Ja klopt. al ben ik vandaar uit snel naar huis gegaan. Te moe, te veel prikkels, te druk te....quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daarna zijn we nog naar Mick O'Connell's gegaan toch?
En ook nog naar die bekende Fok tent waar iedere meet kwam. Naam ff vergetenquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daarna zijn we nog naar Mick O'Connell's gegaan toch?
ja op de Mariaplaats zekerquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ook nog naar die bekende Fok tent waar iedere meet kwam. Naam ff vergeten
Oja Stairwayquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja op de Mariaplaats zekerDaar die ene
ja dat heb ik niet meer meegemaakt geloof ikquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de foto's kwijt van destijds
Ik was er diep in de nacht bij, miste de laatste trein en ben in Schiedam bij Kally blijven slapenquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heb ik niet meer meegemaakt geloof ik![]()
Het was 16 oktober trouwens
Brrrrrrrrrr?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn god Socios was er ook bij![]()
En charmed-Angel en Myraela en iBenny en brrrrrrrrrrrrrrrrrr
O ja. En Graseterquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn god Socios was er ook bij![]()
En charmed-Angel en Myraela en iBenny en brrrrrrrrrrrrrrrrrr
nee dat waren gewoon even de rillingen op mijn rugquote:
Lijkt me stug die postte toch niet in TALquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gegronde redenen om aan te nemen dat ook @:Fogel erbij was
quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt me stug die postte toch niet in TAL
Jup.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:19 schreef Molo het volgende:
Gaat @:Muck allemaal kekke printjes naaien?
Ik wil graag een kapje met de print van hoestende mensen erop
Was er dan in de Starway of O Connells een andere FOK meet, waar hij dan wel bij was???quote:
Yup dat was de 3e die ik zag in de trein na Myraela en Charmed_angelquote:
Weet niet. Ik heb iig 2 foto's van die TAL meet met iemand die sterk op Fogel lijkt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was er dan in de Starway of O Connells een andere FOK meet, waar hij dan wel bij was???
Toch was ik er bijquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet. Ik heb iig 2 foto's van die TAL meet met iemand die sterk op Fogel lijkt.
Maar Bos ik zie jou nergens
Als jij hem op dezelfde dag op de foto hebt als ondergetekenden dan zal dat wel kloppenquote:
Ik kwam volgens mij samen met The_legend_Killer uit het zuiden. Ik weet niet wie ik daarna als eerste zag. Ik denk Vaduz, want die komt boven iedereen uit...quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup dat was de 3e die ik zag in de trein na Myraela en Charmed_angel
Ahja Vaduzquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kwam volgens mij samen met The_legend_Killer uit het zuiden. Ik weet niet wie ik daarna als eerste zag. Ik denk Vaduz, want die komt boven iedereen uit...
Miauw was toen ziek kan ik me herinnerenquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet echt heel veel mensen niet meer van toen.
Neequote:Op woensdag 6 mei 2020 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Socios die is echt helemaal pleite toch, of komt ie nog wel op het treinen topic Fles?
Volgens mij haal jij echt meets door elkaar hoor, dit was echt een TAL SC only meetquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens mij was Ratelslangetje er ook bijDie is al een paar jaar dood
Bizar idee he?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens mij was Ratelslangetje er ook bijDie is al een paar jaar dood
kan ook best. Het is 10 jaar geleden en iedereen was dronken, wat wil jequote:Op woensdag 6 mei 2020 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij haal jij echt meets door elkaar hoor, dit was echt een TAL SC only meet
Hij was nog bij een meet in Amsterdam een keer, toen had ie iets met Myraelaquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neenooit. Is in 2011 nog wel voor een stukje mee geweest met de eerste Nieuwjaarsronde, wat zijn plekje in de eeuwigheid wel verzegeld heeft
maar verder, nee.
Ja, al kan Koen best gelijk hebben dat ik haar niet op die meet gemeet heb hoor. Ik was al nooit zo'n meetbeest, maar ik kan nu meets in 2006 en meets in 2010 al door elkaar gooien. Allemaal gewoon lang geleden.quote:
Wanneer dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat doe ik niet vlak voor slapen gaan
Ik zou het IETS vaker doen als ik jou was. Anders koekt de hele boel dicht daar beneden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vlak voor jij je cappuccino geserveerd krijgt
Ja net als Bellatrixquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Miauw was toen ziek kan ik me herinneren
Gelukkig mag het nu nog zonder mondkapje.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar in lijn met de TT ga ik komende zondag weer even met de trein reizen
Truste alvastquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:25 schreef Muck het volgende:
Ik ga nog even wat domme dingen kijken en dan roept mijn bedje wel weer denk ik
Ahja. En Cue_ was er ook, die kwam ik 2 jaar terug nog op m'n allerlaatste meet tegenquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Op die meet waren ook Loveless en Tombolafan aanwezig. Dat is tegenwoordig een setje, (toen nog niet)
Oh ja dat was zijquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Op die meet waren ook Loveless en Tombolafan aanwezig. Dat is tegenwoordig een setje, (toen nog niet)
Welke meet?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Owwwwwwwwquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Om half 11 's avonds denk ik wel toch?
Ik was hier voor jij er wasquote:
Zoetermeneertjequote:
Toen mocht ik nog niet..quote:
quote:
Ik was hier NIET voor Koen?quote:
Whiskiequote:
Nou nee aan je userID te zien was je hier ongeveer 148.000 users later dan Koen.quote:
Der wordt nog net niet gevochtenquote:
Waarvan 147000 piposquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee aan je userID te zien was je hier ongeveer 148.000 users later dan Koen.
KSC is niet Fok!quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee aan je userID te zien was je hier ongeveer 148.000 users later dan Koen.
Ik was in maart 11 op de meetquote:
I remember you..quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel als DAT geen band schept, wat dan wel?
Whutz?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het altijd heel bijzonder gevonden hoe het user-ID van @:Whiskers2009 een anagram is van het user-ID van @:goldfinger1963
quote:
quote:
Stuart..quote:Op woensdag 6 mei 2020 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedoelde deze
GC / [KSC #2285] Hay un amigo en mi
Al hebben we wel meer liedjes samenquote:
Jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al hebben we wel meer liedjes samen![]()
Dit is wel het toppunt
Goed ideequote:Op woensdag 6 mei 2020 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Laten we het gewoon nooit meer over Stuart hebben.
Agreedquote:Op woensdag 6 mei 2020 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Laten we het gewoon nooit meer over Stuart hebben.
aparte link dan, als ik er op klik krijg ik een post van jou bovenaanquote:
ja, tot ie eind 2013 echt totaal van god los de bocht uit vloog. Oprotten met stuart en nooit meer terug gedogen hier zo lang als ik leef.quote:Op woensdag 6 mei 2020 23:55 schreef Koen66 het volgende:
en ik kon Stuart meestal prima hebben, als je hem vergelijkt met wat andere types hier
kennelijk vind je de leukere mensen leuk genoeg om te blijvenquote:Op woensdag 6 mei 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
zijn er hier zat anderen die van mij al jaren mogen oprotten maar die verdwijnen maar niet
Genoeg over dit onderwerp
yep. Gebeurt maar zelden dat mensen me echt pissed krijgen overigens, laatste keer was met die vuurdinges, en daarvoor degene uit m'n onderschrift. Maar zelfs dan blijf ik redelijk beschaafdquote:Op woensdag 6 mei 2020 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kennelijk vind je de leukere mensen leuk genoeg om te blijven
ja zuiver dat eens weg dan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:00 schreef Koen66 het volgende:
degene uit m'n onderschrift. Maar zelfs dan blijf ik redelijk beschaafd
Ik blijf gewoon hoorquote:Op woensdag 6 mei 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
zijn er hier zat anderen die van mij al jaren mogen oprotten maar die verdwijnen maar niet
echt hoe kan die man ademen zonder mij?quote:Volgende week moeten we in Duitsland medicijnen voor Rien in een winkel ophalen. Mogen we überhaupt zonder mondkapje een winkel in? Waar kopen we die?
zoiets?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Pa vraagt aan mij
[..]
echt hoe kan die man ademen zonder mij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |