quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En tegenwoordig ga ik net zo hard als toen op biljetten van SpitsbergenZeker als ik mijn vakantiegeld niet aan een vakantie kwijt kan
Ben ik so slegt?quote:
Tsja, ik ben de taalnazi.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:47 schreef Gruj0 het volgende:
Ik slagtofer diskriminasie. Ik niet in OP genumd.
Ken het niet. Klinkt niet slecht. Misschien hierna even Type O Negative opzetten. Met de ook al overleden Pete Steel...quote:
Geen plek voor ongeīntegreerde vreemdelingenquote:
Give this man a nickchange. Something like Dr_Wilders.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen plek voor ongeīntegreerde vreemdelingen
Heeft wel een dipje hoor door al zijn buitenechtelijke ellendequote:
Black nr. 1quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken het niet. Klinkt niet slecht. Misschien hierna even Type O Negative opzetten. Met de ook al overleden Pete Steel...
Wat? Omdat ik de echte Foquevillers wil beschermen tegen uitschot zoals jij?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Give this man a nickchange. Something like Dr_Wilders.
Ik uitsgot? Ik gouden hart. Heel hard werken. Heel goed voor ontwikkeling Foqueville.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Omdat ik de echte Foquevillers wil beschermen tegen uitschot zoals jij?![]()
Jij doen alsof, Jij heel goed weten hoe Nederlands klinkt en geschreven moet worden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik uitsgot? Ik gouden hart. Heel hard werken. Heel goed voor ontwikkeling Foqueville.
Wat moet het onder je fototoestel voorstellen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef Bos81 het volgende:
Wie mijn brein snapt, mag het zeggen . Die heeft ook meteen zijn roeping als Psycholoog/Psychiater gemist.
Teken je dus een fototoestel na. (zie links op de foto) kom je dus op het volgende eindresultaat (rechts).
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat ga je doen dan? Paprika's kweken?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik uitsgot? Ik gouden hart. Heel hard werken. Heel goed voor ontwikkeling Foqueville.
Ik graag solliciteren voor lokale dorpsgek. Iemand mut leven in brauwerij maken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Paprika's kweken?Steun trekken?
soort van Gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe pootquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat moet het onder je fototoestel voorstellen?
Vrolijke kleuren en met die lijnen wel!
Weet je toevallig ook hoe je iemand mobiel blokkeert hier?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik graag solliciteren voor lokale dorpsgek. Iemand mut leven in brauwerij maken.
Vanwaar die gitaar erbij en zo?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
soort van Gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe poot
Ah!quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
soort van Gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe poot
Daar hebben we er al mee dan genoeg van. Misschien kunnen we een gladiatorengevegdt organiseren zodat we er eentje overhoudenquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik graag solliciteren voor lokale dorpsgek. Iemand mut leven in brauwerij maken.
Soo wajnig geduld jij.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoe je iemand mobiel blokkeert hier?
Die zijn gewoon tijdens het tekenproces er bij gekomen. Gewoon een lijntje doortrekken en mijn brein doet de rest...quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Had je in gedachten dat die op het origineel er ook op stonden, expres erbij bedacht of ging er iets mis?
Ik vond die giraffenpoot met spiegel wel intrigerendquote:
In een ver verleden ben je misbruikt met hulp van een soort van gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe poot. Daar werden foto's van gemaakt.quote:
Kan dat te maken hebben met stress of antipsychotica die niet helemaal op niveau zit of denk ik nu te medisch?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zijn gewoon tijdens het tekenproces er bij gekomen. Gewoon een lijntje doortrekken en mijn brein doet de rest...
Dat zeker wel jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond die giraffenpoot met spiegel wel intrigerend
Geen idee, is wel erg medisch.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan dat te maken hebben met stress of antipsychotica die niet helemaal op niveau zit of denk ik nu te medisch?
Wat denk je zelf dat de reden is?
Nee geen zin in eigenlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Verveling, kom met wat beters. Kunnen we leren.
Creatief brein iigquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, is wel erg medisch.
Ik overdrijf ook misschien wat. Die tekeningen maak ik eigenlijk al jaren zo. Heb er soms last van soms kan ik er ook gewoon hard om lachen..
Waarom moet dit opeens apart of erg zijn? Je trekt een lijntje door en dan nog eentje en nog eentje. Uiteindelijk gaat het op iets lijken en dan trek je nog wat meer lijntjes om het te laten uitvallen op het voorwerp waar het al het dichtsbij op leek.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik overdrijf ook misschien wat. Die tekeningen maak ik eigenlijk al jaren zo. Heb er soms last van soms kan ik er ook gewoon hard om lachen..
Budapestenaarquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:08 schreef Gruj0 het volgende:
Wie is de andere dorpsgek hier eigenlijk? Dit is voor het eerst dat ik dit doe.
Dat zekerquote:
Mensen kennen mij inmiddels hier, sommigen ook een deel van mijn medische achtergrond..quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Waarom moet dit opeens apart of erg zijn? Je trekt een lijntje door en dan nog eentje en nog eentje. Uiteindelijk gaat het op iets lijken en dan trek je nog wat meer lijntjes om het te laten uitvallen op het voorwerp waar het al het dichtsbij op leek.
Ben jij die gast van dat jeugdtrauma wat nog steeds merkbaar is?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
In een ver verleden ben je misbruikt met hulp van een soort van gitaar, zijspiegel van de auto en een giraffe poot. Daar werden foto's van gemaakt.
Je onderbewustzijn heeft dit weer opgeraakt toen je een camera na ging tekenen. Zoiets
Ja? Zoet én hartig voldoening, ideaalquote:
Bitterbal komt vast straks online. Een Fok!ker die Chocolade heeft kennen we nog nietquote:
Zou daar maar één gast van zijn dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij die gast van dat jeugdtrauma wat nog steeds merkbaar is?
Best wel gaaf dat je brein dit doet! Als er geen onderliggende nare conditie aan verbonden zit danquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Mensen kennen mij inmiddels hier, sommigen ook een deel van mijn medische achtergrond..
aard van het beestje, meer woorden wil ik er ook niet over kwijt nu![]()
Wiequote:Op woensdag 6 mei 2020 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij die gast van dat jeugdtrauma wat nog steeds merkbaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |