Morgen bingen!quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fear the Walking Dead S5 staat online
9 afleveringen, niet het hele seizoen. Geen idee wanneer het verder gaat. Misschien een productiestop door covid?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doom Patrol S2 nu al? Dat is heel snel, of was ik laat met kijken?
Ohhh shit! Daar had ik overheen gelezen. Wow. Amazon is goed bezig de laatste tijd.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:57 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Mooi the Americans. Kan ik eindelijk eens dat laatste seizoen zien.
quote:
Heerlijk dat Prime zich ook aan de 'klassiekers' waagt. X-Files, Buffy. Je zou vast Angel ook kunnen verwachten.quote:Op woensdag 2 september 2020 07:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik was pas geleden mijn achterstand in de Buffy comics aan het inhalen (reboot bij een nieuwe uitgever, best leuk) en dacht toen "als het nou eens op een streamingdienst zou komen, zou ik zeker weer eens alles kijken".
Dus daar ga ik binnenkort maar eens aan beginnen.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:30 schreef Mryc het volgende:
The Americans staat er nog steeds niet op 😩
Waarom zijn dat maar 3 afleveringen btw?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:55 schreef DKUp het volgende:
The Boys is zo goed![]()
Ik denk wel een van de betere series die ik ooit heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
quote:Op zondag 6 september 2020 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zijn dat maar 3 afleveringen btw?
Zit nu duidelijk wel idd een zeer interessante verhaallijn in met dieIedere week een aflevering. Begin oktober volgens mij klaar. Seizoen 3 is al aangekondigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |