Gelukkig heb ik mijn tondeusequote:Op woensdag 6 mei 2020 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
voorlopig maand wachttijd, want tja iedereen wil nu wel
ik ga gewoon een keer voor werk, als alle thuiswerk-luiaards nog op 1 oor liggenquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn tondeuse
Kan ook.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga gewoon een keer voor werk, als alle thuiswerk-luiaards nog op 1 oor liggen
Ik vertrouw dit niet, ik wacht op het officiële bericht van Bballiequote:
Ballie van Disselquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vertrouw dit niet, ik wacht op het officiële bericht van Bballie
Niet als je heel erg veel dorst hebtquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat kan een boterham met pindakaas toch lekker zijn![]()
Ik had er een lekker glaasje jus bijquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet als je heel erg veel dorst hebt
ligt bruin te bakkenquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie ligt te maffen op haar loungeset.
Als ze maar niet te krokant wordt.quote:
Wel oke hoorquote:
Budaaaaaaquote:
was in slaap gevallenquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie ligt te maffen op haar loungeset.
Precies, hup aan het werk jij.quote:
Tinderen kan wel weer toch?quote:
in deze gemoedstoestand ben ik misschien niet kritisch genoegquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tinderen kan wel weer toch?
Ik bedoel voordat je elkaar tot paren hebt geouwehoerd mogen we echt wel weer op elkaar liggen.
tinder is wel een stuk drukker sinds de corona tijd jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tinderen kan wel weer toch?
Ik bedoel voordat je elkaar tot paren hebt geouwehoerd mogen we echt wel weer op elkaar liggen.
Ja ach wip je er een keer eentje met een te kort been, onderkin en een kikkeroog, heeft die ook weer een goede dag en kun je zelf zonder jeuk op zoek naar je Badr.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in deze gemoedstoestand ben ik misschien niet kritisch genoeg
Ik wacht met smart op Irmagodinquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin in die persco vanavond jongeVooral natuurlijk in de vragen achteraf.
Honderd miljardmiljoen ontelbaar vragen "En mag dit ook? En mag dat ook? En wanneer wel? En WAAROHOMMMM"
Ook ja. Even vragen of we weer mogen hamsterenquote:
@LTVDKquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in deze gemoedstoestand ben ik misschien niet kritisch genoeg
Betaal ik de bruiloft welquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan wordt ze stapelverliefd op ‘m en leven ze nog lang en gelukkig
Zouden ze een romantische mierzoete bruiloft leuk vinden of gewoon een keihard-smerig-zuip-lol-feest?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pomp het gemeentehuis maar vast op
Iets met veel ledlampjes en cola. Dat klinkt wel mierzoetquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden ze een romantische mierzoete bruiloft leuk vinden of gewoon een keihard-smerig-zuip-lol-feest?
Interesseert ze geen zak, ze duiken samen de slaapkamer in en geven verder geen reet om de rest van het feestquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden ze een romantische mierzoete bruiloft leuk vinden of gewoon een keihard-smerig-zuip-lol-feest?
en beitsquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets met veel ledlampjes en cola. Dat klinkt wel mierzoet
als er ook rum-cola en whiskey-cola is kan het alsnog erg gezellig worden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets met veel ledlampjes en cola. Dat klinkt wel mierzoet
Eeeeuhm het is geen 1902 meer of zo hč, je mag in Nederland ook wippen voor het huwelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Interesseert ze geen zak, ze duiken samen de slaapkamer in en geven verder geen reet om de rest van het feest
Anders waren nog veel meer mensen op FOK! maagd geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm het is geen 1902 meer of zo hč, je mag in Nederland ook wippen voor het huwelijk.
Waar zeg ik dat dat niet zo is dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm het is geen 1902 meer of zo hč, je mag in Nederland ook wippen voor het huwelijk.
Nee dat was ook mijn idee niet. Slimpie.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan hoef je ook niet te trouwen hč slimpie.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders waren nog veel meer mensen op FOK! maagd geweest.
Ik nu niet meer.quote:
Amateurquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kap er ook mee. Ben vanmorgen om half zeven begonnen.
Ik vond die rooie die nog meezong op Overload het aantrekkelijkst. Jammer dat ze er maar zo kort inzat...quote:
Lekker! Ik maak een Thaise rode curryquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:25 schreef Bos81 het volgende:
Zo de oven aan het voorverwarmen..
Taco's (met kip) vanavond![]()
![]()
Het staat in de Telegraaf, dus ik wacht even de persconferentie af...quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)podia-gaan-weer-open
Rutte gaat vanavond los.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Het OV is nooit gesloten geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind hoor horeca enz wel fijn maar mij persoonlijk maakt het weinig uit of terrassen weer open zijn of niet.Zit er toch weinig eigenlijk. Ik vind boeiender wat het OV doet.
Idem.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden om weer eens buiten de deur te kunnen eten
Mijn avondmaal is ook al bijna klaar. De schelpen hangen al in de oven..quote:
Ik vind dat ik dat ook wel heb verdiend na 2 maanden buffelenquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden om weer eens buiten de deur te kunnen eten
mja zolang er geen vaccin is ga ik er niet heenquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Ja dat weet ik ook niet haha.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft die tag een betekenis die ik heb gemist?
Zal vrij veilig zijn op de manier waarop ze het willen aanpakken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja zolang er geen vaccin is ga ik er niet heen
Iedereen een eigen plexiglas cubicle?quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal vrij veilig zijn op de manier waarop ze het willen aanpakken.
zomercoronaquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Iedereen anderhalve meter uit elkaar, met uit eten sowieso, kwestie van herindelen en wennen maar dan want een vaccin zal er niet zomaar even zijn, als het ons al ooit lukt om er eentje te fabriceren.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen een eigen plexiglas cubicle?
Gezelligquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen anderhalve meter uit elkaar, met uit eten sowieso, kwestie van herindelen en wennen maar dan want een vaccin zal er niet zomaar even zijn, als het ons al ooit lukt om er eentje te fabriceren.
Iedereen droomt. Alleen de ene onthoudt zijn dromen niet, de ander weer veelquote:
als corona en de pestpleuris een kindje krijgen raakt de shit de fan wel...quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Corona kan de pestpleuris krijgen.
Ja zoiets.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
als corona en de pestpleuris een kindje krijgen raakt de shit de fan wel...
Sterkte! Ciaoquote:Op woensdag 6 mei 2020 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik ga even wandelen en na het eten probeer ik het nog wel een keer. En anders morgen![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster was hier.
be niet eenzaam meer![]()
ze heeft toegegeven dat ze zich niet kan inleven in andere
Ben jij de enige met wie ze nog contact heeft?quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster was hier.
Wees maar blij dat we de pokken uit hebben kunnen roeien dan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:59 schreef Karzai het volgende:
De mensheid wordt gewoon uitgeroeid door iets wat je alleen door een microscoop kan zien
Moest een beetje gnurven toen ik dit las.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster was hier.
nee maar veel contacten hebben toch vaak ruzie en on enigheid. Net ook weer zon akkefietje met mijn tante ( zusvan mijn vader) en dat begrijpt ze dan toch niet. En ze zegt dan ook dat ze zich niet zo kan inleven in mijn tante of in andere in het algemeen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben jij de enige met wie ze nog contact heeft?
Gezellige familie heb jij.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar veel contacten hebben toch vaak ruzie en on enigheid. Net ook weer zon akkefietje met mijn tante ( zusvan mijn vader) en dat begrijpt ze dan toch niet. En ze zegt dan ook dat ze zich niet zo kan inleven in mijn tante of in andere in het algemeen.
maar dat wist ik natuurlijk al :p
water en brood..quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
bericht van uwv
622,20 is mijn uitkering.
Hoe komt een mens daarvan rond?
kan je geen aanvulling krijgen, maja je hebt bezit een huis die moet je verkopenquote:Op woensdag 6 mei 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet hoe ze op dat bedrag komen ;P
Das onder sociaal minimum
hoeft allemaal niet maar mensen kunnen hier niet van rondkomen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je geen aanvulling krijgen, maja je hebt bezit een huis die moet je verkopen
Dan een sociale huurwoning in die niet te krijgen is met huursubsidie
beetje eentonig wel...quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is mijn Office view wel beter dan die van jullie. Vannacht zwaaien naar isle of skye
al mee zwemmende dolfijnen gespotquote:Op woensdag 6 mei 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is mijn Office view wel beter dan die van jullie. Vannacht zwaaien naar isle of skye
mooi beroep, maar velen kijken liever naar de kont van de secretaressequote:Op woensdag 6 mei 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Pics dan ?!quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maaaaaaaaaaaaaaaaar vrijdag zonnescherm![]()
![]()
![]()
Zie ze zo veel dat het eigenlijk al ‘niet meer bijzonder’ isquote:Op woensdag 6 mei 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt![]()
vetik heb ze geloof ik nog nooit in het wild gezien
begrijp ik welquote:Op woensdag 6 mei 2020 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie ze zo veel dat het eigenlijk al ‘niet meer bijzonder’ is
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 6 mei 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
Straks anderhalvemetergodrutteheld en irmahamstergodin
quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
Straks anderhalvemetergodrutteheld en irmahamstergodin
G E N O Tquote:Op woensdag 6 mei 2020 17:51 schreef Karzai het volgende:
Stappenplan om land van slot te halen op de voorpagina
er was ergens een land waar de cafe's idd meer buitenruimte mocht gaan gebruiken voor hun terras.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
Nieuwmarkt willen ze al tot een groot terras maken
hoe bak jij je zalm?quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
Nieuwmarkt willen ze al tot een groot terras maken
Heb je het water over die kuthoer heen gegooid?quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
stond net planten buiten water te geven..
bemoeibuuf: WIL JE SOMS DAT JE PLANTEN VERBRANDEN?!?!??!?!??!?!
was verleidelijkquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het water over die kuthoer heen gegooid?
Litouwenquote:Op woensdag 6 mei 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er was ergens een land waar de cafe's idd meer buitenruimte mocht gaan gebruiken voor hun terras.
weet niet meer waar dat was
Hoe lang? Ik heb echt geen ideequote:Op woensdag 6 mei 2020 18:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
? paar minuutjes om en om in een koekenpan met olijfolie
Ja lachwekkend weinigquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan ook wel betalen hoor. Heb nu ww uitkering gehad
kan wat je lekker vind, ik doe peper en zout. Op goede zalm hoef je niet veel kruiden te doenquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah doe je geen knoflook?
En kan het ook in roomboter?
Stuur me t.z.t het tikkie van je koffie maar dan betaal ik hem. Deal?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
laat maar haags. betaal mijn eigen koffie wel
quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur me t.z.t het tikkie van je koffie maar dan betaal ik hem. Deal?
Ja goed.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
moeten we popcorn maken voor de persco?
Geen enkel land gaat zo snel versoepelen als wij
Als er iets niet bij bier past pak je gewoon twee bier, bier past bij elkaar.quote:
nee twijfel ik ook wel een beetje over.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:19 schreef Karzai het volgende:
ja terras verwaming kan wel, 15 graden is niet echt warm, heb je die al gekocht?
Ik stook hier zo de kachel aan. 5 graden is het.quote:
Beter de popcorn bewaren totdat de maatregelen weer worden versoberdquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
moeten we popcorn maken voor de persco?
Geen enkel land gaat zo snel versoepelen als wij
Zeg maat, bitterbal heeft mij zojuist afgewezen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik stook hier zo de kachel aan. 5 graden is het.
ook niet de eerste keer hoorquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeg maat, bitterbal heeft mij zojuist afgewezen.
Ja ok, daarquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik stook hier zo de kachel aan. 5 graden is het.
Het is een cock teaserquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh kutquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen.
Ik zou nooit een bitterbal afwijzen. En ik vrees dat dit een bitterbalvrij jaar gaat worden.
Uhm, correctie, bitterbalvrij rest van het jaar. In februari wel bitterballen op.quote:
Ik soms.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
mondkapjes verplciht he in ov. wie gaat hier met ov?
VIESDIKquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, correctie, bitterbalvrij rest van het jaar. In februari wel bitterballen op.
Ik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Team auto.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Ja man, vetkwabben blubberen over de leuningen van de stoel heen en alles!quote:
1 x per jaar.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Geil.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja man, vetkwabben blubberen over de leuningen van de stoel heen en alles!
Made in China?quote:
Vast wel. Zijn gewoon van die 2laags tissue dingen. Maar hey, het zijn wel mondkapjes. Mondlapjes eigenlijk.quote:
voor ov hebben ze geen eisen aan de type mondkapjesquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Zijn gewoon van die 2laags tissue dingen. Maar hey, het zijn wel mondkapjes. Mondlapjes eigenlijk.
Oh dan doe ik 2 tampons in mijn neus en maandverband voor mijn mond.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor ov hebben ze geen eisen aan de type mondkapjes
Mooi. Klaar dusquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor ov hebben ze geen eisen aan de type mondkapjes
denk dat dat mag jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dan doe ik 2 tampons in mijn neus en maandverband voor mijn mond.
Ik heb nog ergens zo'n FFP3 ding liggen, Vorig jaar gekocht in Seoul tegen de smog.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Zijn gewoon van die 2laags tissue dingen. Maar hey, het zijn wel mondkapjes. Mondlapjes eigenlijk.
Als er maar wat voor je mond zit is het al gauw goed.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat een sjaal ook mag, tenminste zo doen ze dat in duitsland
1 mondkapje op mond en 1 op ogen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:35 schreef Fogel het volgende:
Bivakmuts mag niet. Bivakmuts met mondkapje wel?
was het leuk?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goedenavond liefjes![]()
Jaartje ouder en een minivakantie thuis met mijn vriend rijker inmiddels
Hoiquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goedenavond liefjes![]()
Jaartje ouder en een minivakantie thuis met mijn vriend rijker inmiddels
Ik wil die met die dollarbiljettenquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal mondkapjes met hippe printjes zo.
Ik wil een Japans printje.
Foto van je mond op een mondkapje laten printen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:36 schreef CherryLips het volgende:
k wil ook een design dingetje.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik voorspel dat het kut gaatquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voorspel met een mondkapje is gelukkig nog niet verplicht.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
hier led mondkap![]()
https://www.lumencouture.(...)h-warning-face-mask/
Zet je het afquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
Ik krijg jeuk van die rukker bij rtl boulevard die zichzelf heeft opgeworpen tot corona expert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |