Gelukkig heb ik mijn tondeusequote:Op woensdag 6 mei 2020 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
voorlopig maand wachttijd, want tja iedereen wil nu wel
ik ga gewoon een keer voor werk, als alle thuiswerk-luiaards nog op 1 oor liggenquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn tondeuse
Kan ook.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga gewoon een keer voor werk, als alle thuiswerk-luiaards nog op 1 oor liggen
Ik vertrouw dit niet, ik wacht op het officiële bericht van Bballiequote:
Ballie van Disselquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vertrouw dit niet, ik wacht op het officiële bericht van Bballie
Niet als je heel erg veel dorst hebtquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat kan een boterham met pindakaas toch lekker zijn![]()
Ik had er een lekker glaasje jus bijquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet als je heel erg veel dorst hebt
ligt bruin te bakkenquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie ligt te maffen op haar loungeset.
Als ze maar niet te krokant wordt.quote:
Wel oke hoorquote:
Budaaaaaaquote:
was in slaap gevallenquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie ligt te maffen op haar loungeset.
Precies, hup aan het werk jij.quote:
Tinderen kan wel weer toch?quote:
in deze gemoedstoestand ben ik misschien niet kritisch genoegquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tinderen kan wel weer toch?
Ik bedoel voordat je elkaar tot paren hebt geouwehoerd mogen we echt wel weer op elkaar liggen.
tinder is wel een stuk drukker sinds de corona tijd jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tinderen kan wel weer toch?
Ik bedoel voordat je elkaar tot paren hebt geouwehoerd mogen we echt wel weer op elkaar liggen.
Ja ach wip je er een keer eentje met een te kort been, onderkin en een kikkeroog, heeft die ook weer een goede dag en kun je zelf zonder jeuk op zoek naar je Badr.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in deze gemoedstoestand ben ik misschien niet kritisch genoeg
Ik wacht met smart op Irmagodinquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin in die persco vanavond jongeVooral natuurlijk in de vragen achteraf.
Honderd miljardmiljoen ontelbaar vragen "En mag dit ook? En mag dat ook? En wanneer wel? En WAAROHOMMMM"
Ook ja. Even vragen of we weer mogen hamsterenquote:
@LTVDKquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in deze gemoedstoestand ben ik misschien niet kritisch genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |