Nooit van mijn leven ga ik dat als normaal accepteren , hoe vaak ze dat ook gaan herhalenquote:Op zondag 10 mei 2020 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Even? Dat gaat nog wel een poos duren wellicht voor altijd. Buiten dit al het verlies in de horeca door deze onzinnige maatregelen. Slaat nergens op, de kapper mag wel en sportscholen niet de logica is ver te zoeken.
12 redenen om de anderhalve meter-maatregel en lockdown direct te staken
Gaan we daadwerkelijk de anderhalve meter-samenleving als het ‘nieuwe normaal’ omarmen? Of zijn er gegronde redenen om deze maatregelen onmiddellijk te staken? Wanneer de pandemie geen echte pandemie blijkt te zijn, de cijfers gemanipuleerd worden en een werkbaar medicijn wordt gesaboteerd, is er geen noodzaak meer voor het aanhouden van de lockdown en vrijheidsbeperkende maatregelen.
Zo zeg.. 2 eerste hulp artsen ..quote:Op zondag 10 mei 2020 14:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven ga ik dat als normaal accepteren , hoe vaak ze dat ook gaan herhalen
Heb ik iemand nodig die voor mij bepaald wat normaal is ? nopequote:Op zondag 10 mei 2020 14:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo zeg.. 2 eerste hulp artsen ..
Ennnnnn de rest dan?
Die zeggen?
Zijn er wel meer hoor. Je bent de enige niet.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven ga ik dat als normaal accepteren , hoe vaak ze dat ook gaan herhalen
Uiteraard niet; alleen zo kun je geloven in een bloedofferende duivelaanbiddende Clinton, bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 mei 2020 14:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Heb ik iemand nodig die voor mij bepaald wat normaal is ? nope
Daar hoeft het vast niet net zoals de politie , brandweer , straatvegers, vuilnismannen ,vakkenvullers , cassieres enzquote:Op zondag 10 mei 2020 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hoor. Je bent de enige niet.
Vraag me ook af hoe dat moet de 1.5m hanteren in een kleine keuken van een restaurant.
Zojuist de reclame gezien op NatGeoWild. Vanaf eind juli voor iedereen. Toevallig zit ik al jaren bij Vodafonequote:Op zondag 10 mei 2020 14:00 schreef Ryan3 het volgende:
5G reclame van Vodafone op Twitter, lol in de comments:twitter:vodafoneNL twitterde op woensdag 29-04-2020 om 13:04:085G op ons krachtige GigaNet. Nu al bij Vodafone Business. In meer dan de helft van Nederland beschikbaar! reageer retweet
Enkeltje Gitmoquote:Op zondag 10 mei 2020 14:36 schreef controlaltdelete het volgende:
De reputatie van de Clintons verdedigen kun je ergens anders doen Etto hier gaat het over het virus.
Nee hoor, dat moet je helemaal zelf weten. Alleen dat betekent nog niet dat wat jij normaal vindt, ook normaal is.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Heb ik iemand nodig die voor mij bepaald wat normaal is ? nope
De reputatie van iedereen staat op het spel wanneer we types als jullie hun gang laten gaan. Ben benieuwd wat voor horror-verhalen je binnenkort weer gaat verspreiden over een Clinton, een Gates of een Obama.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:36 schreef controlaltdelete het volgende:
De reputatie van de Clintons verdedigen kun je ergens anders doen Etto hier gaat het over het virus.
Op basis van wat summers 'gelooft' moeten mensen gevangen gezet worden... Of erger; ik ken jullie bloeddorst onderhand wel (verklaart ook jullie haast perverse fantasieën over offer-rituelen en kannibalisme... soort zelf-projectie).quote:
Nee 5 jaar.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:41 schreef SuperHartje het volgende:
Gaan we nou 2 jaar lang geen grote evenementen meer houden? Geen concerten en geen festivals enzo? 2 JAAR LANG?
Moet je eerst alle sekten verbieden.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op basis van wat summers 'gelooft' moeten mensen gevangen gezet worden... Of erger; ik ken jullie bloeddorst onderhand wel (verklaart ook jullie haast perverse fantasieën over offer-rituelen en kannibalisme... soort zelf-projectie).
En dan over dictatuur hebben.
welke sektenquote:Op zondag 10 mei 2020 14:42 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Moet je eerst alle sekten verbieden.
Ja, wat voor geloof?quote:Op zondag 10 mei 2020 14:44 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Op basis van hun geloof natuurlijk.
quote:Op zondag 10 mei 2020 14:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee was een grapje, waarschijnlijk 10 jaar.
Minister De Jonge schrijft in zijn brief aan de Kamer dat hij niet kan zeggen wanneer massale evenementen met een landelijke uitstraling weer mogelijk zijn. "We hopen natuurlijk dat er snel een vaccin is, maar een jaar of langer is reëel", meldt De Jonge aan de Kamer.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:41 schreef SuperHartje het volgende:
Gaan we nou 2 jaar lang geen grote evenementen meer houden? Geen concerten en geen festivals enzo? 2 JAAR LANG?
Ja, logisch. Niemand heeft een glazen bol hè, behalve dan een aantal figuren hier in BNW.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Minister De Jonge schrijft in zijn brief aan de Kamer dat hij niet kan zeggen wanneer massale evenementen met een landelijke uitstraling weer mogelijk zijn. "We hopen natuurlijk dat er snel een vaccin is, maar een jaar of langer is reëel", meldt De Jonge aan de Kamer.
NOS
quote:Op zondag 10 mei 2020 14:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Minister De Jonge schrijft in zijn brief aan de Kamer dat hij niet kan zeggen wanneer massale evenementen met een landelijke uitstraling weer mogelijk zijn. "We hopen natuurlijk dat er snel een vaccin is, maar een jaar of langer is reëel", meldt De Jonge aan de Kamer.
NOS
lekker rustig..quote:Op zondag 10 mei 2020 14:49 schreef SuperHartje het volgende:
En dan hebben we over 2 jaar een 1.5m maatschappij. En dan?
Nooit meer grote evenementen?Want veiligheid...
Potverdikkiequote:Op zondag 10 mei 2020 14:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker rustig..
Zeg ik als Vice-Super Jesuit Overlord... ons plan werkt uitstekend muhahaha.
Gewoon niet serieus nemen , het volk moet zijn denken veranderen in dat ze zelf de maatschappij bepalen en niet een handvol mensen .quote:Op zondag 10 mei 2020 14:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
NOS
Wie maken er deel uit van dat handjevol mensen dan? Overduidelijk Bill Gates, maar wie nog meer?quote:Op zondag 10 mei 2020 14:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Gewoon niet serieus nemen , het volk moet zijn denken veranderen in dat ze zelf de maatschappij bepalen en niet een handvol mensen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |