Waarom reageer je niet op de inhoud van m'n reactie? Niks volgens het AD en consorten, ik heb zelf de publicaties opgezocht joh.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Blablabla volgens het AD en consorten die slaafs het RIVM volgen net als jij. Die vaccinaties zijn veel gevaarlijker.
Er zijn nog geen (goedgekeurde en geteste) vaccinaties dus wat vroeg nog om te stellen dat de vaccinaties gevaarlijk zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Blablabla volgens het AD en consorten die slaafs het RIVM volgen net als jij. Die vaccinaties zijn veel gevaarlijker.
Nee joh kan prima, je gelooft immers zelf in de waarheid waar je in wil geloven of zo.. dat heb ik hier onlangs geleerd. Je hoeft je daarbij echt niet door feiten of logica te laten weerhouden daarvan.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zijn nog geen (goedgekeurde en geteste) vaccinaties dus wat vroeg nog om te stellen dat de vaccinaties gevaarlijk zijn.
Prima, maar je hebt nog steeds niet gereageerd op mijn kritiek op de kwakzalverij van die huisarts. Daar hebben de WHO en Gates niks mee te maken.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Geloof jij nou maar dat Bill Gates, RIVM en de WHO het beste met je voor hebben en dat vaccineren de enige optie is. Ik - en inmiddels meer mensen, hebben daar hun grote twijfels over.
Vertel eens welke twijfels dat zijn?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Geloof jij nou maar dat Bill Gates, RIVM en de WHO het beste met je voor hebben en dat vaccineren de enige optie is. Ik - en inmiddels meer mensen, hebben daar hun grote twijfels over.
Tegen ons beide?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:51 schreef Isdatzo het volgende:
Heb je het nu tegen mij of tegen ErwinDikkie?
Waarom zou je inhoudelijk reageren als je YouTube filmpjes kan dumpen en dan met oneliners kan gooien zoals "ik heb hier geen zin in, ik ga strijken" of "jullie lijken de gestapo wel"?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op de inhoud van m'n reactie? Niks volgens het AD en consorten, ik heb zelf de publicaties opgezocht joh.
Ze mag mijn strijk wel weg komen werkenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom zou je inhoudelijk reageren als je YouTube filmpjes kan dumpen en dan met oneliners kan gooien zoals "ik heb hier geen zin in, ik ga strijken" of "jullie lijken de gestapo wel"?
Toon eens aan dat:quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:
wat denkt die imbeciel wel..!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Vrijwel alles wat corona vroegtijdig had gestopt in Nederland is door het RIVM en de Inspectie voor de gezondheidszorg gefrustreerd. Zo ook het geneesmiddel hydroxychloroquine in combinatie met zink. Huisarts Rob Elens vertelt over zijn aanvaringen met de Inspectie.
Inderdaad, ongelooflijk dubieus allemaal.
[ afbeelding ]
Heb je mijn reacties ook gelezen waarin ik uitleg waarom het niet zo'n goed idee is wat deze man allemaal uitspookt?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:13 schreef Orwell het volgende:
[..]
wat denkt die imbeciel wel..!
een beetje mensen gaan lopen genezen.
en ook nog met een combinatie van supplementen twv 50 cent per dag.
Als we dit soort praktijken onbestraft laten, gaat de eerlijke, gereguleerde farma industrie straks compleet kapot!
en niet te vergeten de keihard werkende helden in de vaccinatie tak als Ab Oosterhaus en andere integere toppers..
We moeten nu echt voor die wereldwijde inenting gaan, straks..
En iedereen die voortijdig roet in het eten weet te strooien , pleure op.
Rob Elens..? Opsluiten deze gore, genezende huisarts.
Een beetje stoer lopen doen met z'n negen uit negen genezingen..
Zelfs als die middelen zouden helpen als geneesmiddel, dan voorkomt het niet dat je ziek wordt en voorkomt het ook niet dat het virus zich verspreidt.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:13 schreef Orwell het volgende:
[..]
wat denkt die imbeciel wel..!
een beetje mensen gaan lopen genezen.
en ook nog met een combinatie van supplementen twv 50 cent per dag.
Als we dit soort praktijken onbestraft laten, gaat de eerlijke, gereguleerde farma industrie straks compleet kapot!
en niet te vergeten de keihard werkende helden in de vaccinatie tak als Ab Oosterhaus en andere integere toppers..
We moeten nu echt voor die wereldwijde inenting gaan, straks..
En iedereen die voortijdig roet in het eten weet te strooien , pleure op.
Rob Elens..? Opsluiten deze gore, genezende huisarts.
Een beetje stoer lopen doen met z'n negen uit negen genezingen..
Geeft niet. Je geeft gewoon miljoenen mensen een cocktail waar aanzienlijke gezondheidsrisico's aan kleven en waarvan de effectiviteit niet bewezen is.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zelfs als die middelen zouden helpen als geneesmiddel, dan voorkomt het niet dat je ziek wordt en voorkomt het ook niet dat het virus zich verspreidt.
Zo onschuldig vind ik het allemaal niet meer...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:16 schreef Isdatzo het volgende:
Ik waan me in dit topic af en toe in een Monty Python sketch.
Ja, in zekere zin potentieel gevaarlijk. Maar wat doe je eraan? Je kan je er heel erg over opwinden, maar dat helpt niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo onschuldig vind ik het allemaal niet meer...
Gewoon gevaarlijk.
Je bent te doorzichtig.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:16 schreef Isdatzo het volgende:
Ik waan me in dit topic af en toe in een Monty Python sketch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |