abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:22:26 #151
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193017216
Blablabla volgens het AD en consorten die slaafs het RIVM volgen net als jij. Die vaccinaties zijn veel gevaarlijker.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:25:17 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193017256
Ik vrees dat ik mezelf moet corrigeren. Ik heb ondertussen wat stukjes uit dat filmpje bekeken en ik denk dat ik terug moet komen op "met waarschijnlijk de beste bedoelingen". Die man snapt zelf niet wat hij fout heeft gedaan, en blijft volhouden dat het een goed idee is. Waarom mag zijn behandeling niet voortzetten? Omdat rijksvaccinatieprogramma dit dat zus zo.

Gevaarlijke vent. Verder heeft hij het niet zelf verzonnen, maar afgekeken uit een onderzoek van een Franse arts. Die Franse arts en zijn onderzoek worden dan ook in de (medisch)wetenschappelijke wereld flink bekritiseerd. Waarom? Omdat het onderzoek niet deugt en de resultaten niet bevestigd kunnen worden in gedegen uitgevoerde onderzoeken.
Huilen dan.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:26:06 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193017264
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Blablabla volgens het AD en consorten die slaafs het RIVM volgen net als jij. Die vaccinaties zijn veel gevaarlijker.
Waarom reageer je niet op de inhoud van m'n reactie? Niks volgens het AD en consorten, ik heb zelf de publicaties opgezocht joh.
Huilen dan.
pi_193017277
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Er zijn nog geen (goedgekeurde en geteste) vaccinaties dus wat vroeg nog om te stellen dat de vaccinaties gevaarlijk zijn.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:28:38 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193017290
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er zijn nog geen (goedgekeurde en geteste) vaccinaties dus wat vroeg nog om te stellen dat de vaccinaties gevaarlijk zijn.
Nee joh kan prima, je gelooft immers zelf in de waarheid waar je in wil geloven of zo.. dat heb ik hier onlangs geleerd. Je hoeft je daarbij echt niet door feiten of logica te laten weerhouden daarvan.

Je kan ook prima geloven dat het virus een hoax is en niet bestaat, EN, geloven dat het virus de schuld is van Bill Gates en de WHO en weet ik veel wie er nog meer in het complot zitten.

|:(
Huilen dan.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:40:46 #156
189978 controlaltdelete
pi_193017454
Geloof jij nou maar dat Bill Gates, RIVM en de WHO het beste met je voor hebben en dat vaccineren de enige optie is. Ik - en inmiddels meer mensen, hebben daar hun grote twijfels over.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:42:28 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193017480
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Geloof jij nou maar dat Bill Gates, RIVM en de WHO het beste met je voor hebben en dat vaccineren de enige optie is. Ik - en inmiddels meer mensen, hebben daar hun grote twijfels over.
Prima, maar je hebt nog steeds niet gereageerd op mijn kritiek op de kwakzalverij van die huisarts. Daar hebben de WHO en Gates niks mee te maken.
Huilen dan.
pi_193017482
quote:
Vertel eens welke twijfels dat zijn?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:47:02 #159
189978 controlaltdelete
pi_193017540
Lees het topic maar door, hoor de huisarts aan, dr Buttar ook een tip etc etc. Ik ga het niet opnieuw herhalen om de discussie weer op te poken met alleen als doel lekker te gaan rellen. Er is genoeg gepost aan info inmiddels als je er niets mee doet of het flauwekul vindt niet de moeite waard om het aan te horen dat is geheel jouw keuze.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:51:42 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193017596
Heb je het nu tegen mij of tegen ErwinDikkie?
Huilen dan.
pi_193017812
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:51 schreef Isdatzo het volgende:
Heb je het nu tegen mij of tegen ErwinDikkie?
Tegen ons beide? :P
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_193018908
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 17:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op de inhoud van m'n reactie? Niks volgens het AD en consorten, ik heb zelf de publicaties opgezocht joh.
Waarom zou je inhoudelijk reageren als je YouTube filmpjes kan dumpen en dan met oneliners kan gooien zoals "ik heb hier geen zin in, ik ga strijken" of "jullie lijken de gestapo wel"?
pi_193019105
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 19:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom zou je inhoudelijk reageren als je YouTube filmpjes kan dumpen en dan met oneliners kan gooien zoals "ik heb hier geen zin in, ik ga strijken" of "jullie lijken de gestapo wel"?
Ze mag mijn strijk wel weg komen werken :@
pi_193020148
quote:
Toon eens aan dat:
Bill Gates niet het beste met ons voor hebben
RIVM niet het beste met ons voor heeft
WHO niet het beste met ons voor heeft
Vaccinatie niet de enige optie is (en waarom zou dat erg zijn behalve dat het lang duurt?)

Laatste vertel eens over je grote twijfels? Uiteraard graag onderbouwing van jou en niet een Youtube filmpje, want dit is de grote wakening waarbij je zelf dingen uitzoekt toch?
  vrijdag 8 mei 2020 @ 22:13:32 #165
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_193022625
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 16:27 schreef controlaltdelete het volgende:

Vrijwel alles wat corona vroegtijdig had gestopt in Nederland is door het RIVM en de Inspectie voor de gezondheidszorg gefrustreerd. Zo ook het geneesmiddel hydroxychloroquine in combinatie met zink. Huisarts Rob Elens vertelt over zijn aanvaringen met de Inspectie.

Inderdaad, ongelooflijk dubieus allemaal.

[ afbeelding ]
wat denkt die imbeciel wel..!
een beetje mensen gaan lopen genezen.
en ook nog met een combinatie van supplementen twv 50 cent per dag.
Als we dit soort praktijken onbestraft laten, gaat de eerlijke, gereguleerde farma industrie straks compleet kapot!
en niet te vergeten de keihard werkende helden in de vaccinatie tak als Ab Oosterhaus en andere integere toppers..
We moeten nu echt voor die wereldwijde inenting gaan, straks..
En iedereen die voortijdig roet in het eten weet te strooien , pleure op.
Rob Elens..? Opsluiten deze gore, genezende huisarts.

Een beetje stoer lopen doen met z'n negen uit negen genezingen.. :r
Huig
  vrijdag 8 mei 2020 @ 22:16:39 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193022669
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 22:13 schreef Orwell het volgende:

[..]

Als we dit soort praktijken onbestraft laten, gaat de eerlijke, gereguleerde farma industrie straks compleet kapot!
en niet te vergeten de keihard werkende helden in de vaccinatie tak als Ab Oosterhaus en andere integere toppers..

Heb je mijn reacties ook gelezen waarin ik uitleg waarom het niet zo'n goed idee is wat deze man allemaal uitspookt?
Huilen dan.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 22:25:36 #167
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_193022812
Nee ik zat meth te spuiten...
Op dokters-recept btw... no worries
Huig
  zaterdag 9 mei 2020 @ 00:19:33 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193024643
Oh, met meth (roken is leuker, trouwens) op had ik verwacht dat je reactie wel iets meer realiteitszin zou bevatten eigenlijk. Weet je zeker dat je geen fencyclidine (PCP) gebruikt hebt, dat zou (je) paranoïde waanbeelden gecombineerd met agressie wat beter verklaren.
Huilen dan.
pi_193025022
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 22:13 schreef Orwell het volgende:

[..]

Zelfs als die middelen zouden helpen als geneesmiddel, dan voorkomt het niet dat je ziek wordt en voorkomt het ook niet dat het virus zich verspreidt.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 01:13:40 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193025088
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 01:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zelfs als die middelen zouden helpen als geneesmiddel, dan voorkomt het niet dat je ziek wordt en voorkomt het ook niet dat het virus zich verspreidt.
Geeft niet. Je geeft gewoon miljoenen mensen een cocktail waar aanzienlijke gezondheidsrisico's aan kleven en waarvan de effectiviteit niet bewezen is.

Oh wacht eens even, lijkt dat niet heel erg op waar Bill Gates in dit topic van beschuldigd wordt? De ironie.
Huilen dan.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 01:16:36 #171
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193025111
Ik waan me in dit topic af en toe in een Monty Python sketch.
Huilen dan.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 01:17:31 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193025122
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 01:16 schreef Isdatzo het volgende:
Zo onschuldig vind ik het allemaal niet meer...

Gewoon gevaarlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 mei 2020 @ 01:25:40 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193025181
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zo onschuldig vind ik het allemaal niet meer...

Gewoon gevaarlijk.
Ja, in zekere zin potentieel gevaarlijk. Maar wat doe je eraan? Je kan je er heel erg over opwinden, maar dat helpt niet.

Beter is blijven proberen om met ratio binnen te komen, maar heel succesvol lijkt dat niet te zijn. Dan moet je maar glimlachen en hopen dat er het beste van komt.
Huilen dan.
pi_193025560
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 01:16 schreef Isdatzo het volgende:
Je bent te doorzichtig. :)
pi_193025609
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 02:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Je bent te doorzichtig. :)
Goed argument. Heb jou ook nog nooit iets zien bijdragen, misschien eens mee beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')