Zijn personeel natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie maken er deel uit van dat handjevol mensen dan? Overduidelijk Bill Gates, maar wie nog meer?
In vitro studie. Bleek niet effectief in vivo. Zie bijvoorbeeld: https://journals-sagepub-(...)7/095632020601700505quote:Op zondag 10 mei 2020 15:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16115318/
Over SARS-1. En SARS-1 is voor zowat 80% gelijk aan SARS-2 was nu iedereen knettergek maakr.
Waar zeg ik dat joh?quote:Op zondag 10 mei 2020 14:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Heb ik iemand nodig die voor mij bepaald wat normaal is ? nope
Dat is nogal gauw, omdat de "lockdown" ook weinig voorstelde.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 08:58 schreef Elan het volgende:
U wilt versoepeling? Dan doen we dat. Inhoudelijk stelt het amper wat voor.
Het is ook een intelligente lockdown hé, en verschilt nogal met omliggende landen.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:14 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is nogal gauw, omdat de "lockdown" ook weinig voorstelde.
Correct, daarom verbaas ik me ook zo dat mensen hier al niet mee om kunnen gaan. Moet je voorstellen dat we een échte lockdown zouden hebben.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is ook een intelligente lockdown hé, en verschilt nogal met omliggende landen.
Het mooiste zijn nog de mensen die dreigen om hun abo op te zeggen omdat ze geen 5G straling in huis willenquote:
Maar die straling krijg je toch sowieso? Zelfs al heb je helemaal geen mobiel.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het mooiste zijn nog de mensen die dreigen om hun abo op te zeggen omdat ze geen 5G straling in huis willen
Of zeggen dat ze naar een andere provider gaan (die ook 5G gaat uitrollen)
Ja, natuurlijk krijg je die radiosignalen gewoon in huis.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:26 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar die straling krijg je toch sowieso? Zelfs al heb je helemaal geen mobiel.
twitter:Cloxxki twitterde op donderdag 30-04-2020 om 21:19:09@vodafoneNL Liever niet. Kan ik het uitzetten voor mijn huis? De buren willen het ook niet. Internet is snel zat.
Wie wil nog graag 5G na wat onderzoek naar de (dus nooit onderzochte) voor- en nadelen voor de gezondheid? reageer retweet
Tja, ander protocol op (in essentie) dezelfde techniek. Maar nee, nu is het eng en gaan we allemaal dood.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens zit de hudiige 5G nu nog op 4G frequenties. Er is letterlijk 0,0 verschil met 4G op dit moment.
De frequentieveiling moet zelfs nog beginnen dus providers mogen nog niet eens gebruik maken van de nieuwe 5G banden (afgezien van enkele testvergunningen).
[ afbeelding ]
Precies. Vooral Macron komt het wel lekker uit allemaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 08:58 schreef Elan het volgende:
Rutte maakt ons blij met een dooie mus. U wilt versoepeling? Dan doen we dat. Inhoudelijk stelt het amper wat voor.
Het feit dat we de komende 2 jaar waarschijnlijk geen massa bijeenkomsten hoeven te tolereren komt bepaalde overheden natuurlijk wel goed uit. Vraag me af of die massale protesten in bijvoorbeeld Hong Kong een rol hebben gespeeld als die virus door mensen gemaakt zou blijken te zijn.
Zelfs in Nederland begon het volk zich te roeren. En dan is er ook nog een Chinese wetenschappers vermoord die kennelijk dichtbij een doorbraak stond.
quote:Op zondag 10 mei 2020 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Billy Boy stopt overal geld in vaccinatiefabrieken, media tv stations en financiert de WHO zoals deze dokter ook opmerkte. Natuurlijk doet Bill dit niet alleen money talks.twitter:SBergsma twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 18:57:45We horen het wel als jullie er uit zijn.
(P.s. een gezinspaspoort: slip of the tongue?) https://t.co/FeYM5j62vn reageer retweet
Ik vroeg me al af wat robot dog gaat doen als mensen niet social distancen?quote:
Alle mannen die corona hebben gehad preventief castreren.quote:Op zondag 10 mei 2020 16:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat robot dog gaat doen als mensen niet social distancen?
Coronavirus mogelijk seksueel overdraagbaar’
Het coronavirus zit niet alleen in speeksel en slijm, het is ook aangetroffen in sperma. Dat is de uitkomst van een onderzoek uitgevoerd door Chinese onderzoekers, gepubliceerd in JAMA Network Open. Een team van het Shangqui Municipal-ziekenhuis onderzocht 38 mannen tijdens het hoogtepunt van de pandemie in januari en februari.
„We hebben vastgesteld dat SARS-CoV-2 in het sperma van patiënten met het coronavirus kan zetten, evenals in het zaad van patiënten die aan het herstellen zijn”, aldus onderzoeker Diangeng Li. Ook kan het virus volgens hem in de testikels blijven bestaan.
Ook dat nog
Als ze dat nou breaking news maken en honderd keer per dag herhalen hebben we ook geen seks meer , alles voor het grote goedquote:Op zondag 10 mei 2020 16:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat robot dog gaat doen als mensen niet social distancen?
Coronavirus mogelijk seksueel overdraagbaar’
Het coronavirus zit niet alleen in speeksel en slijm, het is ook aangetroffen in sperma. Dat is de uitkomst van een onderzoek uitgevoerd door Chinese onderzoekers, gepubliceerd in JAMA Network Open. Een team van het Shangqui Municipal-ziekenhuis onderzocht 38 mannen tijdens het hoogtepunt van de pandemie in januari en februari.
„We hebben vastgesteld dat SARS-CoV-2 in het sperma van patiënten met het coronavirus kan zetten, evenals in het zaad van patiënten die aan het herstellen zijn”, aldus onderzoeker Diangeng Li. Ook kan het virus volgens hem in de testikels blijven bestaan.
Ook dat nog
Ja natuurlijkquote:
quote:
Och, ik maak in elk geval geen achterlijke WOII-verwijzingen. Dus zo bezien valt het nogal mee hè. Slaap zacht.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh de krachttermen worden weer van stal gehaald, tijd om onder de wol te gaan. Ja ja ik zie het, the deep state at work.
Eigenlijk zwakke termen , welterustenquote:Op maandag 11 mei 2020 00:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh de krachttermen worden weer van stal gehaald, tijd om onder de wol te gaan. Ja ja ik zie het, the deep state at work.
OAN...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |