Als ze een virus kunnen faken hadden ze al aardig wat controle lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
The Rockefeller foundation had een document opgesteld in 2010 met als scenario een pandemie als de manier voor westerse overheden om weer meer vat te krijgen op haar burgers.
Dat de cijfers tussen landen verschillen door het hanteren van verschillende methodes en (test)criteria is niet zo gek. Maar dat betekent niet dat die cijfers gebaseerd zijn op gebakken lucht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:48 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Patienten wereldwijd krijgen op bedenkelijke wijze de diagnose covi-19. Italie overdrijft de cijfers naar alle waarschijnlijkheid alleen om geld los te peuteren van de EU. Ook het RIVM paste haar statistieken bij in de voortgang van deze pandemie. Het zegt mij dat er geen eenduidige manier van diagnose bestaat.
En dat is het definitieve bewijs dat dit virus een hoax is?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
The Rockefeller foundation had een document opgesteld in 2010 met als scenario een pandemie als de manier voor westerse overheden om weer meer vat te krijgen op haar burgers.
Bill Gates had een virtuele pandemie oefening met een panel van economen en wetenschappers. Het ging om een fictieve corona uitbraak. In october 2019.
Ik ben bang dat ze dit nu aan het doen zijn. Als de mensen niet willen luisteren dan creëeren ze covi20 die wat erger is dan covi19. En iedereen luistert weer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als ze een virus kunnen faken hadden ze al aardig wat controle lijkt me.
Met welk doel en in welk opzicht willen ze meer vat/controle krijgen over de burgers?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:56 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dit nu aan het doen zijn. Als de mensen niet willen luisteren dan creeeren ze covi20 die wat erger is. En iedereen luistert weer.
Ik denk dat je hier de spijker op de kop slaat. En om hiermee om te gaan ben je op zoek naar allerlei conspiracies die buiten jezelf liggen, waar je geen controle over hebt. Dan hoef je iniedergeval je eigen angst niet te onderkennen. Zo rationaliseer je de zaken waar jij in geloofd, zonder dat je hiervoor enig bewijs hoeft te hebben. Onder het mom van "Zie je wel, ze willen ons pakken!"quote:
Waar is dat document te vinden?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Bedoel je dit: https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html ?quote:Bill Gates had een virtuele pandemie oefening met een panel van economen en wetenschappers. Het ging om een fictieve corona uitbraak. In october 2019.
Ik ben niet alleen bang voor mijn vrijheid. Maar ook voor jouw vrijheid en veiligheid.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier de spijker op de kop slaat. En om hiermee om te gaan ben je op zoek naar allerlei conspiracies die buiten jezelf liggen, waar je geen controle over hebt. Dan hoef je iniedergeval je eigen angst niet te onderkennen. Zo rationaliseer je de zaken waar jij in geloofd, zonder dat je hiervoor enig bewijs hoeft te hebben.
Je hoeft voor mij niet bang te zijn, ik ben op dit moment op geen enkel moment benadeeld door de maatregelen die zijn gesteld.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:00 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen bang voor mijn vrijheid. Maar ook voor jouw vrijheid en veiligheid.
Bil Gates heeft gezegd dat er geen weg is uit deze Covi19 tot er wereldwijd iedereen is gevaccineerd.(en hij zit dus in die vaccinatie business).
Goede punten, en logisch ook.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1) Er worden jaarlijks tienduizenden simulaties gedraaid van allerlei scenarios. Ze noemen het een coronavirus, maar ze hadden het net zo goed een ander naampje kunnen geven. Het gaat om het concept van een virusuitbraak, en sinds sars en mers zijn coronavirussen een beetje op de radar verschenen als dingen om rekening mee te houden.
2) Zou het niet nogal dom zijn om eerst snode plannen te smeden, die op internet te zetten, en ze vervolgens uit te voeren?
"In partnership with the Bill and Melind Gates foundation "quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar is dat document te vinden?
[..]
Bedoel je dit: https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html ?
1) Er worden jaarlijks tienduizenden simulaties geoefend van allerlei scenarios. Ze noemen het een coronavirus, maar ze hadden het net zo goed een ander naampje kunnen geven. Het gaat om het concept van een virusuitbraak, en sinds sars en mers zijn coronavirussen een beetje op de radar verschenen als dingen om rekening mee te houden.
2) Zou het niet nogal dom zijn om eerst snode plannen te smeden, die op internet te zetten, en ze vervolgens uit te voeren?
Oké, en nu? Reageer je nog op de argumenten?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:03 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
"In partnership with the Bill and Melind Gates foundation "
Dus? Wat heeft dat voor invloed op de inhoudt?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:03 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
"In partnership with the Bill and Melind Gates foundation "
Er zijn zoveel zaken die nep zijn maar mensen rellen niet. Het hele. financiele systeem. bijvoorbeeld. Of MH17. De officiele complot dat Rusland het heeft gedaan is nog geen schreintje bewijs vokr geleverd.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus? Wat heeft dat voor invloed op de inhoudt?
Wat Bill Gates zegt is allemaal prima, dat maakt nog geen absoluut bewijs dat het virus een hoax is bedacht om zo meer grip te krijgen op burgers, wereldwijd. Daar is simpelweg geen bewijs voor, anders had je dit al aan kunnen leveren. En dan zouden de mensen wereldwijd rellen. Maar het is simpelweg niet het geval.
We hebben het nu even niet over andere zaken, we hebben het over jouw claim dat dit virus een hoax is wat gebruikt wordt om extra grip op burgers uit te oefenen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:08 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Er zijn zoveel zaken die nep zijn. Maar mensen rellen niet.
Is het een staatsverhoor om om bewijzen te vragen voor mensen die zaken claimen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee het staatsverhoor is weer bezig lees ik
Wat zie je nu gebeuren?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We hebben het nu even niet over andere zaken, we hebben het over jouw claim dat dit virus een hoax is wat gebruikt wordt om extra grip op burgers uit te oefenen.
En nogmaals de vraag, waar is hiervan jouw bewijs om deze conclusie te trekken?
Niet om 't een of't ander maar dan zou je verwachten dat men een totale lockdown regelt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:56 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dit nu aan het doen zijn. Als de mensen niet willen luisteren dan creëeren ze covi20 die wat erger is dan covi19. En iedereen luistert weer.
Ik zie dat er tijdelijke regels worden gesteld om het zorgstelsel niet onder dwang te zetten, en het zekere voor het onzekere te nemen.quote:
Je begrijpt dat alles begint bij het bewijs dat de overheid en msm geven wat ons burgers iets moet doen laten geloven he want dat schijn je over te slaan . Jij wilt het omdraaien .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We hebben het nu even niet over andere zaken, we hebben het over jouw claim dat dit virus een hoax is wat gebruikt wordt om extra grip op burgers uit te oefenen.
En nogmaals de vraag, waar is hiervan jouw bewijs om deze conclusie te trekken?
Oh? Vragen stellen om een discussie te voeren is Gestapo? Ik zou nog maar eens een boek open slaan maat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... Joh de Gestapo is er niks bij
Nee, jullie claimen dat iets niet is zoals het wordt voorgeschoteld. Dan is het aan de mensen die dit claimen om dit te bewijzen, niet andersom.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Je begrijpt dat alles begint bij het bewijs dat de overheid en msm geven wat ons burgers iets moet doen laten geloven he want dat schijn je over te slaan . Jij wilt het omdraaien .
Heel apart dat wat de msm en overheid zegt altijd het uitgangspunt is in plaats van iets waar je eerst overtuigt van moet worden .quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... Joh de Gestapo is er niks bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |