Jij weigert consequent met deugdelijke bronnen te komen om jouw claims van gewicht te voorzien. Dan is het niet zo gek dat mensen ze niet al te serieus nemen hè.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in hoor . Als ze het echt wilden weten zouden ze net als de rest zich gewoon gaan verdiepen en zou niemand ze tegen kunnen houden om iets bij te leren .
Nu vraag ik aan jou om bronnen voor die laatste zin.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt, het komt door hart falen / long problemen / hart problemen
In combinatie met het Corona virus wat zorgt voor een verminderde immuniteit tegen andere gezondheids problemen.
Dit is iets wat wetenschappelijk is vastgesteld.
De ironiequote:Op woensdag 6 mei 2020 20:26 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Nu vraag ik aan jou om bronnen voor die laatste zin.
Ik zeg niet dat ik dat aannemelijk vindt, dat is natuurlijk onzinnig om dat te denken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:26 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Nu vraag ik aan jou om bronnen voor die laatste zin.
quote:cells in the lung and heart are both covered with protein molecules called angiotensin-converting enzyme 2, or ACE-2. The ACE-2 protein is the doorway that the new coronavirus uses to enter cells and multiply.
ACE-2 normally plays a favorable role in protecting tissue by being anti-inflammatory. But if the new coronavirus somehow disables those molecules, these cells may be left unprotected when the immune system springs into action.
“There are multiple mechanisms for heart damage in COVID-19, and not everyone is the same,” Michos says. Temporary or lasting damage to heart tissue can be due to several factors:
Waar denk je dat de cijfers vandaan komen dan , mensen houden er echt van van om het woord wetenschap te typen . Dat geeft je mening toch een sausje van de waarheid .quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je probeert niemand wat bij te leren, en je gaat ook niet in op de discussie.
Je post een filmpje van een italiaanse politicus. Ik heb het filmpje gekeken, en het was een prima speech, maar waarom zou ik deze man moeten geloven tov de wetenschappelijke community?
Waarom geloof jij hem?
Waarom dan? Jij denkt dat alle onafhankelijke wetenschappers de boel maar een beetje bij elkaar liegen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Waar denk je dat de cijfers vandaan komen dan , mensen houden er echt van van om het woord wetenschap te typen . Dat geeft je mening toch een sausje van de waarheid .
En wat geeft jouw claims een sausje van waarheid dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Waar denk je dat de cijfers vandaan komen dan , mensen houden er echt van van om het woord wetenschap te typen . Dat geeft je mening toch een sausje van de waarheid .
Mensen zoals Ab Oosterhaus die door de media elke dag wel worden uitgenodogd om over corona te komen oraten. Die mensen hebben belangen bij hoge sterftecijfers. Bill Gates ook. En iedere wetenschapper die afhankelijk is van ze voor hun inkomenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom dan? Jij denkt dat alle onafhankelijke wetenschappers de boel maar een beetje bij elkaar liegen?
Nogmaals, op basis van welke bewijzen trek jij deze conclusies?
Hoe denkt je psychiater over jouw realiteit?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Staan hier een paar te springen om goed te praten dat ze verteld word wat ze moeten doen tijdens een hoax , sommige mensen vinden dat onderdanige gewoon lekker van een autoritaire figuur
Mijn moeder had longkanker met uitzaaiing door het hele lichaam. Uiteindelijk hielt haar hart er mee op. Wat is nu de doodsoorzaak? Haar hart of de kanker?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:24 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Over de gehele wereld is de trend dat zeker 96% van sterfte gevallen NIET door cprona komt. Van China t/m zweden. Op Italie na. En Newyork. Ik vind dat dus aannemelijk. Italie had kennelijk direkt een gemuteerde vorm. Joh zoveel ongeluk. Of Italie liegt. Ook zeer aannemelijk.
Oh oke dus die wetenschappers hebben geen baan meer als Corona niet zou bestaan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:34 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Mensen zoals Ab Oosterhaus die door de media elke dag wel worden uitgenodogd om over corona te komen oraten. Die mensen hebben belangen bij hoge sterftecijfers. Bill Gates ook. En iedere wetenschapper die afhankelijk is van ze voor hun inkomen
En jij denkt dat Ab die cijfers zelf bij elkaar verzint?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:34 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Mensen zoals Ab Oosterhaus die door de media elke dag wel worden uitgenodogd om over corona te komen oraten. Die mensen hebben belangen bij hoge sterftecijfers. Bill Gates ook. En iedere wetenschapper die afhankelijk is van ze voor hun inkomen
FAKE NEWS! Je moeder was een acteur om jou in de maling te nemen en loopt nu feest te vieren samen met Hitler en Tupac!!! TRAP ER NIET IN!!!quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn moeder had longkanker met uitzaaiing door het hele lichaam. Uiteindelijk hielt haar hart er mee op. Wat is nu de doodsoorzaak? Haar hart of de kanker?
Ik denk dat het belachelijk maken van deze users ze niet zal helpen om tot een realisatie te komen dat wat zij denken niet perse de waarheid is. Ik deel je sentiment though.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
FAKE NEWS! Je moeder was een acteur om jou in de maling te nemen en loopt nu feest te vieren samen met Hitler en Tupac!!! TRAP ER NIET IN!!!
Ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het belachelijk maken van deze users ze niet zal helpen om tot een realisatie te komen dat wat zij denken niet perse de waarheid is. Ik deel je sentiment though.
eigenlijk wat hij zegt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
FAKE NEWS! Je moeder was een acteur om jou in de maling te nemen en loopt nu feest te vieren samen met Hitler en Tupac!!! TRAP ER NIET IN!!!
Het was een serieuze vraagquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het belachelijk maken van deze users ze niet zal helpen om tot een realisatie te komen dat wat zij denken niet perse de waarheid is. Ik deel je sentiment though.
Dat weet ik, ik had het tegen Hajjoquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
eigenlijk wat hij zegt.
[..]
Het was een serieuze vraag
De kanker als je t mij vraagt. Alle organen krijgen er onder te lijden, al dan niet door chemo/bestraling medicatie. De fatale klap had ook een hersenbloeding kunnen zijn n.a.v de kanker. Gecondoleerd overigens.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn moeder had longkanker met uitzaaiing door het hele lichaam. Uiteindelijk hielt haar hart er mee op. Wat is nu de doodsoorzaak? Haar hart of de kanker?
Patienten wereldwijd krijgen op bedenkelijke wijze de diagnose covi-19. Italie overdrijft de cijfers naar alle waarschijnlijkheid alleen om geld los te peuteren van de EU. Ook het RIVM paste haar statistieken bij in de voortgang van deze pandemie. Het zegt mij dat er geen eenduidige manier van diagnose bestaat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En jij denkt dat Ab die cijfers zelf bij elkaar verzint?
En wat zijn hier jouw bewijzen voor?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:48 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Patienten krijgen op bedenkelijke wijze de diagnose corona 19. Italie overdrijft de cijfers naar alle waarschijnlijkheid alleen om geld los te peuteren van de EU.
Op zich wel. Mijn vriendin heeft in maart een zware chemokuur gehad. Daardoor zou een besmetting met het coronavirus dodelijk kunnen zijn door de beschadiging van haar immuunsysteem door de chemo. Zonder corona (of ander virus of infectie ofzo) heeft ze een redelijke kans om te genezen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:46 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
De kanker als je t mij vraagt. Alle organen krijgen er onder te lijden, al dan niet door chemo/bestraling medicatie. De fatale klap had ook een hersenbloeding kunnen zijn n.a.v de kanker. Gecondoleerd overigens.
Rr waren nieteens genoeg testkits om Covi19 bij patienten op te sporen. In Italie al helemaal niet. Artsen gaan dus af op natte vingerwerk.quote:
En dat is het definitieve bewijs dat het virus een hoax is?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:51 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Rr waren nieteens genoeg testkits om Covi19 bij patienten op te sporen. In Italie al helemaal niet.
The Rockefeller foundation had een document opgesteld in 2010 met als scenario een pandemie als de manier voor westerse overheden om weer meer vat te krijgen op haar burgers.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En dat is het definitieve bewijs dat het een hoax is?
Of is dat alleen het bewijs dat Italie corrupt is en geld wil ontfutselen van de EU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |