SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke magische truc gebruiken deze mensen en in hoeverre speelt een sexy uiterlijk daarmee een rol?
[ Bericht 21% gewijzigd door osodevo op 06-05-2020 10:15:29 ]
In de basis klopt dit ook gewoon, maar wordt het door die PUA rakkers uit YouTube enorm uit verband getrokken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:07 schreef osodevo het volgende:
Zij zeggen dat elke man dit kan, mits de juiste instelling.
Klopt wel, maar die willen vaak ook meteen je geld en hopen op een beter leven. Begrijpelijk, maar het is wel goedkoop. Hetzelfde zouden ze doen voor een kale dikke vent van 50 bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:18 schreef Geerd het volgende:
Als je naar azie gaat kan elke blanke man wel 50 dames scoren denk ik ..blank zijn![]()
![]()
Als die maar blank is....volgens mij in Oekraïne etc ook wel goed vertoeven als ze ruiken dat je uit het westen komtquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt wel, maar die willen vaak ook meteen je geld en hopen op een beter leven. Begrijpelijk, maar het is wel goedkoop. Hetzelfde zouden ze doen voor een kale dikke vent van 50 bij wijze van spreken.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:18 schreef osodevo het volgende:
Dat is ook de reden waarom de meeste mannen uitgaan, die willen gewoon seks en niet om 05:00 alleen overblijven waarbij de club met mannelijke leftovers zit. Laten we daar wel eerlijk over zijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:18 schreef osodevo het volgende:
Dat is ook de reden waarom de meeste mannen uitgaan, die willen gewoon seks en niet om 05:00 alleen overblijven waarbij de club met mannelijke leftovers zit. Laten we daar wel eerlijk over zijn.
Weet niet hoor, maar ik ga gewoon om wat te drinken met vrienden. Ken ook geen enkele vriend die alleen maar om wat te scoren uit gaat. Ja, we hebben wel eens een avond dat iemand gewinged wordt of zo, maar zeker niet altijd.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:18 schreef osodevo het volgende:
Ik ga niet uit vanwege de vrouwen, maar vanwege het gezellig stappen met maten.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:18 schreef osodevo het volgende:
Dat dus, en als je wat 'vangt' is dat mooi meegenomenquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ga niet uit vanwege de vrouwen, maar vanwege het gezellig stappen met maten.
Als je gaat stappen met als enige doel om vrouwen te scoren, dan kan je nog weleens van een koude kermis thuiskomen.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:09 schreef vosss het volgende:
Uiterlijk speelt in elk geval een totaal ondergeschikte rol.
Als je dan ooit presidentskandidaat zou willen worden komen de aanrandingsverhalen ook wel door deze manier van met vrouwen omgaan naar boven.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:47 schreef TTSS het volgende:
Dat filmpje trouwens![]()
![]()
Kneuzig gastje zegt "I love you" tegen lelijke, dikke en onzekere meisjes in wat er uit ziet als een of andere high school dancing, doet vervolgens een draai zodat ze dicht tegen hem aankomen en geeft ze een zoen. Dit kan werkelijk iedereen doen, zelfs TS.
Punt is wel dat je een trieste debiel bent als je dit doet, maar soit. In elk geval een paar keer gezoend.
TS is lelijk, aziaat, en heeft geen geldquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Even een vraag, waarom denk jij dat je geen succes hebt bij de vrouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken niet, feitelijk is het zo. Tijdens het uitgaan vis ik steeds achter het net en blijf ik met nog vele andere mannen over. Alcohol wegdrinkend de wetenschap dat al die andere lucky mannen wel een vrouw hebben weten te bemachtigen. Dat is frustrerend.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Even een vraag, waarom denk jij dat je geen succes hebt bij de vrouwen?
Met zo een instelling uitgaan....dan snap je het niet echt. Uitgaan doe je om plezier te maken met je vrienden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:18 schreef osodevo het volgende:
Dit is jouw eerste osodevo topic?quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Met zo een instelling uitgaan....dan snap je het niet echt. Uitgaan doe je om plezier te maken met je vrienden.
Ja ik moet eigenlijk wel beter wetenquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is jouw eerste osodevo topic?
En juist als andere mensen zien dat je plezier hebt wordt het versiercircus stukken makkelijker.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Met zo een instelling uitgaan....dan snap je het niet echt. Uitgaan doe je om plezier te maken met je vrienden.
Is het dan niet gewoon zoals jij overkomt? Je hebt hier al zoveel topics over en elke keer geven mensen je tips maar je doet er niets mee, waarom zou je dan wel naar zo'n coach luisteren?quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:09 schreef osodevo het volgende:
[..]
Denken niet, feitelijk is het zo. Tijdens het uitgaan vis ik steeds achter het net en blijf ik met nog vele andere mannen over. Alcohol wegdrinkend de wetenschap dat al die andere lucky mannen wel een vrouw hebben weten te bemachtigen. Dat is frustrerend.
Ik neem zeker initiatief, maar word vaak afgewezen. Probleem is dat vrouwen geen reden geven, vaak niet eens de kans geven om in gesprek te gaan. Maar goed, dit wijkt teveel af van de oorspronkelijke vraagstelling in de OP.
Opvolgen van tips is misschien al een wat hoger niveau van leren dan TS nodig heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon zoals jij overkomt? Je hebt hier al zoveel topics over en elke keer geven mensen je tips maar je doet er niets mee, waarom zou je dan wel naar zo'n coach luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |