Dat is inderdaad wel echt vragen om problemen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:21 schreef Mykonos het volgende:
40% in de trein in de spits, veel succes. Ik blijf wel thuis. Dan sta je straks op het perron en mag je er niet in omdat de trein te vol zit.
Waarom?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je kan deze periode ook aangrijpen om van deze onnodige obsessie af te komen.
Ik heb begin maart, anderhalve week voor de maatregelen, een museumjaarkaart voor m'n verjaardag gekregenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef Mykonos het volgende:
Leuk man, naar een museum of de bioscoop en dan continu paranoïde om je heen kijken of niemand te dicht bij komt.
Goed cadeau wel, maar een beetje jammer van de timing inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb begin maart, anderhalve week voor de maatregelen, een museumjaarkaart voor m'n verjaardag gekregen.
Wordt de looptijd niet verlengd?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb begin maart, anderhalve week voor de maatregelen, een museumjaarkaart voor m'n verjaardag gekregen.
Je kan ook op een andere manier aan je zelfbeeld werken.quote:
Een baard laten groeien?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan ook op een andere manier aan je zelfbeeld werken.
Is daar ooit controle op geweest dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou je nu vanaf juni weer de trein voor niet noodzakelijke reizen mogen gebruiken?
Ja, het kan sowieso, maar ben wel benieuwd of het dan 'officieel' wordt vrijgegeven.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is daar ooit controle op geweest dan?
Ik zag daar laatst wel een koddig filmpje over bij Nieuwsuur, volgens mij. Gingen ze aan een willekeurige treinreiziger vragen of z'n reis eigenlijk wel noodzakelijk was. Ja, nee, niet echt. Oh, nou, ja, eigenlijk niet de bedoeling he. Nee, maarja. Tja. Nou, foei, niet meer doen he. Nee, ja, goed.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is daar ooit controle op geweest dan?
Zeg maar net zo kansloos als al die inzet bij grenscontroles.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag daar laatst wel een koddig filmpje over bij Nieuwsuur, volgens mij. Gingen ze aan een willekeurige treinreiziger vragen of z'n reis eigenlijk wel noodzakelijk was. Ja, nee, niet echt. Oh, nou, ja, eigenlijk niet de bedoeling he. Nee, maarja. Tja. Nou, foei, niet meer doen he. Nee, ja, goed.
Daar heb ik ook echt waanzinnig van genoten. Van die onopgeleide figuren die geen woord Duits spreken bijdehand laten doen tegen Duitsers.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeg maar net zo kansloos als al die inzet bij grenscontroles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |