Als je nou een heel klein beetje zelfreflectie zou hebben was deze post heel anders geweest maar ik snap dat het allemaal frustrerend voor je moet zijnquote:
Nou daar zit echt 0 logica inquote:
Goede act.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als je nou een heel klein beetje zelfreflectie zou hebben was deze post heel anders geweest maar ik snap dat het allemaal frustrerend voor je moet zijn
Je boy moet nu gaan slapenquote:
Blabla reageer eens inhoudelijk bby. Weet je je mag me ook gwn appen hoor over al je persoonlijke sores. Ben best wel lief en goed in advies. Kijk ook zoals je vast doorhebt door je stoerdoenerijtjes heen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als je nou een heel klein beetje zelfreflectie zou hebben was deze post heel anders geweest maar ik snap dat het allemaal frustrerend voor je moet zijn
Ik vind chaotische mensen juist leukquote:
En ik vind kinderen met een drugsverslaafde moeder altijd een beetje zielig.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik vind chaotische mensen juist leuk
Hallo je moet wel even beseffen dat ook ik, hoe open ik ook ben, ook gewoon een act opvoer hier hè.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik vind kinderen met een drugsverslaafde moeder altijd een beetje zielig.
Ja, tuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hallo je moet wel even beseffen dat ook ik, hoe open ik ook ben, ook gewoon een act opvoer hier hè.
Niet dat ik iets hoef aan te nemen verder van iemand met zero social skills en ervaring. Maar, ik heb geen drugsverslaving. Wel nicotine en internet.quote:
Is ze drugsverslaafd?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik vind kinderen met een drugsverslaafde moeder altijd een beetje zielig.
Ok. Daarom jank je elke avond over het missen van je raves en je cokequote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet dat ik iets hoef aan te nemen verder van iemand met zero social skills en ervaring. Maar, ik heb geen drugsverslaving. Wel nicotine en internet.
Is dat waarom je jouw vriendinnetjes de grens over smokkelt?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik vind chaotische mensen juist leuk
Alleen raves en dat is in de afgelopen (ik meen) 12 dagen drie keer ter sprake gekomen waarvan tweemaal in hetzelfde moment.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok. Daarom jank je elke avond over het missen van je raves en je coke
Koekkoek, niemand wordt gespaard in deze rampagequote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet dat ik iets hoef aan te nemen verder van iemand met zero social skills en ervaring. Maar, ik heb geen drugsverslaving. Wel nicotine en internet.
Ik heb ieder weekend een race en daar hoor ik ze nooit over klagen. Ik heb je back chickquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alleen raves en dat is in de afgelopen (ik meen) 12 dagen drie keer ter sprake gekomen waarvan tweemaal in hetzelfde moment.
Niet dat iemand die 2 keer per jaar naar een rave gaat verslaafd is ofzo.
Stoere boyquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok. Daarom jank je elke avond over het missen van je raves en je coke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |