Als je nou een heel klein beetje zelfreflectie zou hebben was deze post heel anders geweest maar ik snap dat het allemaal frustrerend voor je moet zijnquote:
Nou daar zit echt 0 logica inquote:
Goede act.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als je nou een heel klein beetje zelfreflectie zou hebben was deze post heel anders geweest maar ik snap dat het allemaal frustrerend voor je moet zijn
Je boy moet nu gaan slapenquote:
Blabla reageer eens inhoudelijk bby. Weet je je mag me ook gwn appen hoor over al je persoonlijke sores. Ben best wel lief en goed in advies. Kijk ook zoals je vast doorhebt door je stoerdoenerijtjes heen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als je nou een heel klein beetje zelfreflectie zou hebben was deze post heel anders geweest maar ik snap dat het allemaal frustrerend voor je moet zijn
Ik vind chaotische mensen juist leukquote:
En ik vind kinderen met een drugsverslaafde moeder altijd een beetje zielig.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik vind chaotische mensen juist leuk
Hallo je moet wel even beseffen dat ook ik, hoe open ik ook ben, ook gewoon een act opvoer hier hč.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik vind kinderen met een drugsverslaafde moeder altijd een beetje zielig.
Ja, tuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hallo je moet wel even beseffen dat ook ik, hoe open ik ook ben, ook gewoon een act opvoer hier hč.
Niet dat ik iets hoef aan te nemen verder van iemand met zero social skills en ervaring. Maar, ik heb geen drugsverslaving. Wel nicotine en internet.quote:
Is ze drugsverslaafd?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik vind kinderen met een drugsverslaafde moeder altijd een beetje zielig.
Ok. Daarom jank je elke avond over het missen van je raves en je cokequote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet dat ik iets hoef aan te nemen verder van iemand met zero social skills en ervaring. Maar, ik heb geen drugsverslaving. Wel nicotine en internet.
Is dat waarom je jouw vriendinnetjes de grens over smokkelt?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik vind chaotische mensen juist leuk
Alleen raves en dat is in de afgelopen (ik meen) 12 dagen drie keer ter sprake gekomen waarvan tweemaal in hetzelfde moment.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok. Daarom jank je elke avond over het missen van je raves en je coke
Koekkoek, niemand wordt gespaard in deze rampagequote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet dat ik iets hoef aan te nemen verder van iemand met zero social skills en ervaring. Maar, ik heb geen drugsverslaving. Wel nicotine en internet.
Ik heb ieder weekend een race en daar hoor ik ze nooit over klagen. Ik heb je back chickquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alleen raves en dat is in de afgelopen (ik meen) 12 dagen drie keer ter sprake gekomen waarvan tweemaal in hetzelfde moment.
Niet dat iemand die 2 keer per jaar naar een rave gaat verslaafd is ofzo.
Stoere boyquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok. Daarom jank je elke avond over het missen van je raves en je coke
Nou he, wowquote:
Zoals Crono al aangaf: temperamentquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat waarom je jouw vriendinnetjes de grens over smokkelt?
Heerlijk he.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zoals Crono al aangaf: temperament
Daar heb je absoluut een punt. Vroeger was de halve SC gewoon op vakantie na een fittiequote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:17 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Wowwowowow
Mis vroegere fitties, dit stelt niets voor.
Al die latino's zeggen temperament maar de rest noemt het gewoon hysterischquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zoals Crono al aangaf: temperament
Elke ochtend voel ik elk botje zittenquote:
Goede tijden waren dat. Bans van 1 maandquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut een punt. Vroeger was de halve SC gewoon op vakantie na een fittie
Het een sluit het ander niet uit, sterker nog het gaat goed samen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die latino's zeggen temperament maar de rest noemt het gewoon hysterisch
Fuck that. Tis fokquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:21 schreef 00wildchild het volgende:
Ja als moeder heb je toch de drang om te bewijzen dat je geen junk bent. Dat is normaal.
Ik heb niet eens zo’n temper. Probeer altijd normaal uit te praten. Pas als mensen in m’n gezicht komen en ik al 10 x tot 10 heb geteld.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:22 schreef Cronometer_ het volgende:
Ik heb het op een andere manier gedaan. Een soort strap-on aan een muur gemonteerd, mijn vriendin hielp mij om mijn kont met haar vinger wat lekker glijdend te maken, stopte em er in en ging vervolgens mij pijpen tijdens het bewegen...leuk, geil en een aanrader.
quote:
Zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo’n temper. Probeer altijd normaal uit te praten. Pas als mensen in m’n gezicht komen en ik al 10 x tot 10 heb geteld.
Zou nooit zomaar in je gezicht gaan schreeuwen.
Ja is ook zo.quote:
Ja. Naja eind dit jaar wel weer die dinges in de jaarbeurs. Maar GZ is veel chiller.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgend jaar maar.Ik wou fucking graag naar Ground Zero.
Lok het even uitquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
Waar is @:simonedebeauvoir eigenlijk gebleven ineens? Niets voor haar om geen weerwoord meer te hebben.
Thunderdome?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Naja eind dit jaar wel weer die dinges in de jaarbeurs.
Mweh ben daar geweest 2,5 jaar geleden.. Was best leuk maar liever een goed buitenfeest. Zweet viel gewoon van het plafond in de jaarbeursquote:
Dat ga je ofwel voorlopig ofwel nooit meer meemaken iedereen op een kluitjequote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh ben daar geweest 2,5 jaar geleden.. Was best leuk maar liever een goed buitenfeest. Zweet viel gewoon van het plafond in de jaarbeursDat was wel beetje vies en looproutes waren kut waardoor we dingen hebben gemist omdat we rondjes aan het lopen waren.
Ja daarom is echt goor. Vond dat dus ook chill aan gz. Het is buiten en donker en hard. En heen zweet druppels.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh ben daar geweest 2,5 jaar geleden.. Was best leuk maar liever een goed buitenfeest. Zweet viel gewoon van het plafond in de jaarbeursDat was wel beetje vies en looproutes waren kut waardoor we dingen hebben gemist omdat we rondjes aan het lopen waren.
Ja GZ is geweldig, sowieso dat ik volgend jaar heen ga als het weer kan.. Maar nu nog hopen dat ik mensen ken die meegaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja daarom is echt goor. Vond dat dus ook chill aan gz. Het is buiten en donker en hard. En heen zweet druppels.
Over een paar jaar weer, maar mag van mij ook wel iets minder en daarvoor wil ik best een paar tientjes extra betalen. Is gewoon goor en onveilig zoveel mensen bij elkaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ga je ofwel voorlopig ofwel nooit meer meemaken iedereen op een kluitje
Ik ben ok, maar als ik echt boos ben heb je een probleem.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo’n temper. Probeer altijd normaal uit te praten. Pas als mensen in m’n gezicht komen en ik al 10 x tot 10 heb geteld.
Zou nooit zomaar in je gezicht gaan schreeuwen.
Wat 4 probleemquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:29 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik ben ok, maar als ik echt boos ben heb je een probleem.
Sorry, ik weet niet hoe ik hier op moet reageren, ik heb zero social skillsquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Over een paar jaar weer, maar mag van mij ook wel iets minder en daarvoor wil ik best een paar tientjes extra betalen. Is gewoon goor en onveilig zoveel mensen bij elkaar.
Is ook wel echt huismoeder gedrag om alleen maar over je kind te praten. Feitelijk gezien heb je jouw leven ingewisseld voor een ander leven.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:19 schreef 00wildchild het volgende:
Ik heb mijn dagelijks leven hier al een keertje uitgetypt. Is echt hartstikke leuk, in familie/ OUD settings, maar niet voor onz. Niemand hier zit te wachten op Ik heb net de letter H geleerd met mijn kind of hij begint rekenen een beetje te snappen. Dat doe ik met vriendinnen die kinderen hebben, in nichten groepsapp ditdat. Niet hier.![]()
En dat ik ergens naar verlang zegt niet dat ik zo impulsief ben dat ik het ook direct uitvoer natuurlijk.Praat er alleen over. Zoiets kost weken aan voorbereiding man.
![]()
Ik vermoed een tank die over je heen walstquote:
Daarmee mag je de openbare weg niet opquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik vermoed een tank die over je heen walst
Luier omquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:32 schreef Cronometer_ het volgende:
Heb menstruatiepijn, maar ben het niet.
Slaap naakt.
Zal ik even ondergoed aan doen of gewoon yolo riskeren?
#dtv
Denken dat mijn 55cm een probleem isquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:29 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ja ligt aan. Vroeger wel maar heb geen zin meer in als het de moeite niet waard is en als je me niet begrijpt wanneer ik normaal spreek.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:29 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Maar wanneer praat ik hier over mijn kind dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is ook wel echt huismoeder gedrag om alleen maar over je kind te praten. Feitelijk gezien heb je jouw leven ingewisseld voor een ander leven.
Heb weleens met een mes in mijn handen gestaan. Maar dat is 10 jr geleden. Ben nu leuker.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ligt aan. Vroeger wel maar heb geen zin meer in als het de moeite niet waard is en als je me niet begrijpt wanneer ik normaal spreek.
Hekel aan stem verheffen. Liever lang blijven relativeren en inleven in de ander tot het respect zo ver gedaald is en dan killen met 1 kapotmakende zin.
Ik vanavond nog om het vlees te snijdenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:36 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Heb weleens met een mes in mijn handen gestaan. Maar dat is 10 jr geleden. Ben nu leuker.
Haha.
Nu weet je eindelijk eens hoe ik me voel. Jij spookt al jarenlang door mijn hoofd in een variatie van kledijquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maar wanneer praat ik hier over mijn kind dan?![]()
Echt ga uit mijn harses jij met je ongefundeerde geluk.
Oh ja samequote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:36 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Heb weleens met een mes in mijn handen gestaan. Maar dat is 10 jr geleden. Ben nu leuker.
Haha.
Heb je altijd random een mes in je mouw zitten als je ergens afspreekt of heb je gewoon twijfelachtige vrienden?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh ja same![]()
Maar dat was bij gasten die me dan aan het aanranden waren. Hallo hallo vriend heb gwn mes in m’n mouw hoor weenie wat je probeert.
Pas op straks wordt Aber ook al misgunnend naar jou. Je bent wel de laatste strohalm hier waar ze nog op kan rekenen en dit onloyale bedrog gaat je zeker zuur opleveren.quote:
Dat was vroeger. Heel erg vroeger toen ik idd met twijfelachtige mensen omging.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je altijd random een mes in je mouw zitten als je ergens afspreekt of heb je gewoon twijfelachtige vrienden?
Jullie twee zijn mijn top 3, de andere is snowbells maar die zie ik hier nooitquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Pas op straks wordt Aber ook al misgunnend naar jou. Je bent wel de laatste strohalm hier waar ze nog op kan rekenen en dit onloyale bedrog gaat je zeker zuur opleveren.
Om die reden heb ik ooit eens een kickbox les gehad bij mijn sportschool abonnementquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Heel erg vroeger toen ik idd met twijfelachtige mensen omging.
En beetje badass was. En mensen hun grenzen nog moesten leren kennen in wat wel en niet normaal gedrag was. Mij proberen aan te raken was dat dus niet.![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie twee zijn mijn top 3, de andere is snowbells maar die zie ik hier nooit
Ik ga stuk. Jij bent zo random af en toe.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Om die reden heb ik ooit eens een kickbox les gehad bij mijn sportschool abonnement. Mij pakken ze niet en ben blij dat ze jou ook niet hebben gepakt
Daarom zouden we een goede powerkoppel zijn hier op fok en ik ben echt goed met kinderen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
[..]
Ik ga stuk. Jij bent zo random af en toe.
Er moeten centen verdiend worden, Flips. Anders kan ik nooit een huis kopen.quote:
Daar zit wat inquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er moeten centen verdiend worden, Flips. Anders kan ik nooit een huis kopen.
Zal het leven ooit minder stressvol worden?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat inhet leven gaa t niet over rozen
Vast welquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal het leven ooit minder stressvol worden?
Lieg niet tegen die jongenquote:
Ik ook welquote:
Wat gaat er mis? Het is niet ideaal, maar ik kan er best mee uit de voeten.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:58 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen we allemaal collectief overeenstemming vinden dat Microsoft Teams de grootste schijt app ooit is?
Uitnodigingen voor meetings krijg je niet via de app zelf maar via je mail, maar als je dan vervolgens op deelnemen klikt opent hij gewoon helemaal niks, of blijft laden. Erg anti-genot.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat gaat er mis? Het is niet ideaal, maar ik kan er best mee uit de voeten.
Waarom zou je in godsnaam een huis kopen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er moeten centen verdiend worden, Flips. Anders kan ik nooit een huis kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |