Waarom is dat anders? Hetzelfde als afwijzen omdat jij een kleine lul zou hebben..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:22 schreef incel het volgende:
Ik begeef me sinds een aantal dagen weer op de tindermarkt en tijdens het swipen kwam ik ook een dwerg tegen. Nu vroeg ik me af of dat niet raar is. Zelf is het niet echt mijn type dus ik heb links geswiped maar ja er zullen vast wel mannen zijn die dit doen. Maar het voelt toch fout? Eigenlijk soort van pedo. En ik kan me niet voorstellen dat je buiten op straat hand in hand gaat lopen of zo.
Zou jij seks hebben met een dwerg? Of lilliputter hoe je het ook wilt noemen.
Doe je nou echt alsof het raar is dat dat anders zou zijn? Kom op.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom is dat anders? Hetzelfde als afwijzen omdat jij een kleine lul zou hebben..
Ja waarom is dat anders goeie vraag totaal te vergelijken ookquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom is dat anders? Hetzelfde als afwijzen omdat jij een kleine lul zou hebben..
De één vindt lilliputter beledigend de ander dwerg. Ik weet ook niet precies wat de politiek correcte benaming is in 2020.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:25 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Geen idee maar ik zou haar aanspreken met dwerg ik denk dat ze dat wel tof vind
Mwa iedereen heeft wel wat toch? Je moet er gewoon op vallen.. I guess.. het is niet alsof ze er wat aan kan doen. Net als dat jij een kleine piemel hebt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:25 schreef incel het volgende:
[..]
Doe je nou echt alsof het raar is dat dat anders zou zijn? Kom op.
Ja ok leuk om te gaan flamen en zo maar je post nogal offtopic dus a.u.b. even normaal meedoen en anders wegwezen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa iedereen heeft wel wat toch? Je moet er gewoon op vallen.. I guess.. het is niet alsof ze er wat aan kan doen. Net als dat jij een kleine piemel hebt.
Hoe post ik offtopic? Jij vergelijkt een klein iemand met een kindquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:29 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ok leuk om te gaan flamen en zo maar je post nogal offtopic dus a.u.b. even normaal meedoen en anders wegwezen.
Nou ja je maakt opeens random aannames van kleine piemel. Ik ga toch ook niet zomaar jou dik noemen of zo?quote:
Ik bedoel het als vergelijking.. net als dat jij een kleine piemel zou hebben. Ik bedoelde het niet verkeerdquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:32 schreef incel het volgende:
[..]
Nou ja je maakt opeens random aannames van kleine piemel. Ik ga toch ook niet zomaar jou dik noemen of zo?
Qua lengte/uiterlijk komt dat toch overeen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hoe post ik offtopic? Jij vergelijkt een klein iemand met een kind![]()
Uiterlijk niet. Qua lengte ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:33 schreef incel het volgende:
[..]
Qua lengte/uiterlijk komt dat toch overeen?
Het is allebei beledigend, de juiste benaming is klein mens/persoon of persoon met dwerggroei.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:25 schreef incel het volgende:
[..]
De één vindt lilliputter beledigend de ander dwerg. Ik weet ook niet precies wat de politiek correcte benaming is in 2020.
juist dat zei ik dus maar goed het is nogal irrelevant en wie verzint tevens die regels? Staat dat ergens in een boekje?quote:
Vind je een kleine piemol niet op een dwerg lijken?quote:
Kleine piemel is nogal beledigend. Aub graag minipini noemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind je een kleine piemol niet op een dwerg lijken?
Leuke troll ditquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa iedereen heeft wel wat toch? Je moet er gewoon op vallen.. I guess.. het is niet alsof ze er wat aan kan doen. Net als dat jij een kleine piemel hebt.
Nee dat zei je niet, je zei 'dwerg'. De correcte benaming 'persoon/man/vrouw met dwerggroei'quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:35 schreef incel het volgende:
[..]
juist dat zei ik dus maar goed het is nogal irrelevant en wie verzint tevens die regels? Staat dat ergens in een boekje?
Ok fijn lekker boeiend dit is het Seks forum en niet het forum der Nederlandsche taal maar toch bedankt voor de informatie nu weer ontopic graag.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee dat zei je niet, je zei 'dwerg'. De correcte benaming 'persoon/man/vrouw met dwerggroei'
Nee was gewoon een dame waar ik mee date destijdsquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:42 schreef incel het volgende:
[..]
Zo 24 reacties en eindelijk iets inhoudelijks. Vertel. Was dit publiekelijk of gewoon thuis?
Waarschijnlijk op een paddenstoel in het sprookjesbos van de Efteling.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:42 schreef incel het volgende:
[..]
Zo 24 reacties en eindelijk iets inhoudelijks. Vertel. Was dit publiekelijk of gewoon thuis?
Ja vertel dan ff meer. Hoe ging dit? Ging je ook uit eten of buiten wandelen? Handje vasthouden? Hoe reageerde andere mensen (bekenden en onbekenden) hierop of hield je het stiekem?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:48 schreef hoechst het volgende:
[..]
Nee was gewoon een dame waar ik mee date destijds
Ja jongens ik snap natuurlijk dwergen hahahihi lachen gieren brullen maar laten we het a.u.b. een beetje serieus houden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:48 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op een paddenstoel in het sprookjesbos van de Efteling.
Geen idee we spraken alleen in mn auto af om te neuken🤣quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:49 schreef incel het volgende:
[..]
Ja vertel dan ff meer. Hoe ging dit? Ging je ook uit eten of buiten wandelen? Handje vasthouden? Hoe reageerde andere mensen (bekenden en onbekenden) hierop of hield je het stiekem?
[..]
Ja jongens ik snap natuurlijk dwergen hahahihi lachen gieren brullen maar laten we het a.u.b. een beetje serieus houden.
Hoe ging dat dan precies?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:52 schreef hoechst het volgende:
[..]
Geen idee we spraken alleen in mn auto af om te neuken🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:53 schreef incel het volgende:
[..]
Hoe ging dat dan precies?🤣🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:53 schreef incel het volgende:
[..]
Hoe ging dat dan precies?Handig om dan uiteindelijk je eigen topic te vergallen. Ik was onderweg om het op te ruimen maar met dit soort associaties doen we dat maar even niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens: ja, ik mag hier modden.Breitling - Instruments for Professionals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |