abonnement Unibet Coolblue
pi_192962903
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 20:32 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :D
Hoe is het nog met je vriendin/vrouw gegaan? Heeft ze nog bloedingen gehad?
pi_192962982
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 19:58 schreef SQ het volgende:
Wil je trouwens in het lijstje erbij, Smart_ass?
Ja hoor is goed!

26 september, meisje.
pi_192962987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoe is het nog met je vriendin/vrouw gegaan? Heeft ze nog bloedingen gehad?
Alleen nog oud bloed, nu weer rustig. Dus denk dat er gewoon een adertje ofzo ergens is gesprongen. Ze heeft op het moment ook veel last van de spataderen. Geen idee of dat qua doorbloeding of bloeding nog met elkaar in verbinding zou kunnen staan.
pi_192963173
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 20:38 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Alleen nog oud bloed, nu weer rustig. Dus denk dat er gewoon een adertje ofzo ergens is gesprongen. Ze heeft op het moment ook veel last van de spataderen. Geen idee of dat qua doorbloeding of bloeding nog met elkaar in verbinding zou kunnen staan.
Gelukkig dat het goed is afgelopen!
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 22:13:00 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192965166
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:57 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik heb de DV2015 gewonnen! Dus ik weet wel het een en ander van de procedure af, ook al is het wel een aantal jaar geleden ondertussen. Fingers crossed dus dat je/jullie bij de geselecteerden zit/zitten! Ben benieuwd hoe ze dat allemaal voor elkaar gaan boksen aangezien ze ook nog verder moeten met de interviews van DV2020..

Ohh das vervelend! Ik heb soms rugpijn als ik aan het afwassen ben.. :{

(Oke even heel erg offtopic, maar het is dus jaren geleden dat ik actief was op fok en ik weet alle emoticon snelcodes ondertussen niet meer uit mijn hoofd, maar bij het posten kan ik nergens een overzicht vinden van alle emoticons.. is dat iets in mijn instellingen? Bij fotoboek zie ik ze bijvoorbeeld wel.)
Dat is toevallig! Goed om te horen dat de kans dus echt wel aanwezig is om het te winnen *O* Ik geloof dat de kansen voor volgend jaar ook wat hoger zijn voor Europeanen omdat sommige landen al bij voorbaat uitgesloten zijn. Ik ben erg benieuwd!

Was je er al uit met de smileys? Onderaan je bericht zie je een smiley, als je daarop klikt klapt er een menuutje met allerlei smileys open :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 18:44 schreef Gogo83 het volgende:
Dan kan ik in een vers, nieuw topic melden dat ik anderhalve week geleden twee streepjes zag verschijnen! :+
Jaaaa wat goed! Gefeliciteerd O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 19:45 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd Gogo! O+

Bezorgd H&M ook niet? Ik moet eigenlijk nieuwe broeken hebben (de broeken van de vorige zwangerschap zitten wat te strak bij de heupen :@ ) maar ik ben gierig dus wil goedkoop :+ Dus als iemand naast H&M nog goede deals weet laat het me weten :P
H&M bezorgt inderdaad :Y Ik heb daar laatst al mijn positiekleding gekocht :) Bij Prenatal heb ik wel een shirtje besteld, voor 20 euro. Dat vond ik ook wel prima :)

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 19:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb bij H&M online gekocht, blij mee! 35 euro voor een spijkerbroek die echt leuk staat.
Ik heb ook een positiebroek van de H&M, die zit heerlijk! Ik ga er nog een bijbestellen zodat ik niet steeds de was af hoef te wachten :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_192965751
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is toevallig! Goed om te horen dat de kans dus echt wel aanwezig is om het te winnen *O* Ik geloof dat de kansen voor volgend jaar ook wat hoger zijn voor Europeanen omdat sommige landen al bij voorbaat uitgesloten zijn. Ik ben erg benieuwd!

Was je er al uit met de smileys? Onderaan je bericht zie je een smiley, als je daarop klikt klapt er een menuutje met allerlei smileys open :)
Ja de kans is zeker aanwezig! In het jaar dat ik won is 2,7% van de Nederlandse aanmeldingen geselecteerd (heb ik toen even uitgerekend haha), en toevallig 2 andere studenten die aan dezelfde universiteit als ik studeerden ook. Ja als bijvoorbeeld Oekraine ofzo uitgesloten wordt scheelt dat best wel!

En ik ben eruit idd, dankje!
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:56:03 #32
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192965916
Mijn man heeft net voor het eerst zijn zoon voelen schoppen O+ .

Kleine draak wordt steeds sterker >:) .
Resistance is futile.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:59:07 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_192965972
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:56 schreef Seven. het volgende:
Mijn man heeft net voor het eerst zijn zoon voelen schoppen O+ .

Kleine draak wordt steeds sterker >:) .
Zo, dat is echt uitzonderlijk vroeg zeg! :D
Ik voel de mijne zelf nog maar héél in de verte :')
disclaimer
  dinsdag 5 mei 2020 @ 23:19:54 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192966269
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:59 schreef SQ het volgende:

[..]

Zo, dat is echt uitzonderlijk vroeg zeg! :D
Ik voel de mijne zelf nog maar héél in de verte :')
Ik voelde hem al met 15 weken, maar toen alleen als hij draaide. Toen week 17-18 wat rustiger want toen groeide m'n baarmoeder + meer vruchtwater dus meer ruimte en demping. De laatste 2 weken komt hij weer wat krap te zitten en dan voel ik hem echt heel goed, inclusief contactspelletjes en alles. Hij heeft nog niet geleerd hoe hij naar me toe moet komen, maar dat gaat hopelijk nog lukken. Hij reageert bijna altijd op mij.

In mijn geval ook een kwestie van geluk, placenta ligt aan de achterkant van m'n baarmoeder (en ik weet niet of het ermee te maken heeft maar ik ben een echte peer en mijn vet verzamelt zich voor 90% op mijn ass :+ ). Er zal zich binnenkort wel weer een baarmoedergroeispurt aandienen, dus dan wordt het waarschijnlijk weer een tijdje wat rustiger.
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 23:26:52 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192966386
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:47 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ja de kans is zeker aanwezig! In het jaar dat ik won is 2,7% van de Nederlandse aanmeldingen geselecteerd (heb ik toen even uitgerekend haha), en toevallig 2 andere studenten die aan dezelfde universiteit als ik studeerden ook. Ja als bijvoorbeeld Oekraine ofzo uitgesloten wordt scheelt dat best wel!

En ik ben eruit idd, dankje!
Ik geloof dat het nu tussen de 2,5 en 5% ligt. Groot-Brittannië is ook uitgezonderd vanwege de Brexit (teveel aanvragen) dus wie weet scheelt dat ook weer wat! Ik baal wel dat het niet vandaag bekend wordt maar op 6 juni, moeten we nog langer wachten :D

quote:
17s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:56 schreef Seven. het volgende:
Mijn man heeft net voor het eerst zijn zoon voelen schoppen O+ .

Kleine draak wordt steeds sterker >:) .
Dat is bijzonder O+

quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 23:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik voelde hem al met 15 weken, maar toen alleen als hij draaide. Toen week 17-18 wat rustiger want toen groeide m'n baarmoeder + meer vruchtwater dus meer ruimte en demping. De laatste 2 weken komt hij weer wat krap te zitten en dan voel ik hem echt heel goed, inclusief contactspelletjes en alles. Hij heeft nog niet geleerd hoe hij naar me toe moet komen, maar dat gaat hopelijk nog lukken. Hij reageert bijna altijd op mij.

In mijn geval ook een kwestie van geluk, placenta ligt aan de achterkant van m'n baarmoeder (en ik weet niet of het ermee te maken heeft maar ik ben een echte peer en mijn vet verzamelt zich voor 90% op mijn ass :+ ). Er zal zich binnenkort wel weer een baarmoedergroeispurt aandienen, dus dan wordt het waarschijnlijk weer een tijdje wat rustiger.
Hoe weet je precies dit soort details? Ik heb een paar echo's gehad maar ze zeggen nooit hoe mijn placenta ligt, hoe groot mijn baarmoeder is etc. Na de 8 weken echo hebben ze ook nooit meer gezegd hoe groot de baby is -O-

Ik heb al weken het gevoel dat ik de baby voel. Het schijnt onmogelijk te zijn maar ik heb toch echt het gevoel dat het de baby is :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_192966389
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:56 schreef Seven. het volgende:
Mijn man heeft net voor het eerst zijn zoon voelen schoppen O+ .

Kleine draak wordt steeds sterker >:) .
Ahh wat super leuk!! O+ Ik denk dat ik Yara een aantal dagen geleden voelde maar ik ben er niet helemaal zeker van. De verloskundige vroeg bij mijn vorige afspraak (9 april) of ik al iets had gevoeld en dat het echt wel snel zou komen, maar voel echt nog weinig. Maar misschien is het ook wel omdat ik het niet herken.
pi_192966509
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 23:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik geloof dat het nu tussen de 2,5 en 5% ligt. Groot-Brittannië is ook uitgezonderd vanwege de Brexit (teveel aanvragen) dus wie weet scheelt dat ook weer wat! Ik baal wel dat het niet vandaag bekend wordt maar op 6 juni, moeten we nog langer wachten :D
Oh wow ja dat is echt wel hoog! DV2014 was ook bijna 5% van de Nederlandse aanmeldingen geselecteerd. We wachten af! Voor de hoeveelste keer doen jullie mee?

Hoe beschrijven jullie dat gevoel, dat je de baby voelt? Want ik dacht haar 1x te voelen maar daar is het bij gebleven en ik weet t ook echt niet zeker!
  dinsdag 5 mei 2020 @ 23:39:50 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192966543
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 23:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik geloof dat het nu tussen de 2,5 en 5% ligt. Groot-Brittannië is ook uitgezonderd vanwege de Brexit (teveel aanvragen) dus wie weet scheelt dat ook weer wat! Ik baal wel dat het niet vandaag bekend wordt maar op 6 juni, moeten we nog langer wachten :D
[..]

Dat is bijzonder O+
[..]

Hoe weet je precies dit soort details? Ik heb een paar echo's gehad maar ze zeggen nooit hoe mijn placenta ligt, hoe groot mijn baarmoeder is etc. Na de 8 weken echo hebben ze ook nooit meer gezegd hoe groot de baby is -O-

Ik heb al weken het gevoel dat ik de baby voel. Het schijnt onmogelijk te zijn maar ik heb toch echt het gevoel dat het de baby is :)
Ik voel zelf een heel duidelijk verschil tussen gedraai en getrap. Schoppen is een beetje vergelijkbaar met een borreltje in je darmen, en dat voel ik ook pas een paar weken. En gedraai.. ik vind dat zelf geen fijn gevoel :+ . Lastig te omschrijven. Ik voel dan echt druk helemaal onderin m'n buik, net boven het schaambot. Ik voel dan echt iets lichaamsvreemds schuiven van binnen. Dat lijkt van binnen ook wel een beetje te tintelen (gewoon op lichaamstemperatuur). En het kan ook wel ff duren, 15 seconden soms. Maar sowieso altijd een paar seconden. Een schop is 'plop weg'.

Ik voel dit alles nog 90% onder m'n navel, gedraai voel ik alleen heel laag in mijn baarmoeder. Bovenin voel ik dat gedraai niet. Geschop voel ik wel meer en meer ook richting boven.

En dat van die placenta.. ik had het wel geraden omdat ik hem al zo vroeg voelde. Vorige week met de 20 weken echo werd dat pas bevestigd.

De grootte van de kleine hou ik bij in de 24baby app. Vooral leuk om met m'n stiefdochters en nichtjes te bespreken. Dingen als 'm'n baarmoeder is zo groot als een galia en je broertje is nu formaatje paprika' praat wel makkelijk met 2 pubers.

Oh, baarmoedergroei voel ik zelf heel duidelijk als ongesteldheidskrampen. Ik geloof niet in geleidelijke groei (zeker niet sinds ik Babies heb gezien op Netflix), alles met horten en stoten. Dus ik heb daar zo nu en dan een weekje last van en maar ik ga er ook niet direct vanuit dat de baby op precies het tempo groeispurten meemaakt als zijn huisje. Dus ik beredeneer dan dat die tijdelijke extra ruimte opgevuld wordt door extra vruchtwater. Logische verklaring voor even wat minder voelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Seven. op 05-05-2020 23:58:16 ]
Resistance is futile.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 23:49:21 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192966634
En MaJo, als jij je baby voelt, dan is dat gewoon zo.
Resistance is futile.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 23:56:11 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192966698
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 23:26 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ahh wat super leuk!! O+ Ik denk dat ik Yara een aantal dagen geleden voelde maar ik ben er niet helemaal zeker van. De verloskundige vroeg bij mijn vorige afspraak (9 april) of ik al iets had gevoeld en dat het echt wel snel zou komen, maar voel echt nog weinig. Maar misschien is het ook wel omdat ik het niet herken.
Het is ook lastig te herkennen in het begin. Ik denk dat het allemaal heel erg samenhangt met de positie van je placenta, hoeveelheid vruchtwater, en hoeveel ruimte heeft je kleine. Als je geluk hebt met dat soort factoren, dan voel je het denk ik veel sneller.
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 00:00:21 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192966725
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 23:36 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Oh wow ja dat is echt wel hoog! DV2014 was ook bijna 5% van de Nederlandse aanmeldingen geselecteerd. We wachten af! Voor de hoeveelste keer doen jullie mee?

Hoe beschrijven jullie dat gevoel, dat je de baby voelt? Want ik dacht haar 1x te voelen maar daar is het bij gebleven en ik weet t ook echt niet zeker!
Dit is de eerste keer! Dus we zouden wel geluk hebben als het meteen zou lukken. Hoe vaak heb jij meegedaan?

Ik vind het voelen als een klein kriebeltje. Eerst voelde het als een vlindertje maar nu meer alsof er iets "langs schuift". Bij mij is dat eerder een voetje/handje dan een hele baby.
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 23:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik voel zelf een heel duidelijk verschil tussen gedraai en getrap. Schoppen is een beetje vergelijkbaar met een borreltje in je darmen, en dat voel ik ook pas een paar weken. En gedraai.. ik vind dat zelf geen fijn gevoel :+ . Lastig te omschrijven. Ik voel dan echt druk helemaal onderin m'n buik, net boven het schaambot. Ik voel dan echt iets lichaamsvreemds schuiven van binnen. Dat lijkt van binnen ook wel een beetje te tintelen (gewoon op lichaamstemperatuur). En het kan ook wel ff duren, 15 seconden soms. Maar sowieso altijd een paar seconden. Een schop is 'plop weg'.

Ik voel dit alles nog 90% onder m'n navel, gedraai voel ik alleen heel laag in mijn baarmoeder. Bovenin voel ik dat gedraai niet. Geschop voel ik wel meer en meer ook richting boven.

En dat van die placenta.. ik had het wel geraden omdat ik hem al zo vroeg voelde. Vorige week met de 20 weken echo werd dat pas bevestigd.

De grootte van de kleine hou ik bij in de 24baby app. Vooral leuk om met m'n stiefdochters en nichtjes te bespreken. Dingen als 'm'n baarmoeder is zo groot als een galia en je broertje is nu formaatje paprika' praat wel makkelijk met 2 pubers.

Oh, baarmoedergroei voel ik zelf heel duidelijk als ongesteldheidskrampen. Ik geloof niet in geleidelijke groei (zeker niet sinds ik Babies heb gezien op Netflix), alles met horten en stoten. Dus ik heb daar zo nu en dan een weekje last van en maar ik ga er ook niet direct vanuit dat de baby op precies het tempo groeispurten meemaakt als zijn huisje. Dus ik beredeneer dan dat die tijdelijke extra ruimte opgevuld wordt door extra vruchtwater. Logische verklaring voor even wat minder voelen.
Wow dan voel je het wel heel duidelijk! En de meeste dingen heb ik ook beredeneerd door de app, ik dacht dat je dit misschien bij een echo te horen had gekregen (behalve dan de ligging van de placenta). Ik heb nu een avocado van zo'n 11 cm in mijn buik O+

Ik vind de baarmoederkrampen erg verwarrend omdat het me teveel doet denken aan mijn miskramen. Vandaag raakte ik ook meteen in de stress door buikpijn/rugpijn maar gelukkig konden we met de Angel Sound het hartje weer horen O+

En door de serie Babies denk ik inderdaad ook dat de groei met horten en stoten gaat :Y Mooie serie is dat trouwens! Heb er ook wel echt wat ideeën aan over gehouden die ik eerst niet had :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_192966799
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 23:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het is ook lastig te herkennen in het begin. Ik denk dat het allemaal heel erg samenhangt met de positie van je placenta, hoeveelheid vruchtwater, en hoeveel ruimte heeft je kleine. Als je geluk hebt met dat soort factoren, dan voel je het denk ik veel sneller.
Ja dat geloof ik inderdaad ook wel. Ik denk dat het binnenkort wel gaat komen! Wij zitten trouwens inderdaad echt dicht bij elkaar, jij vorige week je 20-weken echo gehad en ik heb 'm maandag! Ben echt zoooo benieuwd! Ook wel een beetje nerveus eigenlijk, hoop dat alles goed is!
pi_192966831
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer! Dus we zouden wel geluk hebben als het meteen zou lukken. Hoe vaak heb jij meegedaan?

Ik vind het voelen als een klein kriebeltje. Eerst voelde het als een vlindertje maar nu meer alsof er iets "langs schuift". Bij mij is dat eerder een voetje/handje dan een hele baby.
Ik heb ook 1x meegedaan.

Ik voelde haar (denk ik) in de ochtend toen ik nog in bed lag, het voelde als een soort krampje onderin mijn buik (alsof ik naar de wc moest), maar toen "draaide" het verder. Heel apart haha!
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:09:29 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192967218
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:12 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik heb ook 1x meegedaan.

Ik voelde haar (denk ik) in de ochtend toen ik nog in bed lag, het voelde als een soort krampje onderin mijn buik (alsof ik naar de wc moest), maar toen "draaide" het verder. Heel apart haha!
Dikke kans dat het Yara was :D
Resistance is futile.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:11:30 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192967234
quote:
17s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:08 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik inderdaad ook wel. Ik denk dat het binnenkort wel gaat komen! Wij zitten trouwens inderdaad echt dicht bij elkaar, jij vorige week je 20-weken echo gehad en ik heb 'm maandag! Ben echt zoooo benieuwd! Ook wel een beetje nerveus eigenlijk, hoop dat alles goed is!
Samen aftellen ^O^
Fingers crossed voor maandag, het is sowieso superleuk om een half uur ongestoord naar je dochter te kunnen kijken :)
Resistance is futile.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:15:51 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192967262
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind het voelen als een klein kriebeltje. Eerst voelde het als een vlindertje maar nu meer alsof er iets "langs schuift". Bij mij is dat eerder een voetje/handje dan een hele baby.
[..]

Wow dan voel je het wel heel duidelijk! En de meeste dingen heb ik ook beredeneerd door de app, ik dacht dat je dit misschien bij een echo te horen had gekregen (behalve dan de ligging van de placenta). Ik heb nu een avocado van zo'n 11 cm in mijn buik O+

Ik vind de baarmoederkrampen erg verwarrend omdat het me teveel doet denken aan mijn miskramen. Vandaag raakte ik ook meteen in de stress door buikpijn/rugpijn maar gelukkig konden we met de Angel Sound het hartje weer horen O+

En door de serie Babies denk ik inderdaad ook dat de groei met horten en stoten gaat :Y Mooie serie is dat trouwens! Heb er ook wel echt wat ideeën aan over gehouden die ik eerst niet had :)
Ik snap heel goed dat de alarmbellen dan direct afgaan bij je. Fijn hè, zo'n doptone O+ .

En die serie is echt geniaal, die aflevering over de fysiologische veranderingen, dat vaders vanaf de geboorte evenveel hormonen aanmaken, en dat degene met de voornaamste zorgtaken de grootste veranderingen doormaakt in de amygdala _O_

En die aflevering over borstvoeding vond ik ook serieus verbazingwekkend. Eigenlijk waren alle afleveringen gewoon geweldig. :@
Resistance is futile.
pi_192967695
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Samen aftellen ^O^
Fingers crossed voor maandag, het is sowieso superleuk om een half uur ongestoord naar je dochter te kunnen kijken :)
Dat is zeker waar, kijk er ook echt naar uit!!

Ik vond babies trouwens ook een interessante serie, vooral die aflevering waarin duidelijk werd dat vaders (biologisch of niet) net zo goed hechten aan een baby als de moeder inderdaad! En dat het veel meer te maken heeft met de dagelijkse verzorging en opvoeding dan echt met het feit of je biologisch gezien aan elkaar verwant bent.
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:11:12 #48
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_192969198
Ik heb eergister ook een Angelsound aangeschaft. De vk hield de doppler aan de linkerkant, dus ik heb een kwartier aan die kant gezocht zonder resultaat. Uiteindelijk ook maar rechts geprobeerd en meteen gevonden. O+ Geweldig om manliefs gezicht te zien toen hij het hartje hoorde kloppen. O+

Verder durf ik te zweren dat ik deze baby ook al voel. :) U. voelde ik met 14 weken, deze dus nog eerder.

Het gaat gelukkig weer veel beter met me! De grens van 11 weken was echt een overgang van “hondsberoerd” naar “wel oke”. En nu gaat het eindelijk gewoon goed. :)
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:21:49 #49
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192969298
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik heb eergister ook een Angelsound aangeschaft. De vk hield de doppler aan de linkerkant, dus ik heb een kwartier aan die kant gezocht zonder resultaat. Uiteindelijk ook maar rechts geprobeerd en meteen gevonden. O+ Geweldig om manliefs gezicht te zien toen hij het hartje hoorde kloppen. O+

Verder durf ik te zweren dat ik deze baby ook al voel. :) U. voelde ik met 14 weken, deze dus nog eerder.

Het gaat gelukkig weer veel beter met me! De grens van 11 weken was echt een overgang van “hondsberoerd” naar “wel oke”. En nu gaat het eindelijk gewoon goed. :)
Oh, wat lekker! Kan het genieten beginnen ^O^ .
Resistance is futile.
pi_192969339
Fijn duman dat het beter gaat nu.

Gogo, gefeliciteerd! *O*

De tijd vliegt voorbij hier, gisteren alweer 30 weken. Nog 4 weken werken en ik ben blij om dan de focus even wat meer op de baby te kunnen leggen. Ik kom nu nergens aan toe en heb dat maar geaccepteerd.
Heel benieuwd hoever de verbouwing over 4 weken is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')