Wat een verassing dat alle msm-ers niet door hebben dat ze in een wereld leven waar er een taboe ligt op alles wat tegen de man stream narrative ingaat en dat de censuurmachine 24/7 doordraait . . Hoogste tijd om je ogen open te doen en ook een keer informatie tot je te nemen die tegen de msm narrative ingaat .quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Fucking bullshit het medium was nog nooit zo groot.
Je kan hier vrij posten en op Facebook en allerlei andere media.
Stop nou eens met de slachtoffer uit te hangen, terwijl je in 1 van de meest vrije landen ter wereld leeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat een verassing dat alle msm-ers niet door hebben dat ze in een wereld leven waar er een taboe ligt op alles wat tegen de man stream narrative ingaat en dat de censuurmachine 24/7 doordraait . . Hoogste tijd om je ogen open te doen en ook een keer informatie tot je te nemen die tegen de msm narrative ingaat .
Maar wel elke dag roepen dat andere mensen zich in twee kanten van een verhaal moeten verdiepen . Wat vallen mensen door de mand .
Wel eens geprobeerd. Was er een 'column' genaamd: 'politicus X is een lul'. Vervolgens heb ik dat bericht geplaatst met de politicus vervangen door de user en dat was meteen een schending (en terecht) van de policy. Ik vind dat geen censuur.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vind je het censuur als er post verwijderd worden waarin iemand beschuldigd word van een ernstige misdaad zonder schrijntje van bewijs?
Hallo, we hebben je meerdere keren om een bron gevraagd. Gevraagd waar je deze informatie vandaan haalt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat een verassing dat alle msm-ers niet door hebben dat ze in een wereld leven waar er een taboe ligt op alles wat tegen de man stream narrative ingaat en dat de censuurmachine 24/7 doordraait . . Hoogste tijd om je ogen open te doen en ook een keer informatie tot je te nemen die tegen de msm narrative ingaat .
Maar wel elke dag roepen dat andere mensen zich in twee kanten van een verhaal moeten verdiepen . Wat vallen mensen door de mand .NIET EENS merken dat je mensenrechten worden geschonden , schandalig .
Houd toch op mensenrechten schending is geen kwestie van " ach ergens anders is het erger " ik ben moe van dat slappe goedpraten van alle rechten waar mensen voor gestreden hebben en voor gestorven zijn .quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Stop nou eens met de slachtoffer uit te hangen, terwijl je in 1 van de meest vrije landen ter wereld leeft.
Welke mensenrechten schending? Welke Censuur? Zo moeilijk is het niet. Tot nu toe is er nog geen één concreet voorbeeld gegeven.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Houd toch op mensenrechten schending is geen kwestie van " ach ergens anders is het erger " ik ben moe van dat slappe goedpraten van alle rechten waar mensen voor gestreden hebben en voor gestorven zijn .
Ja mevrouwtje, de mensen die gestorven zijn die deden dat zodat we nu in een nazi vrij land konden leven.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Houd toch op mensenrechten schending is geen kwestie van " ach ergens anders is het erger " ik ben moe van dat slappe goedpraten van alle rechten waar mensen voor gestreden hebben en voor gestorven zijn .
Waar worden onze rechten dan geschonden?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Rare vergelijking hoor. Dat we hier veel meer vrijheid genieten wil niet zeggen dat we vrij zijn overigens.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
Van mij part ga je eens op vakantie naar Noord Korea voor een tijdje om te zien wat onderdrukking nu echt is.
100% eens
Ik maak geen vergelijking, dat zijn niet mijn woorden. Maar daar is het dagelijks leven gewoon zo, niet eens vanwege corona. Daar heb je geen vrijheid.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:01 schreef aioli het volgende:
[..]
Rare vergelijking hoor. Dat we hier veel meer vrijheid genieten wil niet zeggen dat we vrij zijn overigens.
Dat is al door de man met den baard (of hoe ie ook heet) aangegeven. Wil je nu weer een opsomming van dezelfde punten?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar worden onze rechten dan geschonden?
Sorry hoor, maar wil je nu ineens mee gaan doen aan het topic?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:03 schreef aioli het volgende:
[..]
Dat is al door de man met den baard (of hoe ie ook heet) aangegeven. Wil je nu weer een opsomming van dezelfde punten?
En wat geeft iets/iemand het recht om ons die regels op te leggen dan? Wat is dat voor iets geks?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We zijn vrij, in principe om te gaan en staan waar we willen. Zolang we ons aan de regels houden. Wat altijd al zo geweest is.
De overheid. Is dat gek dan? Regels zijn er altijd al geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:04 schreef aioli het volgende:
[..]
En wat geeft iets/iemand het recht om ons die regels op te leggen dan? Wat is dat voor iets geks?
Wat loop je te zeiken man, je bent hier nu toch ook je mening aan het neer zetten dat mag gewoon.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar wel elke dag roepen dat andere mensen zich in twee kanten van een verhaal moeten verdiepen . Wat vallen mensen door de mand .NIET EENS merken dat je mensenrechten worden geschonden , schandalig .
Zonder overheid geen regels geen regels..en een grote puinhoop.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De overheid. Is dat gek dan? Regels zijn er altijd al geweest.
Hij gaf een opsomming, maar inmiddels is dit door verschillende mensen al getackeld. Wil je nu weer diezelfde reacties? Die punten die hij aangaf zijn nergens, maar dan ook nergens in het geding.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:03 schreef aioli het volgende:
[..]
Dat is al door de man met den baard (of hoe ie ook heet) aangegeven. Wil je nu weer een opsomming van dezelfde punten?
Best gek ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De overheid. Is dat gek dan? Regels zijn er altijd al geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |