abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:47:20 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958746
Post hier alle anti- lockdownprotesten wereldwijd . OF andere wereldwijde protesten .
Wij willen Vrijheid en geen onderdrukking !!

Een volk dat voor tirannen zwicht,
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

@ mensen die denken dat de overheid het tegen ons heeft

Mijn vraag is, hoe komen jullie hierbij? Wat zijn jullie eigen bronnen? Ongewtijfeld dat het zeer overtuigende bronnen zijn, anders geloofden jullie niet zo heilig dat de staat tegen ons is.

Kan je me hier wat meer over vertellen? Hoe zijn jullie zo geindoctrineerd geraakt in de overtuiging dat de staat tegen ons is, en de NWO eraan komt?

100% serieuze vraag, hoe komen jullie hier zo bij?

[ Bericht 56% gewijzigd door SuperHartje op 05-05-2020 18:41:16 (Originele OP gepost) ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:48:23 #2
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192958755
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dit is de bewijslast andersom maken.

Dat daargelaten zijn oa de volgende vrijheden momenteel aangetast:
vrijheid van vergadering,
vijheid van betoging,
de bewegingsvrijheid,
godsdienstvrijheid,
recht op privéleven,
het eigendomsrecht,
de toegang tot de rechter en
het recht op onderwijs.

Aldus
Vrijheid van informatie , vrijheid van meningsuiting omdat er ook zwaar gecensureerd word . Gezellig net zoveel propaganda als in de tweede wereldoorlog
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192958768
Waar is de normale OP?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:51:44 #4
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192958784
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:15 schreef Summers het volgende:
Zeg knulletje alles wat ik tot nu toe gezien heb heeft mij niet overtuigt .
Maar waarom doe je verder geen moeite om mensen te overtuigen van jouw standpunten dmv onderbouwing en cijfers? Moeten wij dan wel automatisch overtuigd zijn als jij iets zegt? Wie weet missen wij wel jouw overtuiging, maar als je met niets komt, hoe kunnen wij dan wel overtuigd zijn?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:52:33 #5
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192958795
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
@ mensen die denken dat de overheid het tegen ons heeft

Mijn vraag is, hoe komen jullie hierbij? Wat zijn jullie eigen bronnen? Ongewtijfeld dat het zeer overtuigende bronnen zijn, anders geloofden jullie niet zo heilig dat de staat tegen ons is.

Kan je me hier wat meer over vertellen? Hoe zijn jullie zo geindoctrineerd geraakt in de overtuiging dat de staat tegen ons is, en de NWO eraan komt?

100% serieuze vraag, hoe komen jullie hier zo bij?
Nope we zijn juist niet meer geindoctrineerd door de staat . Je bent in de war met de mensen die alles goedpraten en als de staat zegt "spring ", springen ze voor de zekerheid in de gracht om maar te voldoen aan de volledige eis .
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:49 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Je deelt ze wel uit he vandaag? Godwin #2 in dubbel zoveel posts.
Waar heb je het over ? We worden zwaar gecensureerd 24/7 . Ik vind het echt een schande als mensen dat nu nog niet door hebben . Dat betekend dus dat je altijd en eeuwig alleen de staats goedgekeurde informatie leest UIT JEZELF .
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:52:44 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958796
Hallo Lockdown haters, kunnen jullie hier gewoon antwoord op geven?

Wat zijn jullie eigen bronnen? Ongewtijfeld dat het zeer overtuigende bronnen zijn, anders geloofden jullie niet zo heilig dat de staat tegen ons is.

dinsdag 5 mei 2020 @ 15:53:14 #7
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192958801
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar waarom doe je verder geen moeite om mensen te overtuigen van jouw standpunten dmv onderbouwing en cijfers? Moeten wij dan wel automatisch overtuigd zijn als jij iets zegt? Wie weet missen wij wel jouw overtuiging, maar als je met niets komt, hoe kunnen wij dan wel overtuigd zijn?
Ik ben voorstander van dat mensen eindelijk eens zelf hun hersenen gaan gebruiken .
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:53:46 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958807
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Nope we zijn juist niet meer geindoctrineerd door de staat . Je bent in de war met de mensen die alles goedpraten en als de staat zegt "spring ", springen ze voor de zekerheid in de gracht om maar te voldoen aan de volledige eis .
[..]

Waar heb je het over ? We worden zwaar gecensureerd 24/7 . Ik vind het echt een schande als mensen dat nu nog niet door hebben . Dat betekend dus dat je altijd en eeuwig alleen de staats goedgekeurde informatie leest UIT JEZELF .
Ik vraag wat jouw bronnen zijn. Ik vraag niet of ik of jij bent geindoctrineerd door de staat. Let wel, ik lees geen nieuws. Dus ik ben benieuwd hoe de staat mij wil indoctrineren maar ok.

Ik vraag wat zijn jouw eigen bronnen, waar door jij zo overtuigd bent van je gelijk? Dan kan ik ze ook eens gaan lezen, misschien heb je wel gewoon een punt!
pi_192958810
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Vrijheid van informatie , vrijheid van meningsuiting omdat er ook zwaar gecensureerd word . Gezellig net zoveel propaganda als in de tweede wereldoorlog
Kom eens met voorbeelden.

Er word hier anders nog heel veel onzin gespuit onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Zonder dat het verwijderd word.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:54:14 #10
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958814
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben voorstander van dat mensen eindelijk eens zelf hun hersenen gaan gebruiken .
En kan je me dan in de juiste richting wijzen waar ik de kennis vandaan kan halen waardoor jij zo overtuigd bent van je gelijk?
pi_192958816
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ik durf nu zelfs te beweren dat deze demonstraties steeds groter gaan worden en beter georganiseerd , dat de 5G-complotters Q-aanhangers er tussenuitgehaald zullen worden. En geweld zal er op zeker moment ook wel van komen, als antwoord op het zinloze geweld van de politie.
Bedoel je aanslagen? Of hoe moet ik dat zien?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_192958827
quote:

[..]

Zwaktebod om geen argumenten te hoeven leveren.

Je bent niet woke.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:56:33 #13
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192958840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:52 schreef MMaRsu het volgende:

Wat zijn jullie eigen bronnen? Ongewtijfeld dat het zeer overtuigende bronnen zijn, anders geloofden jullie niet zo heilig dat de staat tegen ons is.

Krijg je geen antwoord op. Het is hier niet de bedoeling dat je met feiten komt of onderbouwing. Het gaat er hier om dat je memes komt plaatsen en bijdraagt aan de haat tegen de 'elite'.

In al die BNW-topics zijn er uiteindelijk maar wenig mensen geweest de afgelopen jaren die de moeite namen hun uitspraken te onderbouwen.

Net als met Flat Earth, in zo'n docu was er een gast die ging bewijzen dat de aarde plat was, maar toen zijn berekeningen aangaven dat de aarde rond was, vertrouwde hij gewoon zijn berekening niet meer. Nu zijn de mensen in dit topic niet allemaal flat earthers, maar verder zie je ze in elk BNW topic en komt men nooit verder qua bewijs dan 'kritisch denken' en kijk dit YouTube-filmpje dan!
pi_192958842
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:52 schreef MMaRsu het volgende:

Mijn bron over de beperkte vrijheden is het college voor de rechten van de mens. Dit vind je vast een slechte bron want je negeert het.

Ik zeg maar alvast dat het college een wettelijke / mensenrechterlijke basis ziet voor het beperken van extreem veel vrijheden. Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het disproportioneel en denk dat het anders kan en zou moeten.

Edit: niet alleen negeren maar je werd ook heel boos ineens. Ik schaar dat maar onder cognitieve dissonantie

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 15:59:04 ]
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:57:09 #15
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192958845
quote:

[..]

Hoe vaak moeten mensen nog aan je vragen om onderbouwing? Beetje respectloos dit.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:57:39 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Krijg je geen antwoord op. Het is hier niet de bedoeling dat je met feiten komt of onderbouwing. Het gaat er hier om dat je memes komt plaatsen en bijdraagt aan de haat tegen de 'elite'.

In al die BNW-topics zijn er uiteindelijk maar wenig mensen geweest de afgelopen jaren die de moeite namen hun uitspraken te onderbouwen.

Net als met Flat Earth, in zo'n docu was er een gast die ging bewijzen dat de aarde plat was, maar toen zijn berekeningen aangaven dat de aarde rond was, vertrouwde hij gewoon zijn berekening niet meer. Nu zijn de mensen in dit topic niet allemaal flat earthers, maar verder zie je ze in elk BNW topic en komt men nooit verder qua bewijs dan 'kritisch denken' en kijk dit YouTube-filmpje dan!
Doesn't hurt to try though.

Ik ben nog steeds benieuwd waarom de lockdown een plan van de overheid is. Waarom de pandemie een hoax is.

Ik hoor graag waar dit op gebaseerd is!
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:58:11 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192958857
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:53 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Kom eens met voorbeelden.

Er word hier anders nog heel veel onzin gespuit onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Zonder dat het verwijderd word.
Nou nou.. jij deed vanochtend anders toch een klaagje in fb dat je het fijn zou vinden als bepaalde zaken niet meer gezegd zouden mogen worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:59:20 #18
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192958866
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Mijn bron over de beperkte vrijheden is het college voor de rechten van de mens. Dit vind je vast een slechte bron want je negeert het.

Ik zeg maar alvast dat het college een wettelijke / mensenrechterlijke basis ziet voor het beperken van extreem veel vrijheden. Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het disproportioneel en denk dat het anders kan en zou moeten.
Ik probeer te klikken op je bron, maar de link doet het niet.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:59:33 #19
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958870
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Kan je me ook linken naar dat college? Of kan ik dat niet zomaar zien?

Daarnaast, je geeft aan dat het anders zou moeten kunnen, heb je daar dan ook een idee over? Of is het zo van ja het zou anders moeten kunnen, maar hoe :?

Persoonlijk vind ik het allemaal geen probleem. Ik zit toch veelal meer binnen dan dat ik buiten te vinden ben, en op een terras gaan zitten deed ik toch al niet. Ik kan nog steeds met vrienden buiten afspreken om te chillen, jointje te roken ergens, wordt ik echt niet voor gearresteerd.

Ik kan ook gewoon elke dag boodschappen doen, zonder issues.
pi_192958879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou nou.. jij deed vanochtend anders toch een klaagje in fb dat je het fijn zou vinden als bepaalde zaken niet meer gezegd zouden mogen worden.
Ja, dat deed ik idd, smaad en Laster. Als je mensen beschuldigd van b.v. pedofilie zonder daar bewijs voor te leveren vind ik dat die berichten verwijderd mogen worden. Jij toch ook?

Dat heeft namelijk niets met censuur te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 16:00:58 ]
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:00:18 #21
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zou het fijn vinden als je niets te melden hebt je vertrekt uit het topic, maarja alsof jij daar iets mee gaat doen. Jij vindt het wel leuk om hier te trollen.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:02:56 #22
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192958907
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:00 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ja, dat deed ik idd, smaad en Laster. Als je mensen beschuldigd van b.v. pedofilie zonder daar bewijs voor te leveren vind ik dat die berichten verwijderd mogen worden. Jij toch ook?
Nee omdat het geen smaad en laster is. Ga je een beetje druk maken om de reputatie van een iemand zoals Bill Gates of KIllary Clinton. Toont aan hoe diep je gezonken bent.

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperHartje op 05-05-2020 16:40:07 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:04:20 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958925
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee omdat het geen smaad en laster is. Ga je een beetje druk maken om de reputatie van een iemand zoals Bill Gates of KIllary Clinton. Toont aan hoe diep je gezonken bent.

Zoek het voor nu maar even uit met de discussie. Krijgt een kinderachtig tintje met die normies die stampvoetend politie verdedigen.
Gast, welke discussie? Je hebt absoluut niks bijgedragen aan het topic, je bent andere mensen voor normies aan het uitmaken (extreem beledigend, want wat ben jij dan, een hyper ontwikkeld mens?) en aan het trollen. Rot zelf lekker op man. Triest hoopje mens. Kruip terug in de anus van 4chan, want dat is waar jij thuishoort.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:04:24 #24
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192958926
quote:

[..]

Zoek het voor nu maar even uit met de discussie. Krijgt een kinderachtig tintje met die normies die stampvoetend politie verdedigen.
Dus als iemand een bepaalde reputatie heeft is het geen smaad of laster?
pi_192958928
quote:

[..]

Even de kluppel in het hoenderhok gooien en dan weglopen omdat het te heet onder de voeten word?

Mensen beschuldigen van een ernstige misdaad zonder bewijs daar voor te leveren is not-done.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')