Jep, maar een hartaanval is dan aannemelijker.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:59 schreef quirina het volgende:
Je gaat zeker dood aan Corona als je weerstand of je hart niet goed is.
Ze hebben zelf ook een rol natuurlijk. De eersten die in je nek stonden te hijgen bij de kassa waren over het algemeen ouderen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:58 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
We zullen zien, als ze de deur plat gaan lopen bij de kapper brokkelt daar ook de steun voor af.
Mijn kapper heeft toevallig ook een terras aan de zaak vast zittenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:56 schreef Drekkoning het volgende:
Kan de ober op een terrasje niet gewoon ook een schaartje bij zich dragen om af en toe een stukje van mijn haar af te knippen?
Dan mag hij gewoon mijn witbiertje komen brengen
Briljant. Allemaal een cape om en gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:04 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Mijn kapper heeft toevallig ook een terras aan de zaak vast zitten
Is ook zinloos, je kan beter gewoon je handen goed wassen als je thuis komt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:58 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Precies, en ik moest een minuut of 10 in de auto wachten op een levering vanuit het magazijn, naast de karretjes. Ik heb misschien 15 mensen een karretje zien pakken en niemand desinfecteert.
En dat jij anderen kan besmetten heb je schijt aan hè? Vieze egoïst.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:55 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet hoef ik niet te wachten gelukkig
Mij boeit het nul je gaat niet zomaar dood aan "corona"
Snap ik, maar onze gezondheid is erg belangrijk nu. Wat een gezeur van die mensen he?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wil het mijn hele verdere leven nooit meer over kappers en terrasjes hebben.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, the irony.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:14 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Snap ik, maar onze gezondheid is erg belangrijk nu. Wat een gezeur van die mensen he?
Hehe. Je zou ze bijna op de lijst van vitale beroepen zetten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Des ter eerder is er landelijk immuniteitquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
En dat jij anderen kan besmetten heb je schijt aan hè? Vieze egoïst.
Precies. Dit gaat echt wel een stukje verder dan 'zou toch al binnen een paar maanden dood zijn'.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Ken al vier die er dood aan zijn gegaan inmiddels en dat vind ik veel.
Kunnen we ook voorstellen omdat we nu al met de "Kapper en terrasjes discussie' zitten we dit jaar helemaal niks met de "Zwarte Piet discussie" doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Puik ideequote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Kunnen we ook voorstellen omdat we nu al met de "Kapper en terrasjes discussie' zitten we dit jaar helemaal niks met de "Zwarte Piet discussie" doen?
Dan gaan we dan regelen!quote:
Ja, en tienduizenden extra doden neem je daarvoor op de koop toe? Wat ik zei, bijzonder egoïstisch.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:20 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Des ter eerder is er landelijk immuniteit
Okquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:23 schreef kibo het volgende:
Die terrasjankers hier zijn veelal figuren die voorheen met een hippe zonnebril op de hele middag met 1 consumptie op een terras hun lege leven zaten te vullen. (precies het volk waar menig terrasuitbater de schurft aan heeft).
Vrienden ontmoeten kun je altijd en overal, biertjes drinken kun je thuis ook, in je tuin of balkon.
Daar heb je geen terras voor nodig.
De intocht wordt toch verboden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Kunnen we ook voorstellen omdat we nu al met de "Kapper en terrasjes discussie' zitten we dit jaar helemaal niks met de "Zwarte Piet discussie" doen?
Vind ik ook, dat is toch erg.... maar niemand is te vertrouwen hier in Nederland als het om gezeur gaat wat we gaan versoepelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:26 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, en tienduizenden extra doden neem je daarvoor op de koop toe? Wat ik zei, bijzonder egoïstisch.
Dit echt zwakzinnig gedrag van mensen met nauwelijks inhoud. Dan gaan ze “mensen kijken”. :’)quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:23 schreef kibo het volgende:
Die terrasjankers hier zijn veelal figuren die voorheen met een hippe zonnebril op de hele middag met 1 consumptie op een terras hun lege leven zaten te vullen. (precies het volk waar menig terrasuitbater de schurft aan heeft).
Vrienden ontmoeten kun je altijd en overal, biertjes drinken kun je thuis ook, in je tuin of balkon.
Alleen de koper moet nog ff de financiering rond krijgen. 27 mei schieten we de vogel afquote:
Ja en eten koken kan je ook thuis, maar ga toch graag naar een restaurantje.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:23 schreef kibo het volgende:
Is geen enkel bewijs voor dat is een vermoeden daarbij is t volgens Jaap 23.000 om precies te zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:26 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, en tienduizenden extra doden neem je daarvoor op de koop toe? Wat ik zei, bijzonder egoïstisch.3
Jaapquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:29 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Is geen enkel bewijs voor dat is een vermoeden daarbij is t volgens Jaap 23.000 om precies te zijn
Tof verhaal.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:23 schreef kibo het volgende:
En jij draagt flink bij aan besmetting met je domme gedragquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:14 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Snap ik, maar onze gezondheid is erg belangrijk nu. Wat een gezeur van die mensen he?
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:23 schreef kibo het volgende:
Zat vanmiddag gewoon wijntjes te tikken met vrienden in de tuin, kan prima met wat afstandquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tof verhaal.
Die lui die alles maar in een lockdown willen houden hebben allemaal geen vrienden; geen plezier in het leven en gunnen het anderen ook niet, dus die genieten nu enorm van het feit dat niemand het nu nog kan.
Zo, nog zo'n verhaal met allerlei belachelijke (generaliserende) aannames en onwaarheden.
Niemand die zegt dat dat niet kanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat vanmiddag gewoon wijntjes te tikken met vrienden in de tuin, kan prima met wat afstand
Preciesquote:
Lekker toch? In de tuin (of balkon) met wat afstand. Zeker nu, de planten schieten echt de grond uit. Veel mooier dan andere jaren lijkt wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat vanmiddag gewoon wijntjes te tikken met vrienden in de tuin, kan prima met wat afstand
Mensen mogen klagen als ze dat willen imo. Niet iedereen hoeft het er mee eens te zijn, maar iedereen klaagt wel ergens over. Talloze users in dit topic klagen over het feit dat andere users niet zo moeten klagen. Tja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Precies
Daarom niet zo janken met zijn allen en beetje nadenken
Maar ja, gemiddelde mens en nadenken
Ik heb ondanks drukte nog nooit zo vaak in mijn tuin gezeten en zo intens van de tuin en de natuur genoten. Prachtig is hetquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker toch? In de tuin (of balkon) met wat afstand. Zeker nu, de planten schieten echt de grond uit. Veel mooier dan andere jaren lijkt wel.
Heb je gelijk in meneerquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mensen mogen klagen als ze dat willen imo. Niet iedereen hoeft het er mee eens te zijn, maar iedereen klaagt wel ergens over. Talloze users in dit topic klagen over het feit dat andere users niet zo moeten klagen. Tja.
Puur wat drinken op een terrasje hoeft van mij ook niet. Maar kijk wel weer uit naar de volgende keer dat we lekker wat kunnen eten op een terras of in een restaurant. Iedereen kijkt wel ergens naar uit en iedereen zeurt wel ergens over
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in meneer![]()
Komend weekend kamperen en erna gaat mijn kind weer volledig naar de crèche, daar kijk ik dan wel weer erg naar uit eigenlijk
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:12 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Die gast neemt tig doden voor lief, zolang hij zijn zakken maar verder kan vullen. Dat soort mensen moet je geen podium geven. Gewoon luisteren naar experts, en niet mensen met een louter financieel belang.
twitter:BeauRTL twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 19:01:27Het kabinet zou overwegen om cafés en restaurants hun buitenterrassen te laten openen vanaf 1 juni. Judoka en sportschoolhouder @henkgrol en ondernemers @LaurensMeyer en Peter Vriend vertellen vanavond waarom zij snakken naar versoepelingen van de maatregelen tegen corona. #BEAU https://t.co/HC983SrDp4 reageer retweet
Nice gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen de koper moet nog ff de financiering rond krijgen. 27 mei schieten we de vogel af
Dank uquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen de koper moet nog ff de financiering rond krijgen. 27 mei schieten we de vogel af
Maar die ondertussen wel klagen dat het allemaal enorm duur isquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:23 schreef kibo het volgende:
Dat verwacht ik ook, maar kunnen we ook zelf boodschappen toch, waar ook bieren te verkrijgen is?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:09 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Maar die ondertussen wel klagen dat het allemaal enorm duur is
Tja, wat is het alternatief...... de komende jaren ?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:24 schreef Ven1972 het volgende:
Kijk, versoepelingen van horeca, kappers/contactberoepen en sportscholen nemen wij dan weer een zeer groot risico dat het weer verkeerde kant op gaat. Mensen, jullie zeuren om dit, als over paar weken dan weer meer besmettingen en opnames in het ziekenhuis gaat stijgen, dan is jullie schuld dat de politiek hiernaar luistert!
Wel nee, alles niet afschrijven. Maar we moeten nog wel een tijdje mee leven met het nieuwe normaal zoals premier Rutte zegt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tja, wat is het alternatief...... de komende jaren ?
Of die sectoren dan maar afschrijven ?
Take a seat and enjoy the show.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:27 schreef Solingjan het volgende:
[..]
En dan willen ze volgende week 1,4 mljn kinderen loslaten en 154.000 leraren waarvan 30% 55 jaar of ouder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |